• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свинини, Філе куряче

Торги не відбулися

425 306.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 253.06 UAH
Період оскарження: 17.01.2018 22:17 - 29.01.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі

Номер: 1a1669b12507413db8207258719a6c3c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000818-b.c1
Назва: СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Тендерним комітетом Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області 17.01.2018 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015- 15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини, філе куряче)», очікувана вартість закупівлі складає 425 306,00 грн. (з ПДВ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-01-17-000818-b. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до абзацу другого частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: 1. Фізична особа – підприємець Гриненко Сергій Юрійович з ціновою пропозицією 359 101,26 грн. 2. Фізична особа-підприємець Штефан Наталія Сергіївна з ціновою пропозицією 363 383,00 грн. 3. Фізична особа-підприємець Бень Сергій Володимирович з ціновою пропозицією 422 223,00 грн. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону. Після автоматичної оцінки пропозицій електронною системою закупівель Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. 09.02.2018 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету №11 від 09.02.2018, яким тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Гриненко Сергія Юрійовича було відхилено: «згідно до п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), як таку що не відповідає умовам тендерної документації». Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). Тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам закупівлі, проте була безпідставно відхилена Замовником, чим порушені права та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, та всі рішення прийняті після відхилення пропозиції Скаржника. Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка повністю відповідає умовам Тендерної документації, що обґрунтовується наступним: 1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 09.02.2018 підставою для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гриненко Сергія Юрійовича, стало (далі мовою оригіналу): «учасником не було надано у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію». Пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, встановлено, що «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником». В оскаржуваній процедурі закупівлі замовник прямо встановив, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація зазначена у додатку 3 до Тендерної документації. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тенденої документацції встановлено умову щодо подання учасниками (далі – мовою оригіналу): інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Фізична особа – підприємець Гриненко Сергій Юрійович, на виконання вищевстановленої вимоги надав у складі тендерної пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відповідно до додатку 3 тендерної документації.(назва файлу «818 tender» стор. 36-37), чим виконав встановлену умову у повному обсязі. Не зрозуміло, з чого замовник дійшов висновку, що даний документ не був поданий скаржником у складі тендерної пропозиції. 2. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 09.02.2018 підставою для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гриненко Сергія Юрійовича, стало (далі мовою оригіналу): «у складі тендерної пропозиції учасника відсутній висновок з Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (держспоживстандарт України) щодо не місткості генетично-модифікованих організмів, відповідати санітарно-гігієничним нормам та державним стандартам, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації або лист – роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання),в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України». Однак тендерною документацією не встановлено ані прямої, ані опосередкованої вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновку з Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України). Окрім того тендерною документацією взагалі не зазначено необхідності надання у складі тендерної пропозиції учасниками листа - пояснення щодо ненадання вищезазначеного висновку, тому даний документ не було подано Скаржником у складі тендерної пропозиції. Тим більше, з 2011 року Держспоживстандарт України як орган державної влади ліквідований. Звертаємо увагу Колегії, що замовник під час проведення процедури закупівлі порушив принципи здійснення закупівель, що полягають у об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, вступивши у змову з іншим учасником ФОП Штефан Наталією Сергіївною, що обґрунтовується наступним: 1. У складі тендерної пропозиції ФОП Штефан Наталії Сергіївни міститься лист – роз’яснення щодо ненадання висновку Держспоживстандарт України від 30.01.2018 року №8 (назва завантаженого файлу «Лист щодо висновку Держпосживслужби»). Не зрозуміло з чого учасник ФОП Штефан Наталія Сергіївна дійшла висновку, що потрібно надати документ або лист роз’яснення щодо ненадання документу у складі тендерної пропозиції, якщо умовами тендерної документації взагалі не встановлено ані прямої, ані опосередкованої вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновку з Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (держспоживстандарт України) або листів-роз’яснень стосовно даного висновку. Звертаємо увагу Колегії, що за відсутність вищевказаних документів, а саме: висновку Держспоживстандарт України або листа – роз’яснення, і була відхилена тендерна пропозиція Скаржника, однак вимоги, щодо надання таких документів у тендерній документації взагалі відсутні. Окрім того, пропозиція ФОП Штефан Наталії Сергіївни має бути відхилена на підставі п.2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Тендерною документацією встановлено умову (далі – мовою оригіналу) учасник надає лист – гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити документи згідно статті 17 Закону на веб-порталі у строки встановлені чинним законодавством та у порядку, визначеному даною тендерною документацією. Додатком 2 тендерної документації встановлено умову щодо надання переможцем оригіналу або нотаріально завіреної ко¬пії документа (-ів) виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримі¬нальними справами), що вона в розшу-ку не значиться та не перебуває. Доку¬мент повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору. Повідомлення про намір укладення договору з ФОП Штефан Наталією Сергіївною було оприлюднено 15.02.2018 року. ФОП Штефан Наталія Сергіївна, всупереч вимогам тендерної документації розмістила на веб-порталі документ, а саме, довідку Міністерства внутрішніх справ №0214279 від 04.01.2018, чим порушила умову, встановлену тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Скаржником подано всі передбачені тендерною документацією документи з урахуванням особливостей предмету закупівлі, Замовник необґрунтовано, всупереч вимогам Закону, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа-підприємець Гриненко Сергій Юрійович просить: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.За результатами розгляду скарги зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гриненко Сергія Юрійовича у процедурі закупівлі «ДК 021:2015- 15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини, філе куряче)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-01-17-000818-b. 3. За результатами розгляду скарги зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Штефан Наталію Сергіївну переможцем процедури закупівлі у процедурі закупівлі «ДК 021:2015- 15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини, філе куряче)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-01-17-000818-b.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2018 12:50
Автор: ФОП Гриненко Сергій Юрійович, Гриненко Сергій Юрійович +380663162644 grinenko-su@ukr.net