-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті «Комунальний заклад "Богодухівський ліцей №1" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області» за адресою: 62103,Харківська область,м.Богодухів, вулиця Каразіна,14
Завершена
1 956 935.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 784.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 784.68 UAH
Період оскарження:
04.05.2023 11:01 - 25.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
незаконна вимога
Номер:
7fc3908f9c264b2fade63a108acd3bb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.c6
Назва:
незаконна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Додатком 4 до ТД встановлено вимогу щодо надання учасниками:
- Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання першої медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, порядок дій та способи;
- Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, вмінню надання першої медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право;
Звертаємо вашу увагу, що згідно наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків.
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text )
Медична допомога - це лікарська допомога — комплекс діагностичних і лікувальних заходів, спрямованих на встановлення діагнозу, усунення чи зменшення симптомів і проявів захворювання чи патологічного стану, з приводу якого звернувся пацієнт, на нормалізацію його життєдіяльності, покращення чи відновлення здоров'я.
Для уникнення звуження кола потенційних учасників, а також для уникнення затягування процедури закупівлі або її відміни на етапі визнання переможця, просимо внести зміни та викласти вказані вимоги відповідно до чинного законодавства з питань охорони праці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2023 16:30
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо вам, що замовник цієї закупівлі має ставлення до цього питання та бачення законодавчих норм відносно вашого твердження (що поміж іншим відображено у тендерній документації), яке не відрізняється по своїй суті від суті вашого звернення, тому й оцінка пропозицій учасників буде відбуватися із урахуванням відповідних законодавчих норм
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо експертизи проекту
Номер:
1f93e1e14ec04d219c26f5292a8b8ede
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.c5
Назва:
щодо експертизи проекту
Вимога:
3. Вимогами ТД передбачено:
«У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складі пропозиції повинен надати письмове погодження розробника проектно-кошторисної документації для погодження даних змін з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу у відповідності до чинного Законодавства України.»
Оскільки, технічні характеристики обладнання «Гучномовець настінний СП-ДН03 (3 Вт) SPOK SISTEM ТОВ "СПОК СІСТЕМ" м. Дніпро» та «Гучномовець настінний СП-ДН03 (6 Вт) SPOK SISTEM» в мережі інтернет не наявні, сертифікацію вказане обладнання не проходило, гарантійний лист від виробника цього обладнання нами не отримано, ми звернулись до виробника обладнання, визначеного в Додатку 2 до ТД в позиції 1.16 переліку «Моноблок ВЕЛЛЕЗн-120-600», якім є НПП Електроприлад м. Львів, якій гарантував нам поставку аналогічних гучномовців власного виробництва та підтвердив відсутність гарантування можливості якісної і спільної роботи «Моноблок ВЕЛЛЕЗн-120-600» з «Гучномовець настінний СП-ДН03 (3 Вт) SPOK SISTEM/«Гучномовець настінний СП-ДН03 (6 Вт) SPOK SISTEM».
Ми, як учасник, готові за власний рахунок провести коригування, погодження проектної документації та пройти експертизу проектної документації – бо це є ваша вимога, шановний Замовнику.
З метою уникнення висновків про те, що тендерна документація розроблена під певного учасника, який має листи від виробника гучномовців, вироблених саме ТОВ "СПОК СІСТЕМ" м. Дніпро, просимо оприлюднити експертний звіт про проходження експертизи затвердженої проектної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2023 16:02
Вирішення:
Шановний учасник, припиніть чинити безпідставний та упереджений тиск на замовника. Всі учасники закупівлі повинні діяти виключно в правовому полі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо обладнання в ПКД
Номер:
09e5be8f0a3843e48276453d15287363
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.c4
Назва:
щодо обладнання в ПКД
Вимога:
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області
ВИМОГА
Умови, викладені в Додатку 2 до ТД містять в себе вимогу:
«Для недопущення затримки монтажних робіт, зривів термінів виконання робіт та вчасної поставки матеріалів та обладнання, у складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійні листи від виробників матеріалів та обладнання системи пожежної сигналізації, системи оповіщування та управляння евакуюванням людей, в якому виробники гарантуватимуть учаснику поставку матеріалів для належного монтажу та у встановлені тендерною документацією строки, про що необхідно зазначити в листі, та вказати закупівлю, згідно якої буде виготовлятися та поставлятися обладнання, назву та адресу об’єкту монтажа.
У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складі пропозиції повинен надати письмове погодження розробника проектно-кошторисної документації для погодження даних змін з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу у відповідності до чинного Законодавства України.»
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВС», як потенційний учасник, отримав від всіх виробників матеріалів та обладнання системи пожежної сигналізації, згідно Переліку обладнання, виробів та матеріалів, яке необхідно встановити, окрім виробників обладнання позицій 1.17 та 1.18, а саме:
1.17. Гучномовець настінний СП-ДН03 (3 Вт) SPOK SISTEM ТОВ "СПОК СІСТЕМ" м. Дніпро
1.18. Гучномовець настінний СП-ДН03 (6 Вт) SPOK SISTEM ТОВ "СПОК СІСТЕМ" м. Дніпро
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого через https://opendatabot.ua ми, як учасник намагались зв’язатися з ТОВ "СПОК СІСТЕМ" (ЄДРПОУ 43585783) засобом телефонного зв’язку (за номером +380664194997) та засобом електронної пошти (з адресою spoksystem@gmail.com) для з’ясування питання щодо отримання від цього виробника гарантійного листа на поставку вказаного обладнання. Станом на сьогодні відповідь від виробника гучномовців нами не отримано.
Як доказ, додаємо Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого через https://opendatabot.ua станом на 20.05.2023 та лист-звернення до ТОВ "СПОК СІСТЕМ".
Виробники це монополісти, які самі вирішують надавати їм ці гарантійні листи чи ні, та ніяким законодавством примусити виробника не можливо, навіть надати офіційну відмову, тому це значно звужує коло потенційних учасників у цієї закупівлі.
Якщо нами не буде отримано гарантії постачання вказаного обладнання, ми вимушені заміни устаткування на аналогічне. Аналогічним обладнанням вважається те обладнання, яке за технічними характеристиками не є гіршим.
Оскільки, технічні характеристики обладнання «Гучномовець настінний СП-ДН03 (3 Вт) SPOK SISTEM ТОВ "СПОК СІСТЕМ" м. Дніпро» та «Гучномовець настінний СП-ДН03 (6 Вт) SPOK SISTEM» в мережі інтернет не наявні, сертифікацію вказане обладнання не проходило, ми звернулись до виробника обладнання, визначеного в позиції 1.16 переліку «Моноблок ВЕЛЛЕЗн-120-600», якім є НПП Електроприлад м. Львів, якій гарантував нам поставку аналогічних гучномовців власного виробництва.
Для можливості участі в закупівлі просимо надати актуальні данні розробника проектно-кошторисної документації «системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті «Комунальний заклад "Богодухівський ліцей №1" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області» за адресою: 62103,Харківська область,м.Богодухів, вулиця Каразіна,14» для з’ясування питання письмового погодження розробника проектно-кошторисної документації для погодження даних змін з Замовником.
актуальні данні розробника проектно-кошторисної документації повинні включати назву, код ЄДРПОУ, контактну особу з контактним телефоном.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.1 лист з _.pdf 20.05.2023 15:40
- 2.1 запит на СПОК СІСТЕМ.pdf 20.05.2023 15:40
- 2 опендатабот-43585783 - ТОВ .pdf 20.05.2023 15:40
- 2.3 Гучномовець настінний СП-ДН03 (6 Вт) - Поиск в Google.pdf 20.05.2023 15:40
- 2.2 Акустика до 2026_1.pdf 20.05.2023 15:40
- 2.3 Гучномовець настінний СП-ДН03 (3 Вт) - Поиск в Google.pdf 20.05.2023 15:40
- 2.2 Моноблоки до 2026_1.pdf 20.05.2023 15:40
Дата подачі:
20.05.2023 15:40
Вирішення:
Шановний учасник, ви самі собі заперечуєте, як чином виробник обладнання може бути монополістом, якщо вказане обладнання можливо замінити на аналогічне? Тим паче це прописано в тендерній документації. Зауважимо, що заміна на аналогічне обладнання повинно здійснюватися виключно у відповідності до вимог законадвства України.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо нвдання сертифікату 9001:2018
Номер:
4baae12563dd4f84959ee1704f43c735
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.c3
Назва:
щодо нвдання сертифікату 9001:2018
Вимога:
Умовами, викладеними в Додатку до ТД вимагається: Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018……..
Вказана вимога є дискримінаційною для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі з огляду на те, що Замовником встановлена вимога щодо надання документу, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі - Сертифікат системи управління якістю саме відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018.
Ми маємо сертифікат, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на нашому підприємстві системи управління якістю «Системи управління якістю. Вимоги», що дійсний до 22.06.2024 року, щорічно підтверджений позитивним висновком наглядових аудитів, але відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015.
Тобто, маючи сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (додається, як доказ), вимог якого старанно дотримуємося під час провадження своєї господарської діяльності, участь в закупівлі ми взяти не можемо!
Прохання не обмежувати коло учасників та внести зміни до тендерної документації, оскільки ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» згідно Наказу від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» - є підтвердженим ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Звертаємо увагу, що на 23.05.2023 в АМКУ призначено розгляд скарги потенційного учасника щодо цього питання (в тому числі), тому, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації шляхом корегування речення про надання сертифікату системи управління якістю, а саме у вигляді:
«Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)…..»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2023 12:30
Вирішення:
Шановний Учасник!
Повідомляємо вам, що замовник цієї закупівлі має ставлення до цього питання та бачення законодавчих норм відносно вашого твердження (що поміж іншим відображено у тендерній документації), яке не відрізняється по своїй суті від суті вашого звернення, тому й оцінка пропозицій учасників буде відбуватися із урахуванням відповідних законодавчих норм.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
dc8022a1cfc04b0e8f5dd8ce6183592a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.b2
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
Скаржник вважає затверджену тендерну документацію незаконною, дискримінуючою та такою, що обмежує коло учасників, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга1.docx 08.05.2023 17:39
- підтвердження сплати 08.05.2023 18:30
- 1 наказ лицензия ОМС полная.pdf 08.05.2023 20:01
- Скарга UA-2023-05-04-003943-a.docx 08.05.2023 20:01
- Скарга UA-2023-05-04-003943-a.pdf.asice.zip 08.05.2023 20:01
- 5.1 9001-2015 ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС_9001.pdf 08.05.2023 20:01
- 5.3 14001-2015 ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС_14001.pdf 08.05.2023 20:01
- 5.2 37001.PDF 08.05.2023 20:01
- 5 аналогічне Рішення від 29.10.2021 _ 24567 (1).pdf 08.05.2023 20:01
- 4 Постанова КМУ про затвердження переліку профес... _ від 23.05.2001 _ 559.pdf 08.05.2023 20:01
- 3 аналогічне від 30.10.2020 _ 20243.pdf 08.05.2023 20:01
- 3 аналогічне від 13.10.2020 _ 19212.pdf 08.05.2023 20:01
- 2 річний план UA-P-2023-05-04-001710-b.pdf 08.05.2023 20:01
- 2 Постанова КМУ від 23.11.2016 _ 852 (Текст для друку).pdf 08.05.2023 20:01
- 6 посв та Прот ЕБ - Лис - Босий до 2025.pdf 08.05.2023 20:01
- 5.4 45001-2019 ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС_45001.pdf 08.05.2023 20:01
- 7 Декларація 2023 - 1_3 ОМС.zip 08.05.2023 20:01
- 6 посв та Прот ЕБ ОМС до 1000В - до 07.2023.pdf 08.05.2023 20:01
- рішення від 10.05.2023 № 6241.pdf 10.05.2023 18:19
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.05.2023 №517.pdf 18.05.2023 17:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7167.pdf 24.05.2023 13:16
- рішення від 23.05.2023 № 7167.pdf 25.05.2023 19:00
- Пояснення по скарзі ЛІЦЕЙ1.docx 12.05.2023 17:51
- Відповідь на скаргу ліцей№1 Каразіна 14 12.05.23.pdf 12.05.2023 17:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2023 17:56
Дата розгляду скарги:
18.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.05.2023 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.05.2023 19:01
Дата виконання рішення Замовником:
26.05.2023 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №7167-р/пк-пз від 23.05.23 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником 26 травня 2023 року внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Проведення монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті "Комунальний заклад "Богодухівський ліцей №1" Богодухівської міської ради Богодухівського району 17 Харківської області" за адресою: 62103,Харківська область,м.Богодухів, вулиця Каразіна,14", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-04-003943-a.
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
f44ac8a277364734a96431643371a26f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.a1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (далі Скаржник) вважає затверджену тендерну документацію незаконною, дискримінуючою та такою, що обмежує коло учасників, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
скарга додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга1.docx 08.05.2023 16:49
- рішення від 10.05.2023 № 6243.pdf 10.05.2023 18:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2023 17:19
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2023 18:16
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді відміни процедури закупівлі
Номер:
2bb7acace9324bddbda8dfdab79872d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-003943-a.c7
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді відміни процедури закупівлі
Скарга:
Оскарження неправомірної відміни процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2023 № 9185.pdf 23.06.2023 11:44
- рішення від 22.06.2023 № 9185.pdf 27.06.2023 12:51
- рішення від 14.06.2023 № 8631.pdf 14.06.2023 18:19
- АМКУ Скарга вiдмiна торгiв Богодухiв.docx 12.06.2023 17:36
- Копiя рiшення Постiйно дiючоi адмiнiстративноiї колегiї АМКУ.pdf 12.06.2023 16:08
- АМКУ Скарга вiдмiна торгiв Богодухiв.docx.asice 12.06.2023 17:36
- Вiдомiсть ресурсiв до зведеного кошторисного розрахунку.pdf 12.06.2023 16:08
- АМКУ Скарга вiдмiна торгiв Богодухiв.docx 12.06.2023 16:08
- АМКУ Скарга вiдмiна торгiв Богодухiв.pdf 12.06.2023 16:07
- Зведений кошторисний розрахунок вартостi об'єкта будiвництва.pdf 12.06.2023 16:08
- Протокол 28 Виконання ріш.АМКУ.pdf 04.07.2023 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2023 16:19
Дата розгляду скарги:
22.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.06.2023 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2023 12:52
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2023 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №9185-р/пк-пз від 22.06.2023 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником 04 липня 2023 року скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "Проведення монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті "Комунальний заклад "Богодухівський ліцей №1" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області" за адресою: 62103,Харківська область,м.Богодухів, вулиця Каразіна,14", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-04-003943-a. Протокол №28 від 04.07.2023р.