-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
придбання пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Завершена
3 345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 725.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2023 09:49 - 09.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
0af9325701c0401da6ff95d79fbcdd4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-001722-a.a4
Назва:
вимога
Вимога:
П. 4.6.2. Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога «4.6.2. Протокол випробувань партії палива, що пропонується до постачання Замовнику, виданий акредитованою лабораторією, що підтверджує технічні характеристики, які зазначені у сертифікат (паспорт) якості від виробника, наданого Учасником у складі пропозиції (відповідно до п.1.6.1.)»
Умовами тендерної документації передбачено виключно наявність протоколу випробувань на підтвердження відповідності технічним вимогам тендерної документації. Також законодавство у сфері публічних закупівель, а саме п. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає можливість учасників , які не мають відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Отже, на відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови на Паливо дизельне та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» достатньо наявність Сертифікатів відповідності та паспортів якості. Просимо Замовника визначити підстави у тендерній документації на відповідність п. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не встановлювати додаткових обмежень та дискримінацій, оскільки протоколи випробувань та паспорт якості/чи сертифікат відповідності – мають однакові показники якості ПММ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр.№3_ВТ_23 від 10.05.23.pdf 10.05.2023 09:33
Дата подачі:
08.05.2023 16:23
Вирішення:
«Добрий день, Шановний Учаснику! Ваша вимога щодо усунення порушень в умовах тендерної документації розглянута, за результатом чого повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою затверджено тендерну документацію. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Відповідно до п5. ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
ab0fb8cec8914cecb64ca31c2797c3a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-001722-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до п. 4.5. Додатку 2 до тендерної документації « 4.5. З метою гарантування безпеки інформації щодо логістичної діяльності транспорту Замовника, Учасник надає документ від уповноваженого органу, що підтверджує факт впровадження у Учасника системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту.»
Умовами тендерної документації Замовника встановлена вимога наявності в учасників впровадженої системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту (ISO 27001:2013). На відповідність п. 51 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Вимагаємо Замовника надати роз’яснення щодо того, яке відношення та яким чином впливають на оптову торгівлю ПММ (у вигляді талонів) наявність в учасників ISO 27001:2013. Відповідна умова тендерної документації не містить жодного законодавчого обґрунтування крім обмеження кола потенційних учасників. Варто зазначити, що наразі жоден суб’єкт господарювання на ринку палива не має впровадженої системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту, а з врахуванням того, що для додержання принципів закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», додержання принципу добросовісної конкуренції припускає наявність не менше двох учасників з відповідними сертифікатами на відповідність ДСТУ ИС 27001:2013 – Замовник одразу встановлює вимоги, які не зможе добросовісно виконати жоден учасник.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр.№3_ВТ_23 від 10.05.23.pdf 10.05.2023 09:35
Дата подачі:
08.05.2023 16:22
Вирішення:
«Добрий день, Шановний Учаснику! Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою затверджено тендерну документацію. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Відповідно до п. 4.5. Додатку 2 до тендерної документації «4.5. З метою гарантування безпеки інформації щодо логістичної діяльності транспорту Замовника, Учасник надає документ від уповноваженого органу, що підтверджує факт впровадження у Учасника системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту.» Дана умова необхідна задля для того, щоб забезпечити інформаційну безпеку засобів провадження ліцензованої діяльності з нафтопродуктів, що є необхідною складової належної роботи постачальника
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
8d9dd0ee4c324ae68cad19e16b08ca75
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-001722-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
П. 4.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «4.4. Інформацію щодо наявності особистого кабінету, Учасник підтверджує шляхом надання відповідних скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у всесвітній мережі.»
Відповідно до тендерної документації Замовника та Оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником опубліковано тендерну документацію та оголошено закупівлю ТОВАРУ за предметом за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-95). Відповідно до Таблиці 1 «1. Детальний опис предмета закупівлі.» Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено «Спосіб (вид) поставки – талони». Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації, а саме щодо наявності в учасника Особистого кабінету. Незрозумілим є той факт, що Замовника закуповую ПММ в талонах, для чого відсутня необхідність у наявності «Особистого кабінету». На відповідність п. 51 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Вимагаємо Замовника усунути порушення під час проведення тендеру, а саме виключити умову щодо наявності в учасника «Особистого кабінету», з урахуванням того, що закупівля оголошена на придбання ПММ у вигляді талонів, а отже необхідність наявності в учасників «Особистого кабінету» відсутня.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр.№3_ВТ_23 від 10.05.23.pdf 10.05.2023 09:36
Дата подачі:
08.05.2023 16:22
Вирішення:
«Добрий день, Шановний Учаснику! Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою затверджено тендерну документацію. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
п. 4.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлює вимогу технічного характеру щодо зазначення учасником інформації щодо наявності особистого кабінету. Дана умова необхідна для забезпечення належного процесу співпраці між замовником та постачальником, оптимізації роботи, адже дана умова включає можливість легко переглядати, коригувати та налаштовувати умови розрахунку, а також формувати звітність в онлайн-кабінеті, вибирати форму розрахунку. Окрім того наявність у Замовника особистого онлайн-кабінету надає можливість контролювати витрати палива та забезпечує зручний та швидкий засіб отримання інформації.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
004ff7acb2c941f7b1a0d5eb69551b9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-04-001722-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
П. 4.3. Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога «4.3. Документ, що підтверджує право використання Учасником торгових марок, зазначених на талонах, відповідно до чинного законодавства України.»
Документально підтверджене право Учасника на використання торгових марок (Ліцензійний договір) – є дискримінаційною та обмежувальною вимогою тендерною документації, оскільки учасник як постачальник палива, не зобов’язаний мати ліцензійний договір на підтвердження права використання ТМ.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності.
Проаналізувавши практику АМКУ, орган оскарження такої ж думки та визначає таку умову як дискримінаційну та зобов’язує Замовників внести відповідні зміни та виключити подібні обмеження для учасників закупівель, з якими Замовник може ознайомитись у закупівлях за ідентифікаторами UA-2021-07-09-010195-c, UA-2022-01-21-003239-a.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр.№3_ВТ_23 від 10.05.23.pdf 10.05.2023 09:37
Дата подачі:
08.05.2023 16:22
Вирішення:
«Добрий день, Шановний Учаснику! Ваша вимога щодо усунення порушень в умовах тендерної документації розглянута, за результатом чого повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою затверджено тендерну документацію. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Відповідно до п. 4.3. розд. 4 Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документ, що підтверджує право використання Учасником торгових марок, зазначених на талонах, відповідно до чинного законодавства України, що передбачає наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони).
Вимога щодо надання ліцензійного договору є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб підприємства, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено