-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Торги не відбулися
1 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 800.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2023 16:28 - 12.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо неправомірного визначення переможцем пропозиції ТОВ "Карат-Ліфткомплект".
Номер:
a5eb064fbb4d4c13b287a679c35b869a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-013382-a.a2
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем пропозиції ТОВ "Карат-Ліфткомплект".
Скарга:
СКАРГА
Комунальне некомерційне підприємство «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту- Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2023-05-04-013382-a в електронній системі ProZorro.
16.05.2023р. Замовником було опубліковано рішення щодо визначення переможцем пропозиції ТОВ "Карат-Ліфткомплект". Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 22.05.2023 р. 00.00 год.
Товариству з обмеженою відповідальністю «ТАЛО» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛО», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, в тому числі вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛО» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем пропозиції ТОВ "Карат-Ліфткомплект" з наступних причин:
1) Причина перша:
Згідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації:
Учасник закупівлі, на підтвердження якості ліфтів обов’язково повинен надавати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Сертифікат виробника з додатками на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.017 №6.2ос438) (Модуль Н1) ДСТУ EN81-20:2015, стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів.
Згідно пропозиції ТОВ "Карат-Ліфткомплект" запропоновано ліфт з вантажопідйомністю 630 кг, типу ЛП-0610КПМ для лікувально-профілактичних закладів, Згідно наданого документу Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл: 5. Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf) Вогнестійкість ДШ ЕІ -60.
Учасником ТОВ "Карат-Ліфткомплект" надано сертифікат № UA.TR.006.H1.89401-21 від 06.03.2023 року який містить обмеження відповідності.
Так згідно інформації зазначеної в Додатку 1 до сертифікату: Сертифікат є дійсним лише для продукції, вказаної у Додатку 2 на 8 сторінках.
Згідно інформації зазначеної на сторінці 7 Додатку 2 до сертифікату: Ліфти електричні пасажирські з машинним приміщенням, без редукторні, з поліспасною системою підвіски, вантажопідйомністю до 630 кг включно, зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с включно, типу ЛП-0610КПМ для лікувально-профілактичних закладів. Ліфт має відхилення від вимог пункту 5.4.2.1.1 ДСТУ EN 81-20:2015. На сторінці 3 Додатку до сертифікату експертизи проекту для ліфтів, який наданий у складі пропозиції, описані ці невідповідності.
Згідно тендерної документації замовника учасник мав надати сертифікат який підтверджує відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.017 №6.2ос438) (Модуль Н1) ДСТУ EN81-20:2015, стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів і тендерною документацією не передбачено часткова невідповідність чи невідповідність з виключенням.
Також згідно інформації зазначеної в Примітці 2 на сторінці 8 Додатку 2 до сертифікату UA.TR.006.H1.89401-21 Двері шахти ліфта з класом вогнестійкості ЕІ 60 є телескопічного (бокового) відчинення та габаритними розмірами в зборі 2420 мм х 1960 мм х 137 мм. Натомість закуповується і пропонується ліфт з дверима Автоматичного центрального відчинення та розмірами 1100 мм х 2000 мм.
Тому враховую інформацію з Додатку 1 до сертифіката робимо висновок, що наданий сертифікат не стосується запропонованого товару.
Отже, вважаємо, що вимога документації не виконана, наданий учасником сертифікат не відповідає вимогам документації, а саме не підтверджує відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.017 №6.2ос438) (Модуль Н1) ДСТУ EN81-20:2015, стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів та не стосується товару, який пропонується.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Карат-Ліфткомплект" мала б бути відхилена згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
2) Причина друга.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Учасник зазначає в специфікації повне найменування товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції, із обов’язковим зазначенням товарної марки та виробника.
ТОВ "Карат-Ліфткомплект" у специфікації не зазначено повного найменування товару, що пропонується, а лише торгову марку та виробника.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Карат-Ліфткомплект" мала б бути відхилена згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3) Причина третя.
Згідно Форми тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації при заповненні форми потрібно було зазначити МФО та виробника товару.
Учасником ТОВ "Карат-Ліфткомплект" у наданій тендерній пропозиції не зазначено МФО та виробника товару.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Карат-Ліфткомплект" мала б бути відхилена згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛО» вважає, що може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону враховуючи вищезазначене
ПРОСИМО:
1) прийняти Скаргу до розгляду;
2) призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою;
3) зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Карат-Ліфткомплект";
4)визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 21.05.2023 20:55
- Скарга.pdf 21.05.2023 20:55
- Скарга.pdf.p7s 21.05.2023 20:55
- Заперечення_на_пояснення_Замовника UA-2023-05-04-013382-a.b1.pdf 29.05.2023 18:23
- Заперечення_на_пояснення_Замовника UA-2023-05-04-013382-a.b1.docx 29.05.2023 18:23
- Заперечення_на_пояснення_Замовника UA-2023-05-04-013382-a.b1.pdf.p7s 29.05.2023 18:23
- рішення від 23.05.2023 № 7037.pdf 23.05.2023 16:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2023 № 7748.pdf 01.06.2023 13:31
- рішення від 31.05.2023 № 7748.pdf 05.06.2023 17:34
- 1. Тендерна пропозиція (1).pdf 25.05.2023 10:01
- Інформація (відповідь по суті скарги) на запит АМКУ.docx 25.05.2023 10:01
- Інформація (відповідь по суті скарги) на запит АМКУ.pdf 25.05.2023 10:01
- протокол 84 потреба.pdf 25.05.2023 10:01
- Копії сертифікатів відповідності.pdf 25.05.2023 10:01
- ПРОТОКОЛ 84.docx 25.05.2023 10:01
- протокол 88.pdf 25.05.2023 10:01
- ПРОТОКОЛ 88.docx 25.05.2023 10:01
- протокол кваліфікація №89.pdf 25.05.2023 10:01
- тендерна документація.pdf 25.05.2023 10:01
- Тендерна пропозиція за результатами торгів з особливостями.pdf 25.05.2023 10:01
- Тендерна_документацiя ліфт нова редакція.docx 25.05.2023 10:01
- Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 25.05.2023 10:01
- протокол щодо скасування рішення.docx 06.06.2023 10:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2023 21:02
Дата розгляду скарги:
31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2023 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2023 17:34
Дата виконання рішення Замовником:
06.06.2023 10:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.05.2023 р., скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Карат-Ліфткомплект" переможцем за процедурою закупівлі — "код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-04-013382-a, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу дане рішення.
Вимога
Вирішена
Додаток 3
Номер:
6d91794e850645aba99cfdf74542b9d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-013382-a.b1
Назва:
Додаток 3
Вимога:
Шановний Замовник, у Додатку № 3 Технічні вимоги тендерної документації вказані наступні вимоги, які на наш погляд потребують корекції та пояснень:
1) У Технічних вимогах закупівлі в табличці в 4 строчці прописані характеристики: Вантажопід’ємність 630 кг та кількість людей не більше 8, що не відповідає розмірам кабіни габарити якої прописані в 14 строчці 1300 х 2300 х 2100 мм та що призводить до не відповідають ДСТУ EN 81-20 пункту 5.4.2.1.1 та пункту 5.4.2.3.1. відповідно. Згідно ДСТУ EN 81-20 вантажопідйомність ліфта повинна бути не менше 1275 кг., а кількість людей не більше 19. Просимо прийняти це до уваги та внести зміни.
2) У Технічних вимогах закупівлі в табличці строчка 19 Вогнестійкість ДШ вказана ЕІ-30. Просимо надати можливість запропонувати обладнання з покращеними характеристиками ЕІ-60 та надати пояснення яким документом Учасник повинен підтвердити вогнестійкість дверей шахти?
3) Сертифікат виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу та випробування, кінцевої перевірки ліфтів та запобіжних комплектувальних виробів до них являється дискримінаційною вимогою та звужує круг Учасників. Надання "Сертифікату виробника на систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 стосовно розроблення, виготовлення ліфтів" значно розширить круг Учасників та надасть змогу приймати участь Учасникам з іноземним товаром. Просимо прийняти це до уваги та внести зміни.
4) Просимо прибрати вимогу «Сертифікат виробника з додатками на відповідність компонентів безпеки для ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438) (Модуль Н) ДСТУ EN81-50:2015, стосовно розроблення, виготовлення, перевірки та випробувань компонентів безпеки для ліфтів» оскільки відповідність компонентів безпеки для ліфтів прописано в «Сертифікаті виробника з додатками на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438) (Модуль Н1) ДСТУ EN81-20:2015, стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів» та не потребують окремих підтверджень та не являються окремою запчастиною чи окремим предметом закупівлі.
5) Просимо надати розміри ширини та глибини шахти ліфта оскільки без цих даних неможливо підібрати відповідне обладнання та іще це може суттєво вплину на ціну запропонованого товару.
Шановний замовнику просимо взяти до уваги все вище викладене та внести зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога Подільськ.docx 10.05.2023 16:52
Дата подачі:
08.05.2023 21:26
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Задоволено