-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень та прилеглої території ПДЗОВ «Чайка» (код ДК 021:2015- 79710000-4 «Охоронні послуги»)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
05.05.2023 17:06 - 15.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
f258d886f125433e8a953224640b50a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-009637-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В Тендерній документації вами зазначена наступна вимога:
наявність не менше однієї власної групи швидкого реагування, у складі не менше 2 працівників із засобами індивідуального захисту, які повинні дислокуватися в межах знаходження об’єкту, з часом реагування в межах 10 хвилин прибуття.
Також в пункті 3.8.1. вами зазначено «Залучення субпідрядника не передбачається.»
Ми, як потенційний учасник, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою що грубо порушує Закон України про «Публічні закупівлі» № 922-VIII (далі - Закон) та Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, з наступних причин:
Відповідно до Визначення термінів статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб суб'єкта охоронної діяльності, що призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнову шкоду або створюють можливу загрозу життю і здоров'ю громадян або персоналу охорони на об'єктах охорони. Законом не заборонено залучати транспорт реагування для надання охоронних послуг. В своїй діяльності ми використовуємо транспорт реагування інших суб’єктів охоронної діяльності, що мають відповідну ліцензію та всі необхідні дозвільні документи, та діємо на підставі договору оренди транспортних засобів.
Також хочемо зазначити, що ст.16 Закону визначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу щодо наявності саме власних транспортних засобів для реагування не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси. Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду нашої вимоги в порядку громадського контролю зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статті 44 Закону несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2023 10:08
Вирішення:
Доброго дня,шановний Учаснику. При розгляді Вашої вимоги, прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено