• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гумова плитка та бардюри

Торги відмінено

370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження: 04.05.2023 17:13 - 11.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 06f54ac182a24a1aa40fcf798074dff8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-04-014323-a.c2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - Антимонопольний комітет України». Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Згідно ч. 1 п. 56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Через електронну систему закупівель Prozorro 04.05.2023 р. Замовником Управлінням гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради (далі за текстом – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2023-05-04-014323-a. Фізичною особою-підприємцем Бурбело Дарією Сергіївною, як учасником процедури закупівлі, згідно вимог тендерної документації (надалі – Документація) та діючого законодавства, у встановлені Замовником терміни, було подано тендерну пропозицію. Після розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція учасника – ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів». Відповідно до Протоколу №5 від 29.05.2023 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів». У разi відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію із списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Замовник перейшов до розгляду пропозиції учасника ФОП Бурбело Дарії Сергіївни (далі – Учасник). Згідно Протоколу №7 від 07 червня 2023 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Бурбело Дарією Сергіївною, під час проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей за предметом закупівлі: Гумова плитка та бордюр, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 19510000-1 – Гумові вироби, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-04-014323-а: «Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бурбело Дарія Сергіївна, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасником надана тендерна пропозиція яка не відповідає предмету закупівлі (вих.№1205/10 від 12.05.2023). Умови тендерної документації привести у відповідність з предметом закупівлі.» Учасником ФОП Бурбело Д.С. 07 червня 2023 року на виконання вимоги Замовника було завантажено виправлену Тендерну пропозицію із усунутими невідповідностями. Проте не зважаючи на усунення невідповідностей Учасником, Замовник своїм Рішенням від 08 червня 2023 р. на основі Протоколу №8 від 08 червня 2023 року, відхилив тендерну пропозицію ФОП Бурбело Д.С., аргументуючи рішення наступним: «Отже, під час детального вивчення тендерної пропозиції, яку запропоновав Учасник, Замовник виявив невідповідність, яку вимагалися Замовником під час оголошення закупівлі і відображені у тендерній документації, а саме відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовником зазначалося в примітках до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання пропозиції: - в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, місця укладання договору, ціни в договорі та в Специфікації; - учасник не повинен відступати від даної форми; - умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Натомість Учасником в тендерній пропозиції був наданий заповнений проект договору, окрім Специфікації (додаток №1 до Договору), де відсутнє заповнення стовпчика «Країна виробника». З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.» З рішенням Замовника про відхилення пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. 1. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Таким чином, Замовник, надсилаючи Учаснику ФОП Бурбело Д. С. повідомолення з вимогою про усунення невідповідностей, мав зазначити також про невідповідність щодо незаповнення стовпчика Специфікації до проєкту договору із зазначенням країни виробника. Натомість Замовник не зазначив це у своїй вимозі, та вирішив відхилити пропозицію ФОП Бурбело Д.С., порушивши при цьому права Учасника. Наголошуємо, що на підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, це був обов’язок Замовника, а не право, тобто Замовник був зобов’язаний зазначити про невідповідність, яка стала приводом для відхилення, у своїй Вимозі про усунення невідповідностей від 07 червня 2023 року. На підтвердження порушення з боку Замовника, зазначаємо наступне. У абзаці 3 Протоколу від 08 червня 2023 року Замовник пише: «Отже, під час детального вивчення тендерної пропозиції, яку запропоновав Учасник, Замовник виявив невідповідність, яку вимагалися Замовником під час оголошення закупівлі і відображені у тендерній документації, а саме відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовником зазначалося в примітках до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання пропозиції» . Таким чином Замовник підтверджує, що невідповідність ним виявлена, проте Вимоги щодо усунення даної невідповідності Замовником не було надано в порушення п. 43 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради №8 від 08 червня 2023 необхідно скасувати, через його неправомірність. Як вбачається вище зазначеного Протоколу №8 від 08 червня 2023 року, на Порядку денному розглядалися наступні питання: «1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів». 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції». Питання про відхилення тендерної пропозиції учасника – ФОП Бурбело Дарії Сергіївни – не було у Порядку денному відповідно до Протоколу. Таким чином пропозиція учасника ФОП Бурбело Д.С. не мала бути відхилена даним рішенням в рамках зазначеного вище Протоколу. 3. Згідно Протоколу №9 від 9 червня 2023 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до учасника закупівлі ФОП "ЛАРІОНОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ": «№ з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасником надана тендерна пропозиція яка не відповідає предмету закупівлі (вих.№1 від 09.05.2023: Умови Тендерної документації Привести у відповідність з предметом закупівлі. 2. Учасником наданий проект договору, який не відповідає формі Додатку №4 Тендерної документації Додаток №4 Тендерної документації Привести у відповідність з вимогами Додатку №4 Тендерної документації. 3. Не надані документи, які вимагалися Додатком №3 Тендерної документації Додаток №3 Тендерної документації Для підтвердження відповідності запропонованого обладнання Учасник має надати в пропозиції на кожний запропонований елемент: Паспорт (з інформацією про торгівельну марку виробника продукції), габаритні розміри з зображенням обладнання, схему розташування фундаментів для бетонування (з зазначенням розмірів), необхідні зони безпеки (з зазначенням розмірів), гарантійний талон. Крім цього, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації має бути підтверджена: довідкою з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також фотографії вже встановлених всіх елементів, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні з посиланням на конкретну сторінку виробу на сайті виробника та зазначенням артикулу продукції. На підтвердження якості запропонованого товару, Учасник має надати технічні умови товару, які внесенні до бази даних «Технічні умови України» паспорт якості товару (плитки, бардюра), висновок санепідемстанції, сертифікат відповідності, фото товару.» Звертаємо увагу, що Замовник надсилає учаснику ФОП "ЛАРІОНОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме приведення у відповідність проєкт договору згідно вимог тендерної документації. Саме через таку невідповідність було відхилено пропозицію фізичної особи-підприємця Бурбело Дарії Сергіївни (суб’єкта оскарження). Із цього вбачається дискримінація та упереджене ставлення до учасників закупівлі, тобто Замовник порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни. Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, просимо зобов’язати Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП Бурбело Дарії Сергіївни із зазначенням всіх невідповідностей задля можливості реалізації учасником своїх прав та можливості усунення всіх невідповідностей в порядку встановленому законом. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійснення процедур закупівель, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 28, 29, 30, 31 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень при проведенні процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни. 4. Зобов’язати Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення всіх невідповідностей до учасника ФОП Бурбело Дарії Сергіївни 5. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 22.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.06.2023 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.06.2023 12:48
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2023 11:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: ухвалене рішення уповноваженою особою виконано
Автор: ФОП Бурбело Дарія Сергіївна, Бурбело Дарія Сергіївна +380503157467 dariia.burbelo@gmail.com
Скарга
Скасована

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e6f9ff269b0f4fd29ea1a4a71ed3f226
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-04-014323-a.b1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - Антимонопольний комітет України». Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Згідно ч. 1 п. 56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Через електронну систему закупівель Prozorro 04.05.2023 р. Замовником Управлінням гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради (далі за текстом – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2023-05-04-014323-a. Фізичною особою-підприємцем Бурбело Дарією Сергіївною, як учасником процедури закупівлі, згідно вимог тендерної документації (надалі – Документація) та діючого законодавства, у встановлені Замовником терміни, було подано тендерну пропозицію. Після розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція учасника – ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів». Відповідно до Протоколу №5 від 29.05.2023 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів». У разi відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію із списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Замовник перейшов до розгляду пропозиції учасника ФОП Бурбело Дарії Сергіївни (далі – Учасник). Згідно Протоколу №7 від 07 червня 2023 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Бурбело Дарією Сергіївною, під час проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей за предметом закупівлі: Гумова плитка та бордюр, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 19510000-1 – Гумові вироби, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-04-014323-а: «Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бурбело Дарія Сергіївна, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасником надана тендерна пропозиція яка не відповідає предмету закупівлі (вих.№1205/10 від 12.05.2023). Умови тендерної документації привести у відповідність з предметом закупівлі.» Учасником ФОП Бурбело Д.С. 07 червня 2023 року на виконання вимоги Замовника було завантажено виправлену Тендерну пропозицію із усунутими невідповідностями. Проте не зважаючи на усунення невідповідностей Учасником, Замовник своїм Рішенням від 08 червня 2023 р. на основі Протоколу №8 від 08 червня 2023 року, відхилив тендерну пропозицію ФОП Бурбело Д.С., аргументуючи рішення наступним: «Отже, під час детального вивчення тендерної пропозиції, яку запропоновав Учасник, Замовник виявив невідповідність, яку вимагалися Замовником під час оголошення закупівлі і відображені у тендерній документації, а саме відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовником зазначалося в примітках до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання пропозиції: - в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, місця укладання договору, ціни в договорі та в Специфікації; - учасник не повинен відступати від даної форми; - умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Натомість Учасником в тендерній пропозиції був наданий заповнений проект договору, окрім Специфікації (додаток №1 до Договору), де відсутнє заповнення стовпчика «Країна виробника». З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.» З рішенням Замовника про відхилення пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. 1. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Таким чином, Замовник, надсилаючи Учаснику ФОП Бурбело Д. С. повідомолення з вимогою про усунення невідповідностей, мав зазначити також про невідповідність щодо незаповнення стовпчика Специфікації до проєкту договору із зазначенням країни виробника. Натомість Замовник не зазначив це у своїй вимозі, та вирішив відхилити пропозицію ФОП Бурбело Д.С., порушивши при цьому права Учасника. Наголошуємо, що на підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, це був обов’язок Замовника, а не право, тобто Замовник був зобов’язаний зазначити про невідповідність, яка стала приводом для відхилення, у своїй Вимозі про усунення невідповідностей від 07 червня 2023 року. На підтвердження порушення з боку Замовника, зазначаємо наступне. У абзаці 3 Протоколу від 08 червня 2023 року Замовник пише: «Отже, під час детального вивчення тендерної пропозиції, яку запропоновав Учасник, Замовник виявив невідповідність, яку вимагалися Замовником під час оголошення закупівлі і відображені у тендерній документації, а саме відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовником зазначалося в примітках до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання пропозиції» . Таким чином Замовник підтверджує, що невідповідність ним виявлена, проте Вимоги щодо усунення даної невідповідності Замовником не було надано в порушення п. 43 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради №8 від 08 червня 2023 необхідно скасувати, через його неправомірність. Як вбачається вище зазначеного Протоколу №8 від 08 червня 2023 року, на Порядку денному розглядалися наступні питання: «1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів». 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції». Питання про відхилення тендерної пропозиції учасника – ФОП Бурбело Дарії Сергіївни – не було у Порядку денному відповідно до Протоколу. Таким чином пропозиція учасника ФОП Бурбело Д.С. не мала бути відхилена даним рішенням в рамках зазначеного вище Протоколу. 3. Згідно Протоколу №9 від 9 червня 2023 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до учасника закупівлі ФОП "ЛАРІОНОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ": «№ з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасником надана тендерна пропозиція яка не відповідає предмету закупівлі (вих.№1 від 09.05.2023: Умови Тендерної документації Привести у відповідність з предметом закупівлі. 2. Учасником наданий проект договору, який не відповідає формі Додатку №4 Тендерної документації Додаток №4 Тендерної документації Привести у відповідність з вимогами Додатку №4 Тендерної документації. 3. Не надані документи, які вимагалися Додатком №3 Тендерної документації Додаток №3 Тендерної документації Для підтвердження відповідності запропонованого обладнання Учасник має надати в пропозиції на кожний запропонований елемент: Паспорт (з інформацією про торгівельну марку виробника продукції), габаритні розміри з зображенням обладнання, схему розташування фундаментів для бетонування (з зазначенням розмірів), необхідні зони безпеки (з зазначенням розмірів), гарантійний талон. Крім цього, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації має бути підтверджена: довідкою з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також фотографії вже встановлених всіх елементів, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні з посиланням на конкретну сторінку виробу на сайті виробника та зазначенням артикулу продукції. На підтвердження якості запропонованого товару, Учасник має надати технічні умови товару, які внесенні до бази даних «Технічні умови України» паспорт якості товару (плитки, бардюра), висновок санепідемстанції, сертифікат відповідності, фото товару.» Звертаємо увагу, що Замовник надсилає учаснику ФОП "ЛАРІОНОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме приведення у відповідність проєкт договору згідно вимог тендерної документації. Саме через таку невідповідність було відхилено пропозицію фізичної особи-підприємця Бурбело Дарії Сергіївни (суб’єкта оскарження). Із цього вбачається дискримінація та упереджене ставлення до учасників закупівлі, тобто Замовник порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни. Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, просимо зобов’язати Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП Бурбело Дарії Сергіївни із зазначенням всіх невідповідностей задля можливості реалізації учасником своїх прав та можливості усунення всіх невідповідностей в порядку встановленому законом. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійснення процедур закупівель, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 28, 29, 30, 31 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень при проведенні процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни. 4. Зобов’язати Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення всіх невідповідностей до учасника ФОП Бурбело Дарії Сергіївни 5. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.06.2023 11:35
Автор: ФОП Бурбело Дарія Сергіївна, Бурбело Дарія Сергіївна +380503157467 dariia.burbelo@gmail.com