• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Гігієнічні набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб

Торги відмінено

40 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 202 500.00 UAH
Період оскарження: 03.05.2023 23:04 - 08.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 42da0869d27b4a9084ace67f5f3a3449
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-03-014444-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Учасник звертається до Замовника з вимогою щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації що обмежують конкуренцію та внесення змін до тендерної документації приведення її у відповідність до вимог діючого законодавства задля дотримання Замовником принципів здійснення закупівель в тому числі принципу щодо недискримінації Учасників та вимог частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечення можливості прийняти участь всіх Учасників в тому числі ТОВ «Табекс Інвест» на рівних умовах. Повний текст вимоги додаємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Стосовно наданих вами запитань повідомляємо наступне. Як вбачається зі змісту ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Законом визначення дискримінації не наведено. Разом з тим таке визначення фактично сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20). Так, на думку ВС, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Крім того, зроблено висновок, що дискримінації відсутня в тому випадку, якщо вимоги тендерної документації поширюються не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників закупівель і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Враховуючи наведене, Вами жодним чином не доведено в чому саме проявилася до вас дискримінаційність умов тендерної документації, адже її вимоги не містять посилання на закупівлю товарів конкретного виробника. Крім того, необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Так, об’єктами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров’я людини, а також діючі об’єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Замовник перед публікацією закупівлі здійснив моніторинг ринку товарів, що входять до складу гігієнічного набору, що закуповуються, зокрема вивчивши подібні закупівлі, інформація про які вільно доступна на веб-порталі публічних закупівель «Прозорро» та запитування необхідної інформації у виробників товару. Після отримання відповідної інформації Замовник впевнився, що вимозі про надання висновку ДСЕЕ на товари, що закуповуються, відповідають мінімум два виробники/потенційні учасники/учасники ринку. Замовник складаючи Технічне завдання посилається, зокрема, на технічні умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені чинними міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, а Тендерна документація, включаючи технічну специфікацію, не містить жодного прямого посилання на конкретного виробника чи торгову марку (найменування) товару, що закуповується. Стосовно кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що залучення субпідрядників/співвиконавців до постачання товару не передбачено. Просимо більш детально ознайомитись з предметом закупівлі, та повідомляємо, що закуповується саме товар «Гігієнічні набори». Відповідно до умов тендерної документації встановлено, що відкриті торги проводяться для закупівлі Гігієнічні набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб Код CPV за ДК 021:2015 - 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи. У Додатку №2 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» також встановлено, що Найменування предмету закупівлі – Гігієнічні набори. Таким чином, встановлюючи у тендерній документації вимогу надати Лист в довільній формі з інформацією про повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (для підтвердження повного виконання договору учасник повинен надати копію договору з усіма додатками та додатковими угодами (в разі наявності), копію видаткової накладної або іншого документу, що підтверджує повне виконання договору по кількості або сумі договору). Аналогічним за предметом закупівлі вважається договір на постачання гігієнічних наборів та/або гігієнічних комплектів, розуміється, що предметом договору, за аналогічним договором мають бути гігієнічних наборів та/або гігієнічних комплектів, а не аналогічна продукція, яка входить до складу набору, який планується закупляти. Дана вимога обумовлюється тим, що у потенційного постачальника повинен бути досвід збирання, фасування та пакування саме гігієнічних наборів, а не постачання аналогічної продукції. Тому що за наявності досвіду постачання готових гігієнічних наборів, досвід постачання гігієни розуміється за замовчуванням. Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону з урахуванням Особливостей, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Тобто з вищевикладеної норми вбачається, що проект договору на момент опублікування ТД має відповідати вимогам тендерної документації. Необхідно зауважити, що у Додатку 4 до Тендерної документації міститься ПРОЕКТ Договору, положення якого не суперечать вимогам Тендерної документації. Остаточна редакція Договору буде узгодження під час підписання договору з переможця Закупівлі. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.05.2023 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога!

Номер: 6e4eca595ebb4e7d8ffffd2c85e8991f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-03-014444-a.b1
Назва: дискримінаційна вимога!
Вимога:
Шановний Замовник! Підтвердити відповідність технічний вимогам висновком ДСЕЕ в такому переліку, який визначено Замовником в технічній специфікації, навіть до 11.05.2023, неможливо. Це абсолютно дискримінаційна вимога. По строкам зробити такий висновок в такий короткий проміжок часу неможливо. В такій закупівлі може приймати участь виключно той учасник який знав про дані параметри заздалегіть. Відповідно до п. 7,10 ПОРЯДКУ проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 р. за N 4/5195 7.10. Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Просимо внести зміни в тендерну документації щодо підтвердження технічним вимогам встановленим в технічній специфікації висновком ДСЕЕ. Замість цього вказати в технічній специфікації про необхідність надання висновку ДСЕЕ на запропонований товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Як вбачається зі змісту ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Законом визначення дискримінації не наведено. Разом з тим таке визначення фактично сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20). Так, на думку ВС, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Крім того, зроблено висновок, що дискримінації відсутня в тому випадку, якщо вимоги тендерної документації поширюються не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників закупівель і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Враховуючи наведене, Вами жодним чином не доведено в чому саме проявилася до вас дискримінаційність умов тендерної документації, адже її вимоги не містять посилання на закупівлю товарів конкретного виробника. Крім того, необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Так, об’єктами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров’я людини, а також діючі об’єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.05.2023 01:00