-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вікна металопластикові енергозберігаючі( код ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби)
відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік
Торги не відбулися
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2023 12:10 - 09.05.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення про незаконну відміну пропозиції
Номер:
b30b302c014d462b9be8de3e7af8022f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-006059-a.b2
Назва:
Оскарження рішення про незаконну відміну пропозиції
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи замовника від 25.05.2023 р. (протокол №14) тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ була відхилена. Ми не погоджуємося з даним рішенням, вважаємо його незаконним та вимагаємо скасувати виходячи з наступного.
23.05.2023 уповноваженою особою було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей наступного змісту: «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ надав недійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі. В додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що Всі надані учасником документи повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. Учасник повинен надати дійний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі». Будь-яких додаткових вимог, крім «дійсності» документа «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі» (в тому числі щодо того, на чиє ім’я має бути виданий такий висновок), уповноважена особа у своєму повідомленні про усунення невідповідностей не розмістила.
На виконання даного повідомлення про усунення невідповідностей, нами було завантажено дійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі (міститься у файлі «Висновок СЕС склопакети ененергозберігаючі.pdf»). У зв’язку з цим, нами повністю та належним чином було виконано вимогу уповноваженої особи щодо усунення невідповідностей від 23.05.2023.
Однак, у своєму рішенні від 25.05.2023 уповноважена особа замовника уже чомусь вказує, що «після здійснення виправлення, Учасник надав Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі, виданий на ім’я іншого підприємства, відмінного від виробника, вікна якого пропонує учасник. В протоколі випробувань металопластикових вікон із вказаною формулою склопакету щодо відповідності до ДСТУ EN 14351-1:2020; ДБН В 2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» та в технічних характеристиках запропонованого учасником товару, зазначається виробник, відмінний від того, що вказаний у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі». При цьому, у рішення про відхилення від 25.05.2023 не вказано, яку саме норму тендерної документації та чинного законодавства (Особливостей) учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ у зв’язку з цим «порушив». Крім того, уповноваженою особою не взято до уваги той факт, що «склопакет енергозберігаючий» є лише одним з комплектуючих товару «Вікна металопластикові енергозберігаючі», що є предметом даної закупівлі. Крім того, у протоколі випробувань металопластикових вікон із вказаною формулою склопакету щодо відповідності до ДСТУ EN 14351-1:2020; ДБН В 2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» вказано виробника цілого виробу – «Вікон металопластикових енергозберігаючих», а не його комплектуючих (в даному випадку – «склопакету енергозберігаючого»). Не вказана інформація про виробника саме «склопакету енергозберігаючого» (а не цілого виробу) і в «технічних характеристиках запропонованого учасником товару», на які посилається уповноважена особа. Таким чином, де саме в наданих нами документах уповноважена особа «побачила» інформацію про «різних» виробників «склопакету» нам незрозуміло!
Відповідно до пункту 3 Розділу 5 тендерної документації інформація про відхилення тендерної пропозиції, має містити «підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)».
На підставі викладеного, вимагаємо чітко вказати які саме норми тендерної документації та Особливостей були порушені у зв’язку з тим, що «висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи на склопакети енергозберігаючі, виданий на ім’я іншого підприємства, відмінного від виробника, вікна якого пропонує учасник» із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність!
З приводу, нібито, надання в додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «схематичного зображення товару (конструкція №3) відмінного від того, що вимагається замовником» інформуємо, що в даному випадку уповноважена особа знову не вказує, якими вимогами тендерної документації передбачено необхідність надання таких «зображень товару»! Виглядає так, що технічна помилка у зображенні, надання якого не вимагалося тендерною документацією, стала для уповноваженої особи «підставою» для відхилення нашої пропозиції!
Відповідно до пункту 3 Розділу 5 тендерної документації інформація про відхилення тендерної пропозиції, має містити «підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)».
На підставі викладеного, вимагаємо чітко вказати які саме норми тендерної документації та Особливостей були порушені у зв’язку з тим, що «схематичне зображення товару (конструкція №3) відмінне від того, що вимагається замовником» із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
У разі ненадання вказаної інформації вважатимемо дії уповноваженої особи замовника свідомим та умисним грубим порушенням законодавства щодо проведення публічних закупівель і будемо звертатися в уповноважені органи для надання відповідної правової оцінки таким діям.
Підсумовуючи наведене вище, вимагаємо скасувати незаконне рішення від 25.05.2023 та визнати учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2023 19:31
Вимога
Відхилено
Суперечність у технічних вимогах
Номер:
895a5f5a4daa43069d56f6e4d31435f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-006059-a.c1
Назва:
Суперечність у технічних вимогах
Вимога:
У технічному завданні Замовник вимагає "Приведений опір теплопередачі: не менше 0,90 м2 К/Вт.",у цьому ж документі, вимагається "формула склопакету: 4і-12ar-4-8ar-4і" - виконання цих двох вимог одночасно неможливо! Це суперечить законам фізики. Із склопакетом 32мм неможливо досягнути опір теплопровідності 0,90 м2 К/Вт. Потрібен склопакет мінімум 40мм., і відповідно, необхідно знайти Протокол випробувань з таким склопакетом! Вимагаємо внести зміни у технічне завдання і усунути абсурдні вимоги!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 11.05.2023 10:35
Дата подачі:
08.05.2023 12:53
Вирішення:
Добрий день шановний Учаснику! Уважно вивчивши обставини, викладені Вами у Вимозі, із врахуванням Закону України "Про публічні закупівлі" у чинній редакції та постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами та доповненням) та наданої консультації відповідних фахівців, повідомляємо Вам наступне:
Коефіцієнт опору теплопередачі означає ступінь опору виробу переносу теплого повітря і показує, скільки тепла йде з приміщення, якщо різниця температур по обидва боки конструкції дорівнює 1 ° С. Чим вище розрахункове значення, тим меншими будуть показники теплопередачі і тим краще теплозберігаючі параметри склопакета. Але, потрібно брати до уваги той факт, що вікно складається не тільки з склопакета і його загальний коефіцієнт опору теплопередачі враховує теплові показники всіх конструкційних складових.
Коефіцієнт опору теплопередачі — показник, що відображає кількості тепла, яке проходить через один квадратний метр конструкції при різниці температур по обидві сторони в один градус. Іншими словами, коефіцієнт опору теплопередачі оцінює можливість конструкції перешкоджати відтоку тепла з приміщення назовні. Чим вище цей показник — тим краще
Теплопровідність — поняття, протилежне показником опору теплопередачі, оцінює швидкість втрати тепла при взаємодії з мінусовими температурами і в тендерній документації цей показник не згадується (на відміну від вимоги, де вказано, що Замовником вимагається теплопровідность 0,90 м2 К/Вт, що не відповідає дійсності).
В тендерній документації чітко зазначено, що Технічні та якісні характеристики пропонованого учасником Товару мають відповідати вимогам замовника або бути кращими, тобто товщина склопакета може перевищувати 32 мм. В науковій роботі, виданій в Полтавському національному технічному університеті імені Ю. Кондратюка наведена таблиця, де наведено науково підтверджену інформацію, що при товщині склопакета 32 мм можна досягнути показника опору теплопередачі від 0,78 до 1,35 м2 К/Вт. Документ додається.
Окрім того, стосовно неможливості (на думку Учасника) дотримання одночасно таких вимог замовника як опір теплопередачі: не менше 0,90 м2 К/Вт. та формулі склопакету: 4і-12ar-4-8ar-4і, повідомляємо наступне: у вільному доступі в мережі інтернет та в електронній системі закупівель є наявні протоколи випробувань, видані Випробувальними лабораторіями, які акредитовані агентством з акредитації України. Випробуванню підлягали склопакети з вказаною формулою 4і-12ar-4-8ar-4і, показники опору теплопередачі відповідають вимогам замовника. Такий протокол додається до відповіді на вимогу. З ним можна ознайомитися в окремому файлі (персональні дані виробника, на чиє імя, було видано цей документ, зі зрозумілих причин приховано).
Щодо вимоги про надання учасниками процедури закупівлі протоколу випробувань Товару (металопластикових вікон із вказаною формулою склопакету), то така вимога є абсолютно законною, оскільки розміщена на підставі пункту 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого у тендерній документації зазначаються в тому числі «інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам».
Протокол випробувань – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить у собі інформацію про результати проведених випробувань. Відповідно, звернувшись до зазначених установ зі зразком продукції, можна отримати даний документ.
Також, звертаємо Вашу увагу, що висловлювання про «суперечність законам фізики» та «неможливість одночасного виконання вимог щодо формули склопакету (32 мм) та значення приведеного опору теплопередачі (не менше 0,90 м2 К/Вт)» є некоректними та юридично нікчемними. Це лише Ваші суб'єктивні припущення, які жодним чином не обґрунтовані та не підтверджені належними доказами.
Відповідно, до вищенаведеної інформації повідомляємо, що Вимога залишається незадоволеною та зміни до технічної специфікації вноситися Замовником не будуть.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Статус вимоги:
Відхилено