• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Профнастил ПК-45

Профнастил для покрівлі Н-45, ширина листа 1070мм, з додатковими ребрами жорсткості, покритий полімерним покриттям, колір – вишня(RAL3005), товшина 0,45мм., довжина листа – 5м., матеріал профнастила - сталь, точна геометрія замків.

Торги не відбулися

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2018 14:24 - 12.02.2018 08:00
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: 9af69120c9794e6d82655eaa0886da4f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-001484-a.c5
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
В зв`язку з тим, що сертифікат якості на момент завантаження документів та проведення аукціону був у стадії підготовки та отримання від сертифікаційного центру, не був завантаженний до повного обсягу документів. На сьогодняшній день випробовування та оцінка закінчена, документ отриманий. Сертифікат якості продукції підтверджуємо документом та вимагаємо скасувати дискваліфікацію ТОВ "МАРКАМЕТ".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно з п.6,9 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016р. №35, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. Учасник в складі своєї пропозиції не надав документів про якість, що суперечить п.п3 п5 Оголошення для проведення закупівлі товару без процедур через систему електронних закупівель та п 6,9Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016р. №35.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження на протокол засідання

Номер: f7fec454bf454257b0acd485d8dfa032
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-001484-a.b4
Назва: Оскарження на протокол засідання
Вимога:
Оскарження на Протокол засідання Комітету з конкурсних торгів №4 від 23.02.2018 р. 1. На засіданні Комітету з конкурсних торгів (Протокол №4 від 23.02.2018 р.) було розглянуто та прийняте рішення про дискваліфікацію переможця електронних закупівель в системі ПРОЗОРО ТОВ «Покрівельно-фасадний центр». Таке рішення було прийняте у зв’язку з тим, що пропозиція переможця електронних закупівель в системі ПРОЗОРО ТОВ «Покрівельно-фасадний центр» не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі з наступних підстав. 2. По-перше, при розгляді документів наданих переможцем електронних закупівель в системі ПРОЗОРО ТОВ «Покрівельно-фасадний центр», виявлено, що Сертифікат якості виданий не на ТОВ «Покрівельно-фасадний центр», а на ТОВ «Капітель-Сталь», з яким зв’язок вищезазначеного учасника не встановлено. Однак, в пункті 5 «Оголошення для проведення закупівлі товарів без процедур через систему електронних закупівель» Замовника в переліку документів, які Учасник повинен передати Замовнику у паперовому вигляді та які стосуються якості товару, було вказане лише про Сертифікат якості товару, який ТОВ «Покрівельно-фасадний центр» і було надано Замовнику. В переліку не було вимоги щодо надання документів, які встановлюють причинний зв’язок між Сертифікатом якості товару та Учасником, який його надає. Зокрема, ТОВ «Покрівельно-фасадний центр» є офіційним дилером ТОВ «Капітель-Сталь», що підтверджується Сертифікатом дилера, виданого 02.01.2018 р. і дійсного до 01.01.2019 р. ТОВ «Капітель-Сталь» (Сертифікат дилера додається). 3. По-друге, Сертифікат якості, наданий переможцем електронних закупівель в системі ПРОЗОРО ТОВ «Покрівельно-фасадний центр», не розповсюджується на продукцію, що пропонується учасником – в переліку відсутній лист типу ПК 45, заявлений в оголошенні Замовника, на підставі чого вищевказаний Сертифікат якості не відповідає умовам закупівлі. Згідно підпункту 4.3.1 пункту 4.3 «Технічних умов ДСТУ Б В.2.6-9:2008 «Профілі сталеві листові гнуті з трапецієподібними гофрами для будівництва» граничні відхилення розмірів усіх типів профілів не повинні перевищувати вказані у таблиці 4.2, а саме профілі понад 20 мм до 60 мм включно – за висотою +/- 1,5 мм, за шириною +/- 8 мм, за довжиною + 10 мм. Сертифікат відповідності на товар, який було надано Учасником включає в себе продукцію Профілі сталеві листові гнуті типу НС-44 з трапецієподібними гофрами та комплектуючи гнуті зі сталевого листа. Таким чином, технічні характеристики товару, який було запропоновано Учасником та на який було надано Сертифікат відповідності, цілком відповідає технічним умовам ДСТУ Б В.2.6-9:2008 «Профілі сталеві листові гнуті з трапецієподібними гофрами для будівництва», як діючому законодавству України у сфері будівництва, так і технічним вимогам Замовника, вказаним в «Оголошенні для проведення закупівлі товарів без процедур через систему електронних закупівель». Тобто наданий ТОВ «Покрівельно-фасадний центр» Сертифікат відповідності відповідає умовам закупівлі. 4. Отже, вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Покрівельно-фасадний центр» як переможця електронних закупівель в системі ПРОЗОРО було проведено безпідставно.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно з п.6,9 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016р. №35, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі. Учасник в складі своєї пропозиції не надав документів про якість, що суперечить п.п3 п5 Оголошення для проведення закупівлі товару без процедур через систему електронних закупівель та п 6,9Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016р. №35.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скарга на порушення в процесі проведення закупівлі

Номер: b6ac3be6d48440958fdf69f737f5f0c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-001484-a.c3
Назва: Скарга на порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тайл» вважає, що Замовник, ДП "Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей", зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем та прийняти рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ Покрівельно-фасадний центр виходячи з наступного: Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N35 затверджено «Порядок здійснення допорогових закупівель». Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Відповідно до п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно до п. 6.9 Порядку Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. В Оголошенні для проведення закупівлі товарів без процедур через систему електронних закупівель затвердженому Замовником (далі - Оголошення) у розділі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Замовником визначено наступне: Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи та інформацію: - копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного додатку); - документ про якість; - контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу( прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон)); - якщо постачальник знаходиться за межами м. Кривий Ріг доставка за рахунок постачальника. Проте пропозиція Учасника, ТОВ Покрівельно-фасадний центр, не відповідає зазначеним вимогам, зокрема: 1. В складі пропозиції Учасника відсутня копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 2. В складі пропозиції Учасника відсутній Лист-гарантія, що Товар, що пропонується не підпадає під постанову Уряду від 30.12.2015року № 1147. 3. В складі пропозиції Учасника відсутній документ про якість. Учасник не надав документи (сертифікати відповідності, паспорти виробника тощо), які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником по всіх позиціях товару, а саме – в пропозиції Учасника відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником по всіх позиціях товару, а відсутні будь-які сертифікати відповідності, паспорти виробника на товар, що вимагається Замовником. Надання Учасником Сертифікат якості був завантажений лише 21.02.2018 року, а отже він був поданий на етапі кваліфікації і не може вважатися таким, що поданий на вимогу п. 5 Оголошення. Також прошу звернути Вашу увагу на те, що завантажений сертифікат виданий НЕ НА УЧАСНИКА, а на іншу особу, зв’язок з якою Учасника не встановлений. Окрім того завантажений сертифікат не розповсюджується на продукцію, що пропонується Учасником – в переліку продукції відсутній профнастил з висотою гофри 45 см. – лише 44. Отже Пропозиція ТОВ Покрівельно-фасадний центр не відповідає умовам Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога разгянута та визнана правомірною. Скасовано рішення про визначення переможця. Пропозиція учасника ТОВ "Торгівнльно-фасадний центр" повернута на період кваліфікації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 92e2fb59b9e648afb6907ccdd16fe1b5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-001484-a.c2
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тайл» вважає, що Замовник, ДП "Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей", зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем та прийняти рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ Покрівельно-фасадний центр виходячи з наступного: Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N35 затверджено «Порядок здійснення допорогових закупівель». Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Відповідно до п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно до п. 6.9 Порядку Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. В Оголошенні для проведення закупівлі товарів без процедур через систему електронних закупівель затвердженому Замовником (далі - Оголошення) у розділі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Замовником визначено наступне: Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи та інформацію: - копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного додатку); - документ про якість; - контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу( прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон)); - якщо постачальник знаходиться за межами м. Кривий Ріг доставка за рахунок постачальника. Проте пропозиція Учасника, ТОВ Покрівельно-фасадний центр, не відповідає зазначеним вимогам, зокрема: 1. В складі пропозиції Учасника відсутня копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 2. В складі пропозиції Учасника відсутній Лист-гарантія, що Товар, що пропонується не підпадає під постанову Уряду від 30.12.2015року № 1147. 3. В складі пропозиції Учасника відсутній документ про якість. Учасник не надав документи (сертифікати відповідності, паспорти виробника тощо), які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником по всіх позиціях товару, а саме – в пропозиції Учасника відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником по всіх позиціях товару, а відсутні будь-які сертифікати відповідності, паспорти виробника на товар, що вимагається Замовником. Надання Учасником Сертифікат якості був завантажений лише 21.02.2018 року, а отже він був поданий на етапі кваліфікації і не може вважатися таким, що поданий на вимогу п. 5 Оголошення. Також прошу звернути Вашу увагу на те, що завантажений сертифікат виданий НЕ НА УЧАСНИКА, а на іншу особу, зв’язок з якою Учасника не встановлений. Окрім того завантажений сертифікат не розповсюджується на продукцію, що пропонується Учасником – в переліку продукції відсутній профнастил з висотою гофри 45 см. – лише 44. Отже Пропозиція ТОВ Покрівельно-фасадний центр не відповідає умовам Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.02.2018 09:36
Вимога
Вирішена

Дискваліфікація учасників

Номер: be34665e57744aeda7163e38c0de4690
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-001484-a.c1
Назва: Дискваліфікація учасників
Вимога:
Відповідно до Оголошення встановлено Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи та інформацію в т.ч. - документ про якість; В складі пропозицій ТОВ Покрівельно-фасадний центр та ТОВ "МАРКАМЕТ" відсутні документи про якість та ряд інших документів, що вимагалися Замовником. Прошу дискваліфікувати ТОВ Покрівельно-фасадний центр та ТОВ "МАРКАМЕТ".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу ТОВ "ТАЙЛ" щодо дискваліфікації учасників, оскільки ТОВ "Покрівельно-фасадний центр" надав сертифікат якості продукції на періоді кваліфікаціїї як того і вимагало оголошення
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні