• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

реконструкція системи опалення глядацької зали комунального підприємства "Міський Палац культури" Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул. І.Мазепи,23

45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

1 179 692.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 35 390.77 UAH
Період оскарження: 14.08.2016 22:10 - 18.08.2016 16:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скасування рішення тендерного коміиеиу про переможця

Номер: 899fc903f31f4ab384d56176462bf59b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-14-000009-a.c3
Назва: Скасування рішення тендерного коміиеиу про переможця
Скарга:
ТОВ Нормаль -Україна не може бути переможцем торгів, яка одночасно є і розробником проектної документації, яку на нашу думку вона УМИСНО розробила так, щоб інші учасники не змогли обєктивно оцінити вартість робіт. ТОВ ВТП "Перспект" вже зверталась до тендерного комітету про скасування закупівлі. в`звязку з не відповідностью проектної документації діючим нормам проектування, а саме : - відсутні технічні характеристики на припливну установку, - відсутні розрахунки підбору обладнання, - відсутні креслення на монтаж припливних установок та вентиляційних каналів, - відсутня пояюснювальна записка з описом об ємів та умов виконння робіт, - відсутні креслення на автоматику та єлектромонтажні роботи, - відсутні креслення на встановлення жалюзийних решіток з приводами, - та інш. Крім того,Ви, як ЗАМОВНИК могли поставити запитання до переможця, який одночасно є разробником проектної документації : " Навіщо було розробляти таку велику кошторисякийну вартість об єкту 1179692,40 грн., якщо на торгах вони згодні виконати роботи за 824 999,00 грн??????, але початково заявили 1052999,00 грн. ???? Яку ціль вони при цьому передбачали?????? На підставі вище викладоного ВИМАГАЮ: 1. Прийняти рішення про скасування рішення про переможця ТОВ Нормаль -Україна та розглянути пропозиції наступних учасників , АБО 2. Скасувати торги для уточнення проектної документації та об ємів виконуємих робіт. З повагою, директор ТОВ ВТП " Перспект" Чернін Ігор Олександрович.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Директору ТОВ ВТП «Перспект» Черніну І.О. Шановний Ігоре Олександровичу За результатами розгляду Вашої скарги стосовно процедури закупівлі «реконструкція системи опалення глядацької зали комунального підприємства «Міський Палац культури» Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул. І.Мазепи,23» (UA-2016-08-14-000009-a) повідомляємо наступне. Проектно-кошторисна документація по об'єкту «реконструкція системи опалення глядацької зали комунального підприємства «Міський Палац культури» Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул. І.Мазепи, 23» була виконана на замовлення КП «Міський Палац культури» ЧМР і пройшла експертизу компетентною установою. Відповідно до звіту про експертну оцінку загальна кошторисна вартість по об'єкту складена у поточних цінах на 05.07.2016 року. Замовник не може ставити під сумнів висновки експертизи, оскільки не є експертом у цій сфері. З приводу участі ТОВ «Нормаль-Україна» у аукціоні: чинне законодавство не містить заборон розробнику проекту бути виконавцем робіт по вказаному проекту, пропозиція учасника відповідає вимогам замовника, усі документи надані у повному обсязі, у зв'язку з чим замовник не вбачає законодавчих підстав для відхилення пропозиції вказаного учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2016 16:39
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Игорь Александрович Чернин +380503134520 info.perspekt@ukr.net
Вимога
Вирішена

Час завершення прийому пропозицій

Номер: 8e677e00faf04563a3fddc16649d2df6
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-14-000009-a.c1
Назва: Час завершення прийому пропозицій
Вимога:
Прошу перенести час завершення прийому пропозицій на понеділок (22.08.16), так як зазначений час завершення прийому прпозицій 21.08.18 - це вихідний день!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої скарги було перенесено кінцевий срок подання документів на 22.08.2016 до 16:00
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 8d8a307e65bd4d16a5d0dece222e4cda
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-14-000009-a.c2
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" ознайомилось з документацією конкурсних торгів на закупівлю «Реконструкція системи опалення глядацької зали комунального підприємства «Міський Палац культури» Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул. І. Мазепи, 23» (далі - Документація) та вважає деякі умови Документації дискримінаційними, а саме: 1.) в пункті 9 Додатку № 2 Документації Замовник вимагає від Учасників надання "копія документу, що підтверджує наявність управління якістю, виданий відповідним органом". ТОВ " УКРСПЕЦСЕРВІС " вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло Учасників з наступних підстав: Сертифікація в системі ISO 9001 для виконання робіт, що є предметом закупівлі є не обов’язковою в Україні. Крім того, у відповідності до Наказу №28 від 01.002.2015 року "про затвердження продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації", обов’язкова сертифікація поширюється лише на певні види продукції, а ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» не є виробником обладнання та матеріалів, що будуть застосовані під час виконання робіт передбачених Документацією. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим. Відповідно до ч. 4 ст. 16 документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Законодавством України (закони та підзаконні акти України) не передбачено, що юридична особа в Україні має отримати сертифікат про впровадження системи управління якістю ISO 9001. Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату сертифікату ISO 9001 від виробника порушує один з основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до Додатку № 2 Документації та виключити пункт 9 у наступній редакції: " копія документу, що підтверджує наявність управління якістю, виданий відповідним органом".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду скарги ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" щодо того, що вимога пункту 9 додатку 2 до документації є дискримінаційною повідомляємо наступне. Відповідно до примітки, яка наведена у додатку 2 до оголошення "у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати окремі документи із тих, які вимагаються Замовником, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів та іншу інформацію, яку вважає за доцільне для обґрунтування ненадання документів" . Така вимога виключає можливу дискримінацію учасників. Враховуючи викладене, учасник, який не має сертифікату контролю якості, може подати у складі своєї пропозиції лист з відповідним обгрунтованим поясненням. При цьому бажано додатково вказати яким чином відповідно до діючого законодавства здійснюється контроль за якістю робіт. Надання такого листа не буде вважатися порушенням вимог замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так