-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 34220000- 5 Причепи, напівпричепи та пересувні контетейнери (Тракторний самоскидний причіп)
Завершена
3 099 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 992.50 UAH
мін. крок: 1% або 30 992.50 UAH
Період оскарження:
05.05.2023 11:15 - 15.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
0297fe2592544371b87728e5e9aabbe0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-004010-a.b2
Назва:
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ щодо сервісних центрів.pdf 05.05.2023 15:45
Дата подачі:
05.05.2023 15:45
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна
документація формується замовником відповідно до вимог статті 22
Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі
відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб
підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із
законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та
яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які
передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення
публічних закупівель визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Зазначена вимога щодо наявності сервісного центру обслуговування в
Черкаській області для здійснення технічного нагляду, гарантійного та
сервісного обслуговування транспортного засобу протягом гарантійного
терміну експлуатації на базі замовника або виїзними бригадами
сервісної служби встановлена з метою належного обслуговування товару,
який буде придбаний і в процесі його використання обслуговуватися. В
разі відсутності даної вимоги, у випадку (поломки, тощо) це може
становити загрозу щодо нормальної роботи предмета закупівлі та
замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
051e6e58844e45259aaee8d5b9ce175b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-004010-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками чи постачальниками комунальних щіток на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ щодо сервісних центрів.pdf 05.05.2023 15:42
Дата подачі:
05.05.2023 15:42
Опис причини скасування:
помилки у тексті вимоги
Дата скасування:
05.05.2023 15:43