-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Медичні матеріали
Торги не відбулися
259 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 296.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 296.50 UAH
Період оскарження:
05.02.2018 11:45 - 17.02.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d7d8934ff3ed490282b8c1173021652b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000561-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Центру первинної медико-санітарної допомоги №6
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2076706, номер тендеру у UA-2018-02-05-000561-a)
21.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№з/п Найменування Одиниця виміру Кількість
1 Ємність для сечі стерильна шт. 13000
2 Набір гінекологічний шт. 2750
3 Оглядовий набір для вуха, горла, носа одноразового використання шт. 1250
4 Ложка цервікальна (Фолькмана) шт. 1000
5 Шпатель Єйра шт. 1000
6 Шпатель одноразовий шт. 10000
7 Лоток ниркоподібний шт. 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Ємність для сечі стерильна шт. 13000
Шпатель Єйра шт. 1000
Ложка цервікальна (Фолькмана) шт. 1000
Набір гінекологічний шт. 2750
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2076706, номер тендеру у UA-2018-02-05-000561-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2076706.pdf 06.02.2018 14:43
Дата подачі:
06.02.2018 14:43
Вирішення:
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, законодавством передбачено право, а не обов'язок замовника на поділ предмета закупівлі на частини (лоти).
На ряду з вказаними Вами у вимогі позиціями, які ви маєте можливість поставити, закупівлі підлягають і інші найменування Товарів, згідно тендерної документації.
Той факт, що Ви можете поставити окремі позиції із тих, що запропоновано до закупівлі, не є підставою зобов'язувати нас виділяти в окремі лоти всі інші найменування Товарів, згідно тендерної документації, і не може вважатися дискримінаційним критерієм, як ви зазначаєте у вимогі.
Тобто, ваша вимога щодо виділення в окремі лоти всі позиції товарів, є необґрунтованою.
Комітет з конкурсних торгів визначив предмет закупівлі абсолютно законно та неупереджено і наразі вважає, що розбивати на лоти предмет закупівлі орієнтуючись на можливості конкретного постачальника, є незаконним.
Вважаємо, рішення комітету з конкурсних торгів відповідають принципам, визначеним ч. 1 ст. 3 Закону України від 25.12.2015року № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі»,
у тому числі недискримінації учасників, максимальній економії та ефективності.
Комітет з конкурсних торгів не вбачає підстав для внесення змін до документації конкурсних торгів.
Крім того, враховуючи специфіку діяльності нашого закладу, для здійснення покладених на заклад функцій ми маємо враховувати безліч факторів для визначення предметів конкретних видів закупівлі.
Одними із критеріїв визначення предмета закупівлі та прийняття чи не прийняття рішення про поділ його на частини (лоти) є врахування часового проміжку на здійснення закупівлі та аналіз переліку постачальників, які можуть запропонувати поставку відповідного товару, Здійснивши комплексну перевірку останніх, тендерним комітетом нашої установи встановлено наявність постачальників у достатній кількості для проведення відповідної процедури закупівлі за вказаним предметом без його ділення на частини (лоти).
Отже, зважаючи на вищенаведене, іще раз наголошуємо, що вимоги нашої тендерної документації жодним чином не обмежують коло потенційних учасників, що у свою чергу підтверджує недоцільність розподілу предмету закупівлі на лоти.
Статус вимоги:
Задоволено