-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою територій (облаштування гумового покриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Мінусинська, буд. 16
Завершена
35 893.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 358.93 UAH
мін. крок: 1% або 358.93 UAH
Період оскарження:
04.05.2023 15:49 - 11.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
90f6634f0bdc4eb9a3fee05be266608f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-012117-a.c1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
До КП "РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2023-05-04-012117-a на Послуги з благоустрою територій (облаштування гумового покриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Мінусинська, буд. 16 ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «БУД МАРКЕТ КР»»
2. ФОП КОСТЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Ціна учасника ТОВ «БУД МАРКЕТ КР» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував нашу пропозицію через не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, а саме відповідно до протоколу №27 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 17.05.2023 року зокрема заначено, що відповідно до відомостей локального кошторису запропонований предмет закупівлі наданий нами у складі пропозиції не відповідає технічним та кількісним характеристикам, встановленим замовником.
Слід зазначити, що не згодні з таким твердженням Замовника, адже Замовником порушені наші законні права та інтереси та нам не було надано установлений законом термін на виправлення невідповідностей нашої пропозиції.
Так, відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, відповідно до п.п 4.1, п 4 Розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є Послуги з благоустрою територій (облаштування гумового покриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Мінусинська, буд. 16 (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Технічна специфікація предметом закупівлі є Послуги з благоустрою територій (облаштування гумового покриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Мінусинська, буд. 16 (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи). Місце надання послуг: 49082, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро вул. Мінусинська, буд. 16 Обсяг надання послуг: 1 послуга. Кінцевий строк надання послуг: до 31.08.2023 року.
Гумове покриття товщина 30мм
1 Улаштування одношарових покриттів із щебеню м2 10
2 Улаштування покриття з плиток гумових 500х500х30 мм м2 10
Відповідно до п.1.1 Додатку 3 Тендерної документації «Проект Договору» Виконавець за цим Договором зобов’язується надати Замовнику: Послуги з благоустрою територій (облаштування гумового покриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Мінусинська, буд. 16 (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
В складі нашої пропозиції наявні файли тех хар 1.pdf.p7s, тех хар 1.pdf., тех хар.pdf.p7s та тех хар.pdf., які підтверджують відповідність нашої пропозиції технічним та кількісним вимогам предмету закупівлі.
Також, в складі нашої пропозиції надано локальний кошторис №02-01-01, яким передбачено Улаштування покриття з плиток гумових 500х500х30 мм та Улаштування одношарових покриттів із щебеню.
Таким чином твердження замовника, що відповідно до відомостей локального кошторису запропонований предмет закупівлі наданий нами у складі пропозиції не відповідає технічним та кількісним характеристикам, встановленим замовником – є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Також, слід зазначити, що невідповідність у локальному кошторисі, який надано нами на виконання вимог технічної специфікації не призводять до зміни предмета закупівлі.
А тому Замовник мав надати нам час на виправлення невідповідностей нашої пропозиції, але в порушення норм чинного законодавства замовник знехтував нашим правом на виправлення невідповідностей протягом установленого законом терміну, тому таке рішення замовника має бути скасоване.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «БУД МАРКЕТ КР» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Повернути пропозицію ТОВ «БУД МАРКЕТ КР» на кваліфікацію та надати нам установлений законом термін на виправлення невідповідностей нашої пропозиції, якщо замовник вважає, що такі наявні.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатково повідомляємо Замовника, що у разі не виконання даної вимоги ми будемо вимушені звернутися із скаргою до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника покриття.pdf 18.05.2023 16:16
Дата подачі:
18.05.2023 16:16
Вирішення:
1. Замовник повідомляє, що Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Технічні, кількісні та якісні вимоги предмета закупівлі підтверджено локальним кошторисом.
Відповідно до відомостей локального кошторису запропонований предмет закупівлі наданий Учасником у складі пропозиції не відповідає технічним та кількісним характеристикам встановленим Замовником, а саме:
В Тендерної документації Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (зі змінами) від 9 травня 2023 року прописані вимоги:
Перед укладенням гумового покриття учасник повинен провести підготовчі роботи щодо влаштування основи.
Вимоги щодо влаштування основи (з верхнім шаром гран-відсів):
1. Поверхня для монтажу гумового покриття повинна бути рівною, утрамбованою та водопроникною.
2. Висота перепадів на 4-метровій рейці не повинна перевищувати 5 мм.
3. При улаштуванні основи поля необхідно врахувати уклін (до 4 см. на 1 м.) із середини майданчика до його країв, для додаткового відведення води при опадах.
Учасник пропонує в локальному кошторисі:
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу;
- Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М600;
- Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм;
- Поребрик, БР100.20.8;
- Планування площ ручним способом, група ґрунту 1;
- Ущільнення ґрунту поливом водою основи площі, що ущільнюється;
- Улаштування прошарку з нетканого синтетичного матеріалу під час укріплення укосів, непідтоплюваного;
- Геотекстиль;
- Улаштування основ під покриття товщиною 12 см;
- На кожний 1 см зміни товщини шару виключати до 8 см;
- Готова пiщано-щебенева сумiш N 7;
- Улаштування покриття з плиток гумових 500х500х30 мм;
- Плитки гумові 500х500х30 мм.
Замовник інформує, закупівля: Послуги з благоустрою територій (облаштування гумового покриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Мінусинська, буд. 16 (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи), (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-04-012117-a) була оголошена 04.05.2023 року, а зміни до неї були внесені 09.05.2023 року і «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01» Учасника ТОВ «БУД МАРКЕТ КР» був оформлений згідно Тендерній документації від 04.05.2023, що є невідповідністю в інформації та документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, які призводять до зміни предмета закупівлі.
У зв’язку із тим, що положеннями Особливостей не передбачено повідомляти в електронній системі закупівель про усунення невідповідностей в інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його Тендерній документації.
Згідно з підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено