• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг комунальної власності по вул. Лісова в с. Балико-Щучинка; вул. Нова в с. Гребені; вул. Шкільна в с. Стайки; вул. Шевченка в с. Стрітівка; вул. Олексія Булиги, вул. Молодіжна в с. Великі Пріцьки; вул. Юрія Гладченка в с. Кузьминці; вул. Центральна в с. Півці; вул. Незалежності в с. Яблунівка; вул.Центральна, вул. Першотравнева, вул. Тракторна в с. Пії; вул. Коцюбинського, вул. Кленова в с. Липовий Ріг; вул. Шевченка в с. Малий Букрин; вул. Труда, вул. Миру, вул. Донецька, вул. Будівельників в с. Грушів; вул. Молодіжна, вул. Садова, вул. Дніпровська в с. Ведмедівка Ржищівської ОТГ Обухівського району Київської області Код ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

2 917 226.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 586.13 UAH
Період оскарження: 04.05.2023 11:09 - 21.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 405d9383a0834fb5ae623a0437117707
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-04-004003-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
скарга у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.05.2023 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.05.2023 13:33
Дата виконання рішення Замовником: 19.05.2023 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії АМКУ №6685-р/пк-пз від 16.05.2023. Замовником внесено зміни до умов тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Петросян Артур Каджикович 380984100044 REGDORSTROY2014@GMAIL.COM
Вимога
Вирішена

дискримінація учасників

Номер: dd16486c21224a81addd2fd883703175
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-04-004003-a.c1
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає «На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК». Така вимога є дискримінаційною, до потенційних учасників, порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і не дає змоги потенційним Учасникам взяти участь у закупівлі. Відповідно до ст. 35 «Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів» Закону України «Про дорожній рух», обов'язковому технічному контролю не підлягають технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України". Таким чином, згідно ст. 1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу відносяться: машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. З огляду на вищезазначене, дорожньо-будівельні машини не підлягають обов'язковому технічному контролю. Натомість технічний нагляд за відповідністю таких машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до розділу VIII «ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД У СИСТЕМІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ» Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України». Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу «На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК» як таку, що суперечить законодавству України, дискримінує та обмежує коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, які пройшли добровільну перевірку технічного стану дорожньо-будівельних машин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформуємо Вас що замовником були внесення зміни з урахуванням вказаних Вами зауважень.
Статус вимоги: Задоволено