Капітальний ремонт покрівлі з утепленням горища комунального закладу «Дашковецький ліцей Якушинецької сільської ради Вінницької області (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Дашківці, вул. Центральна, 57
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
15 088 412.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 442.06 UAH
Період оскарження:05.05.2023 12:05 - 12.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:a42f220a39a3480bbaefc2b2b6bc916e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-05-005855-a.a6
Назва:вимога
Вимога:
ТД передбачено, що посвідчення особи Учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та договору за результатами закупівлі щодо проходження нею навчання та виявлені знання з наступного:
1. Закону України «Про охорону праці»
2. НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
3. НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
4. НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праціпід час виконання робіт на висоті
5. НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН).
6. НПАОП 0.00-7.11
7. Загальнівимогистосовнозабезпеченняроботодавцямиохоронипраціпрацівників.
Вказаний(і) документ(и) мають бути видане(і) особі Учасника у період з 2020 по 2023 рр.
Шановний Замовнику, Ви внесли зміни 10 травня 2023 року 19:48 год., крайній строк подання тендерної пропозиції 15 трав. 00:00. Останній робочий день 12 травня, тобто в учасника є лише 2 роб. дні на проходження навчання та отримання відповідних документів!
У звязку з цим, прошу внести зміни в строки подачі пропозицій на термін, який є достатнім для проходження навчання або скасувати зміни, які Ви спеціально оприлюднили за два робочі дні до закінчення прийому пропозицій!
Окрім того, директор Учасника, який уповноважений підписувати документи пропозиції та договору за результатами закупівлі не виконує безпосередньо роботи на буд майданчику!
Яким законодавчим актом передбачено необхідність проходження навчання та виявлені знання з наступного: Закону України «Про охорону праці»НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робітНПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнанняНПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праціпід час виконання робіт на висотіНПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН).НПАОП 0.00-7.11Загальнівимогистосовнозабезпеченняроботодавцямиохоронипраціпрацівників для особи яка уповноважена підписувати документи пропозиції та договору за результатами закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.05.2023 12:44
Вирішення:Шановний Учасник, на вашу вимогу UA-2023-05-05-005855-a.c6 повідомляємо, що Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства. Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: відповідно до роз’яснень Держпраці власник підприємства, який наділений повноваженнями керівника з правом підпису, є відповідальною особою за організацію роботи підприємства, у т. ч. за стан охорони праці на підприємстві, а отже має пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Державна служба України з питань праці в листі від 02.12.2015 № 5159/0/4.4-06/6/ДП-15 нагадала, що відповідно до статті 1 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (далі — Закон № 2694) роботодавець — власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.
Згідно з пунктом 2 статті 65 Господарського кодексу України (далі — ГК) власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів.
Для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства (п. 3 ст. 65 ГК).
Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами (п. 5 ст. 65 ГК).
Державна політика в галузі охорони праці базується на принципах:
• встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності;
• інформування населення, проведення навчання, професійної підготовки і підвищення кваліфікації працівників з питань охорони праці тощо (ст. 4 Закону № 2694).
Власник підприємства відповідно до статуту або інших установчих документів підприємства представляє інтереси цього підприємства (наділений повноваженнями керівника з правом підпису), він є відповідальною особою за організацію роботи такого підприємства, у т. ч. за стан охорони праці на підприємстві, відповідно до законодавства України має пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб визначено у розділі 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 (далі — Положення № 15).
Згідно з вимогами статті 13 Закону № 2694 роботодавець розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства, та несе безпосередню відповідальність за порушення вимог законодавства щодо працівників у галузі охорони праці.
Зауважуємо, що предметом закупівлі передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв та відповідного обладнання, роботи на висоті.
Враховуючи зазначене вище, умова щодо надання у складі тендерної пропозиції посвідчення особи Учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та договору за результатами закупівлі щодо проходження нею навчання та виявлені знання з наступного:
1. Закону України «Про охорону праці»
2. НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
3. НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
4. НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті
5. НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН)
6. НПАОП 0.00-7.11-12 загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Вказаний(і) документ(и) мають бути видане(і) особі Учасника у період з 2020 по 2023 рр.
є правомірною та не суперечить чинному законодавству, зокрема з питань охорони праці та техніки безпеки, у тому числі під час виконання робіт підвищеної небезпеки.
Відповідальні особи Учасника, що провадить господарську діяльність у сфері будівництва чи ремонту будівель, зобов’язаний виконувати вимоги чинного законодавства з питань охорони праці та техніки безпеки та періодично проводити навчання з охорони праці та техніки безпеки та забезпечувати проходження навчання з питань охорони праці та техніки безпеки та підвищення кваліфікації відповідальних осіб та працівників, які залучаються до виконання будівельних робіт.
З метою недопущення дискримінації учасників Замовник передбачив надання документу(ів), що підтверджує(ють) проходження відповідного навчання уповноваженої особи Учасника, протягом 2020-2023 рр.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:15.05.2023 00:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:6a3b2ed12e8d495cb015b96b9fa5bf01
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-05-005855-a.c5
Назва:вимога
Вимога:
ТД передбачено, що під час виконання робіт повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля при виконанні робіт та очистити будівельний майданчик від будівельних відходів та сміття.
Відповідно Рішенню Виконавчого комітету Якушинецької сільської ради №184 від 11 квітня 2023 року “Про посилення контролю за вивезенням ремонтних відходів (будівельного сміття) з території Якушинецької територіальної громади” п. 3 Уповноваженим особам сільської ради та її виконавчих органів з питань закупівель при проведенні процедур закупівлі робіт (послуг) передбачати в умовах, що визначаються у тендерній документації, обов’язкову наявність в учасників публічних закупівель, укладених договорів на вивезення (будівельного сміття) з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
На підтвердження можливості виконання вказаних вище заходів, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо виконання вказаної вище вимоги та чинний договір на вивезення будівельних відходів та сміття, укладений Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
Відповідно до ч. 2. ст. 35-1 Закону України «Про відходи» власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. До джерел утворення побутових відходів відповідно до статті 1 цього ж Закону відносять об’єкти, на яких утворюються побутові відходи (житлові будинки, підприємства, установи, організації та земельні ділянки).
Згідно з ч.1 ст.25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законодавством порядку.
В даному випадку, станом на момент подання тендерної пропозиції, учасник не має правових підстав для укладення договору на вивезення будівельних відходів та сміття з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади, оскільки відповідно ч. 2. ст. 35-1 Закону України «Про відходи» лише власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. В даному випадку, учасник торгів не є власником або наймачем, користувачем, у тому числі орендарем джерел утворення побутових відходів.
Така вимога є протиправною, і прямо порушує права учасників та наступні принципи закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.05.2023 11:58
Вирішення:Шановний Учасник, на вашу вимогу UA-2023-05-05-005855-a.c5 повідомляємо наступне: Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства. Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація на закупівлю містить визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі. На виконання вимог закону Замовником встановлена вимога, щодо надання Учасником документів, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля, а саме Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля при виконанні робіт та очистити будівельний майданчик від будівельних відходів та сміття. Учасник повинен надати гарантійний лист щодо виконання вказаної вище вимоги та чинний договір на вивезення будівельних відходів та сміття, укладений Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади. Оскільки кошторисом Якушинецької сільської ради не передбачені кошти на вивезення сміття і будівельних відходів під час виконання будівельних робіт підрядниками, було прийнято Рішення Виконавчого комітету Якушинецької сільської ради №184 від 11 квітня 2023 року “Про посилення контролю за вивезенням ремонтних відходів (будівельного сміття) з території Якушинецької територіальної громади” п. 3 Уповноваженим особам сільської ради та її виконавчих органів з питань закупівель при проведенні процедур закупівлі робіт (послуг) передбачати в умовах, що визначаються у тендерній документації, обов’язкову наявність в учасників публічних закупівель, укладених договорів на вивезення (будівельного сміття) з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
На виконання зазначеного вище Рішення №184 від 11 квітня 2023 року Замовник встановлює умову тендерної документації до Учасників закупівель щодо надання копії чинного договору на вивезення будівельних відходів та сміття, укладеного Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади, яка зобов’язує Учасника надати документально підтверджені докази його можливості виконати заходи із захисту довкілля, спрямовані на забезпечення зменшення вагомих впливів на довкілля та не порушити п. 16.6. Проєкту договору, що наданий Замовником у складі тендерної документації.
Учасник не обмежений у своїх можливостях укласти відповідний договір з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади під час участі у закупівлі.
Одночасно повідомляємо, що вказана вище умова тендерної документації не є дискримінаційною та такою, що обмежує чи унеможливлює участь учасників у закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:15.05.2023 00:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:ceab3dc13a2344738e2a54fa6dff4a2d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-05-005855-a.c4
Назва:вимога
Вимога:
ТД передбачено, що під час виконання робіт повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля при виконанні робіт та очистити будівельний майданчик від будівельних відходів та сміття.
Відповідно Рішенню Виконавчого комітету Якушинецької сільської ради №184 від 11 квітня 2023 року “Про посилення контролю за вивезенням ремонтних відходів (будівельного сміття) з території Якушинецької територіальної громади” п. 3 Уповноваженим особам сільської ради та її виконавчих органів з питань закупівель при проведенні процедур закупівлі робіт (послуг) передбачати в умовах, що визначаються у тендерній документації, обов’язкову наявність в учасників публічних закупівель, укладених договорів на вивезення (будівельного сміття) з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
На підтвердження можливості виконання вказаних вище заходів, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо виконання вказаної вище вимоги та чинний договір на вивезення будівельних відходів та сміття, укладений Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
Згідно Ваших вимог Учасник, який має намір взяття участь в закупівлі ЗОБОВЯЗАНИЙ, ще до визнання його переможцем торгів, укласти договір на вивезення будівельних відходів та сміття з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади. Якщо пропозицію буде відхилено або Замовник не дійде до розгляду пропозиції Учасника, то в такому випадку, що роботи з діючим договором на вивезення будівельних відходів та сміття, укладеним Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади?
Звернемося й до Типових правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Мінрегіону від 27.11.2017 № 310, зареєстрованим у Мін’юсті 18.12.2017 за № 1529/31397 (далі — Типові правила благоустрою).
Відповідно до абзацу 33 статті 1 Закону України «Про відходи» послуги з поводження із побутовими відходами надають у населеному пункті згідно з правилами благоустрою території населеного пункту, розробленими з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затвердженими органом місцевого самоврядування.
У свою чергу відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» правила благоустрою розробляють на підставі Типових правил благоустрою для всіх сіл, селищ, міст і затверджують відповідні органи місцевого самоврядування; у разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження власних правил, то застосовують Типові правила благоустрою.
Розділ VI «Вимоги до санітарного очищення території» Типових правил благоустрою не містить прямих вказівок щодо обов’язку укладення договорів у сфері поводження з побутовими відходами лише з одним-єдиним виконавцем.
Лише в пункті 1 розділу VI Типових правил благоустрою зазначено, що збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснює суб’єкт господарювання, який уповноважений на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до вищезгаданого Порядку № 1173.
В такому випадку, просимо скасувати таку вимогу для Учасника, який не став переможцем торгів, щодо подання чинного договору на вивезення будівельних відходів та сміття з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.05.2023 11:49
Вирішення:На вимогу UA-2023-05-05-005855-a.c4
Шановний Учасник, на вашу вимогу UA-2023-05-05-005855-a.c4 повідомляємо наступне: Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства. Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація на закупівлю містить визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі. На виконання вимог закону Замовником встановлена вимога, щодо надання Учасником документів, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля, а саме Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля при виконанні робіт та очистити будівельний майданчик від будівельних відходів та сміття. Учасник повинен надати гарантійний лист щодо виконання вказаної вище вимоги та чинний договір на вивезення будівельних відходів та сміття, укладений Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади. Оскільки кошторисом Якушинецької сільської ради не передбачені кошти на вивезення сміття і будівельних відходів під час виконання будівельних робіт підрядниками, було прийнято Рішення Виконавчого комітету Якушинецької сільської ради №184 від 11 квітня 2023 року “Про посилення контролю за вивезенням ремонтних відходів (будівельного сміття) з території Якушинецької територіальної громади” п. 3 Уповноваженим особам сільської ради та її виконавчих органів з питань закупівель при проведенні процедур закупівлі робіт (послуг) передбачати в умовах, що визначаються у тендерній документації, обов’язкову наявність в учасників публічних закупівель, укладених договорів на вивезення (будівельного сміття) з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
На виконання зазначеного вище Рішення №184 від 11 квітня 2023 року Замовник встановлює умову тендерної документації до Учасників закупівель щодо надання копії чинного договору на вивезення будівельних відходів та сміття, укладеного Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади, яка зобов’язує Учасника надати документально підтверджені докази його можливості виконати заходи із захисту довкілля, спрямовані на забезпечення зменшення вагомих впливів на довкілля та не порушити п. 16.6. Проєкту договору, що наданий Замовником у складі тендерної документації.
Учасник не обмежений у своїх можливостях укласти відповідний договір з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади під час участі у закупівлі.
Одночасно повідомляємо, що вказана вище умова тендерної документації не є дискримінаційною та такою, що обмежує чи унеможливлює участь учасників у закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:15.05.2023 00:02
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
вид покрівлі
Номер:bafb6eb769794a1e8eb645f80c23490f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-05-005855-a.b3
Назва:вид покрівлі
Вимога:
В ТД передбачено , що Учасник повинен виконати улаштування покрівельного матеріалу з органічним покриттям, який відповідає наступним показникам: фактична товщина пофарбованого металу не менше 0,471 мм, марка сталі Dx51D, тип лакофарбованого покриття PVDF, колір 9002, загальна товщина: лицевої сторони не менше 33 мм, зворотної сторони не менше 7 мм, твердість покриття за олівцем 2Н, стійкість до стирання не менше 100 МЕК. Прошу надати інформацію чим керувався Замовник при встановлені такої вимоги до характеристик покрівельного матеріалу? Чи передбачено проектом такі характеристики покрівельного матеріалу, чим замовник може ці вимоги підтвердити?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.05.2023 18:06
Вирішення:Доброго дня ! Ваша вимога взята ло уваги, внесемо зміни
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:695e9e78172b46d3a32aa91cddc0c874
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-05-005855-a.b2
Назва:Вимога
Вимога:
В ТД передбачено , що Учасник повинен виконати улаштування покрівельного матеріалу з органічним покриттям, який відповідає наступним показникам: фактична товщина пофарбованого металу не менше 0,471 мм, марка сталі Dx51D, тип лакофарбованого покриття PVDF, колір 9002, загальна товщина: лицевої сторони не менше 33 мм, зворотної сторони не менше 7 мм, твердість покриття за олівцем 2Н, стійкість до стирання не менше 100 МЕК. На підтвердження відповідності Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копію сертифікату якості/відповідності на покрівельний матеріал, що відповідає вказаним вище критеріям; Прошу оприлюднити витяг з проектної документації, де встановлені такі вимоги до характеристики покрівельного матеріалу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.05.2023 17:48
Вирішення:Доброго дня ! Ваша вимога взята до уваги, внесемо зміни
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:62d347fc11c64c2f825491b8fe9f558c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-05-005855-a.b1
Назва:вимога
Вимога:
ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ДО УЧАСНИКІВ:
Учасник процедури закупівлі зобов’язаний відвідати та оглянути об’єкт. За результатами огляду представники Замовника та Учасника, які уповноважені на підписання документів, складають та підписують акт огляду об’єкта. Учасник надає підписаний уповноваженими представниками акт огляду у складі своєї тендерної пропозиції під час участі у закупівлі.
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт огляду за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту огляду об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.Встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з цим Замовником.
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з цим Замовником.Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
чинний договір на вивезення будівельних відходів та сміття, укладений Учасником з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади.
Учасник, який має намір взяти участь в закупівлі має укладений з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Вінницької громади. Для чого учаснику закупівлі, який не ще став переможцем цієї закупівлі укладати договір з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Якушинецької громади. Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.05.2023 13:15
Вирішення:Доброго дня ! Розглянемо Ваші вимоги та внесемо зміни.