-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)
Торги не відбулися
6 896 612.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 397.06 UAH
мін. крок: 0% або 397.06 UAH
Період оскарження:
22.12.2017 21:55 - 18.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
903c5389ce80442ab7e554a20c012bf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-004395-b.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата.pdf 01.02.2018 21:46
- скарга.pdf 01.02.2018 21:46
- Відповідь на скаргу с1.jpg 06.02.2018 15:59
- Відповідь на скаргу с2.jpg 06.02.2018 15:59
- Відповідь на скаргу с3.jpg 06.02.2018 15:59
- Відповідь на скаргу с4.jpg 06.02.2018 15:59
- ПРОТОКОЛ згідно рішення АКУ 05.03.18.docx 06.03.2018 15:52
- Рішення від 05.02.2018 № 970.pdf 06.02.2018 16:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2018 № 1499.pdf 21.02.2018 16:55
- Рішення від 20.02.2018 № 1499.pdf 23.02.2018 20:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2018 21:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2018 20:04
Дата виконання рішення Замовником:
06.03.2018 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Після ознайомлення з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1499-р/пк-пз від 20.02.2018 року та його обговорення, тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка прийняв рішення про:
1. Виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1499-р/пк-пз від 20.02.2018 року в частині скасування рішення про допущення до аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «Газпромсервіс» на закупівлю: «Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ) для навчальних корпусів Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas) for educational buildings» за лотом №1 та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Газпромсервіс».
2. Виконати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1499-р/пк-пз від 20.02.2018 року та допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг», код ЄДРПОУ 40220890 на закупівлю «Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ) для навчальних корпусів (Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas) for educational buildings)» за лотом №1.
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
06f604be269c4169a6cbc457ca09a2a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-004395-b.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата.pdf 01.02.2018 21:19
- скарга.pdf 01.02.2018 21:19
- рішення від 05.02.2018 № 976.pdf 06.02.2018 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2018 21:21
Опис причини скасування:
помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.02.2018 21:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.02.2018 18:31
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
41d56193ff364f379cb0bca158e5e6ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-004395-b.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня!
Керуючись умовами Постанови НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ "Укртрансгаз", у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)», яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами, звертаємось до Вас з метою внесення змін в документацію внаслідок наявної потреби приведення її відповідно до умов положень чинного законодавства України, яке регулює порядок організації та проведення торгів, та здійснення господарської діяльності у сфері газопостачання. З «1» квітня 2017 року ціна на газ розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники, та абонплату за транспортування газу –послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Вищенаведенні обставини унеможливлюють включення до ціни газу і транспортування, як це мало місце до 01.04.2017р.. Додатково інформуємо, що Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам, в свою чергу, необхідно проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Вимога щодо включення у вартість ціни тендерної пропозиції вартості транспортування газу є неправомірною, та порушує права постачальника природного газу. Звертаємось із вимогою зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
03.01.2018 14:18
Вирішення:
З приводу вказаного у вимозі, тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка повідомляє, що правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу з 01 жовтня 2015 року засади функціонування ринку природного газу регулюються Законом України «Про ринок природного газу». Згідно із вказаним законом транспортування природного газу – господарська діяльність на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу трубопроводами з метою його подальшого зберігання, розподілу або доставки безпосередньо споживачам та замовникам, окрім транспортування внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами).
Варто зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу»: суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Це в свою чергу означає, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. Так, як Законом України «Про ринок природного газу» та іншими нормативно-правовими документами не передбачено, підстав для не включення ціни транспортування магістральними мережами в ціну природного газу немає.
Крім цього, у Розділі ІІ пункту 5 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ) від 17.03.2016 року за №454 передбачено, що у разі, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Тому, в силу вимог вищеназваних положень Закону України «Про ринок природного газу» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, вважаємо що замовник вправі передбачати вартість послуги транспортування, а загалом положення вищезгаданих нормативно-правових актів нівелюють твердження вказане у вимозі щодо неправомірності вимог.
Статус вимоги:
Відхилено