• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт м’якої покрівлі адміністративного будинку метеостанції Долинська

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 04.05.2023 09:04 - 09.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМОЧНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 231a4cbae1564052ae4f02a2abae7e1f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-04-000455-a.c1
Назва: НЕПРАВОМОЧНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Вимога:
Уповноваженій особі Кіровоградського обласного центру з гідрометеорології у процедурі закупівлі 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт м’якої покрівлі адміністративного будинку метеостанції Долинська на вул. Польова, 2 у м. Долинська Кіровоградської області ) Для участі у закупівлі у процедурі закупівлі 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт м’якої покрівлі адміністративного будинку метеостанції Долинська на вул. Польова, 2 у м. Долинська Кіровоградської області) подали пропозиції 5 учасників. Електронною системою закупівель автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій та найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХДАХ», ціна пропозиції – 276 567,62 грн. У відповідності до вимог ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 38, п. 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХДАХ» було розглянуто на предмет відповідності вимогам тендерної документації та нібито встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника є невідповідності в інформації та/або документах, що подані таким учасником, як учасником процедури закупівлі у його тендерній пропозиції, Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Так, замовником було зазначено 6 нібито виявлених невідповідностей: 1, 6. Документи тендерної пропозиції не підписані / не засвідчені належним чином. Учасником була надана Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля, на якій відсутній підпис уповноваженої особи. Дана вимога є безпідставною а висновок про невідповідність не відповідає дійсності виходячи з наступного. Пропозиція учасника в цілому підписана КЕП, крім того містить скановані копії оригінали документів, отже пропозиція учасника ТОВ «ПРОМТЕХДАХ» відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Крім того відповідно до Переліку формальних помилок затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710. Зокрема формальними помилками закрема є: 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис; 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 2. Учасником надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменувань технічної бази проте на підтвердження наявності МТБ фактично подано більше документів на право власності на знаряддя ніж ті що вказані в довідці. Дана вимога є безпідставною а висновок про невідповідність не відповідає дійсності виходячи з наступного. Так, в п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником було зазначено, що формальною помилкою буде вважатись «5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Наприклад: в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази є посилання на договір оренди, який не вимагався Документацією; надання в складі тендерної пропозиції документа з порушенням вимог Тендерної документації у разі, якщо замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.» При цьому, в довідці навіть відсутнє посилання на «додаткові інвентарні картки» і такі МТБ не враховувались при визначенні ціни пропозиції учасника та виконання ремонтних робіт. 3. Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надав договір який чомусь не може вважатися аналогічним. Дана вимога є безпідставною а висновок про невідповідність не відповідає дійсності виходячи з наступного. Так, учасником у складі своєї пропозиції було надано копії аналогічних договорів із позитивними відгуками котрі повністю відповідають виду та специфіці ремонтних робіт котрі закуповуються Замовником. Фактично замовник не визнає договір аналогічним аргументуючи, що об’єм робіт по такому договору був виконаний більший ніж закуповується. 4, 5. Учасником нібито не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей та не задекларував, що «Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку». Дана вимога є безпідставною а висновок про невідповідність не відповідає дійсності виходячи з наступного. У складі своєї пропозиції учасник надав Довідку від 10.05.2023 року № 73, в котрій зазначено, що: - між Замовником та Учасником відсутні раніше укладені договори про закупівлю по яким останнім не виконано свої зобов’язання і це призвело до його дострокового розірвання, застосування санкцій у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом 3 років з дати дострокового розірвання такого договору. - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією. В свою чергу, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення НІБИТО ВИЯВЛЕНИХ невідповідностей Учасником додатково завантажено інформацію та документи на ВИМОГУ Замовника. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМТЕХДАХ» відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Тому, просимо переглянути прийняте Замовником рішення. У випадку незаконного відхилення нашої пропозиції ми будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України та Управління Східного офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області. Директор Петровський Г.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надання відповіді на вимогу номер: UA-2023-05-04-000455-a.c1 дата подання вимоги:18 травня 2023 Шановний Учасник! Щодо вашого звернення про надання додаткової аргументації та причин відхилення Вашої пропозиції наступним повідомляємо. Керуючись пунктом 40 Особливостей «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівлі оформлене ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 19 від 16.05.2023 р. з переліком виявлених невідповідностей, посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Керуючись пунктом 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у тому числі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зазначена аргументація Замовника щодо відхилення Учасника, який не виправив виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах оформлена та оприлюднена у системі ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) № 20 від 18.05.2023 р. та включає наступні причини відхилення тендерної пропозиції Учасника, а саме: 1. Учаснику було надано 24 години на усунення невідповідностей з вимогою надати оновлену Довідку встановленої форми про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х) з зазначенням інформації про аналогічні договори. Учасник повторно надав копію Договору №79 від 15.04.2020р. з листом-відгуком про виконання «Капітального ремонту покрівлі житлового будинку», що не відповідає вимогам пункта 3 розділа 1 Додатка 1 до ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та проігнорував повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно пункта 3 розділу 1 додатка 1 («Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)») до тендерної документації та повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасник не надав: - оновлену Довідку встановленої форми про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х) з зазначенням інформації про аналогічні договори; - не менше 2-х копій договору в період 2020–2023 рр., зазначеного в довідці в повному обсязі; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. Замовник встановив, що Аналогічним вважається договір про надання послуг з ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ покрівлі/даху будинку/будівлі (адміністративного, виробничого, житлового або іншого призначення). Тим самим Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів тільки ОДНИМ договором №112 від 05.12.22р. з проведення Поточного ремонту покрівлі, що відповідає поняттю «аналогічний договір» встановлений тендерною документацією. Договір №79 від 15.04.2020р. з листом-відгуком про виконання «Капітального ремонту покрівлі житлового будинку» не відповідає поняттю «аналогічний договір» встановлений тендерною документацією. Тобто Учасник надав менше 2-х аналогічних договорів, тим самим не виконав умови тендерної документації і не скористався правилом 24 годин на усунення зазначеної невідповідності. 2. Учаснику було надано 24 години на усунення невідповідностей з вимогою надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменувань технічної бази/основних засобів, котрі не були зазначені у довідці, але на котрі були надані інвентарні картки обліку основних засобів, щоб привести інформацію у довідці до відповідності із наданими підтверджувальними документами. Учасник не надав зазначену оновлену довідку і не скористався правилом 24 годин на усунення зазначеної невідповідності. Інші аргументації Замовника щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції у ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ (ПРОТОКОЛ) № 20 від 18.05.2023 р. не зазначались. Замовник відповідає тільки по суті зазначених аргументів. Щодо першої аргументації: Зазначаємо, що при здійсненні публічних закупівель Замовник керується наступними принципами: 1. Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При оголошені відкритих торги з особливостями Замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Крім того пунктом 51 Особливостей та тендерною документацією (Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, тобто учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цих торгах повністю усвідомлюють зміст зданої документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що інші Учасники процедури закупівлі, наприклад наступний Учасник ФОП Мамаєва Анна Сергіївна, надали свою пропозицію з урахуванням вимог Додатку 1 (підпункт 3 розділ 1) до тендерної документації. Тобто, спосіб підтвердження пропозиції щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів для них був зрозумілим. Тим більше Замовник вичерпно зазначив що саме вважається аналогічним договором. Замовник встановив, що Аналогічним вважається договір про надання послуг з ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ покрівлі/даху будинку/будівлі (адміністративного, виробничого, житлового або іншого призначення). Іншого визначення поняття що таке аналогічний договір Замовник не зазначав у тендерній документації, була точна постановка завдань з чітким виділенням вимог. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "Промтехдах" відхилена ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) № 20 від 18.05.2023 р., керуючись пунктом 41 Особливостей -Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Щодо другої аргументації: Згідно пункта 1 розділу 3 («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») тендерної документації - Опис та приклади формальних несуттєвих помилок зазначено, що: «5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації». На даний пункт формальних помилок посилається Учасник у своїй вимозі. Але в Довідці про наявність обладнання, МТБ та технологій Учасник зазначив , що на підтвердження інформації викладеної в даній довідці Учасником надаються відповідні в тому числі інвентарні картки обліку основних засобів, подання котрих вимагав Замовник у пп.1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації, а саме - На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: - якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення на балансі в бухгалтерському обліку. Замовник прийняв для розгляду надані документи, інформація котрих для Замовника вважається тотожною. Учасник надав в складі тендерної пропозиції 7 інвентарних карток обліку основних засобів з відображенням на балансі, інформація по котрим була відображена не в повній кількості у Довідці про наявність обладнання, МТБ та технологій, про що Замовник зазначив у протоколі з вимогою про усунення даної невідповідності і запропонував Учаснику переробити зазначену довідку, чого Учасник не зробив, тим самим не скористався правилом 24 годин на усунення зазначеної невідповідності. Після надання 24 годин на усунення невідповідностей згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 19 від 16.05.2023 р. залишилось дві невиправлені невідповідності в інформації та/або документах із зазначенням аргументації Замовника, котрі оприлюднені ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) № 20 від 18.05.2023 р. згідно яких і була відхилена тендерна пропозиція Учасника. Питання щодо ненадання Учасником зазначеної оновленої інформації/та або документів лишається тільки на відповідальності Учасника. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, про що зазначено у тендерній документації (підрозділ 2 розділ 5). Враховуючи вищевикладене та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомляємо, що вимогу Учасника ТОВ "Промтехдах" від 18.05.2023 року, вих.№ 101, залишено без задоволення, так як її задоволення сприятиме порушенню принципів здійснення публічних закупівель, а саме об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та порушення вимог пункта 41 Особливостей. Замовник нагадує Учаснику, що порядок оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Учасник в установленому порядку подає скаргу до Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Уповноважена особа К.О. Шлапачук Фахівець з публічних закупівель
Статус вимоги: Відхилено