• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заправки та регенерації картриджів

Категорія Замовника: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (детальна інформація відповідно до тендерної документації)

Торги не відбулися

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2023 13:07 - 10.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо місця розташування

Номер: 06e75f4f620a4614b218c8add4a2a008
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-05-007376-a.c1
Назва: Щодо місця розташування
Вимога:
У додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Послуги із заправки та регенерації картриджів ДК 021:2015 – 50310000-1 – “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Послуги із заправки та регенерації картриджів» зазначено, що "Учасник підтверджує наявність сервісного центру, в тому числі у м. Рівне». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Рівне, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до додатку 2 тендерної документації міститься наступна вимога «Учасник підтверджує наявність сервісного центру, в тому числі у м. Рівне. Учасник повинен забезпечити можливість звернення до власного центру технічної підтримки по «гарячій» телефонній лінії з 8:00 до 18:00 у робочі дні.» Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру в місті Рівне, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Адже тендерна документація вимагає наявність сервісного центру і в тому числі у м. Рівне. Тендерна документація не містить дискримінаційної вимоги щодо наявності сервісного центру лише у м. Рівне., адже Замовник передбачав, що Учасник при подання пропозиції повинен врахувати вимогу щодо наявності сервісного центру. Відповідно до п. 28 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Встановлення вимоги щодо наявності сервісного центу жодним чином не дискримінує Учасників. Наголошуємо, що вимога щодо наявності сервісного центру жодним чином не зобов’язує Учасника підтверджувати наявність сервісного центу у м.Рівне, адже дана вимога стосується наявності сервісного центру не лише у м.Рівне. Тобто Участь у даній Закупівлі приймають усі Учасники із наявністю сервісного центру не лише у м. Рівне! Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки Учасники мають можливість підтвердити інформацію стосовно наявності сервісного центу. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого Виконавця відповідних послуг. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Отже, Замовник не порушено вимоги ст. 3 Закону в частині дискримінації Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.05.2023 00:01