1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вироби домашнього текстилю (Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки : м. Київ. пл. Солом’янська, 1
Кількість: 6 (найменування), у тому числі:
1. Простирадло шт. 2000
2. Наволочка шт. 2000
3. Рушник вафельний шт. 2500
4. Наматрацник стьобаний шт. 500
5. Подушка шт. 500
6. Ковдра напіввовняна шт. 700
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 509 515,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 01.06.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 12.05.2023 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані роботи проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Завершена
1 509 515.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 095.15 UAH
Період оскарження:03.05.2023 18:04 - 09.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику!
Номер:df7cc508d4ed43a09cfd658dd420377a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.b7
Назва:Шановний Замовнику!
Вимога:
Ви порушуєте Закон. Ми зрозуміли Вашу впевненість в правоті. А що якщо Ви порушуєте Закон? Ви готові полишити посаду чи як?
Завтра буде Скарга на Ваше порушення. Вискажіть своє бачення ще раз, будь ласка - Ви впевнені в законності вимог чи як?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.05.2023 00:28
Вирішення:Дякуємо за запитання! Повідомляємо, що погрози щодо звільнення посадової особи суворо караються законом, тому просимо учасників стримувати свої емоції та не відхилятися від вимог документації.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику!
Номер:1dd07f558bb24bfb867f32f4d8bc11f5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.a6
Назва:Шановний Замовнику!
Вимога:
Ще раз просимо вилучити неправомірні вимогу, про які ми вже писали.
Не затягуйте закупівлю, будь ласка. Ми будемо вимушені оскаржити Ваші умови, вони протизаконні.
І головне, Ви про це знаєте. І знаєте що Орган оскарження зобов'яже їх вилучити. То навіщо?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.05.2023 15:31
Вирішення:Дякуємо за запитання! Всі зазначені вимоги в документації правомірні та в межах чинного законодавства
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Занадто заплутана вимога, можливо умисно. Повторюю своє питання.
Номер:65a6837d7c404715a3c3f12922f54f58
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.a5
Назва:Занадто заплутана вимога, можливо умисно. Повторюю своє питання.
Вимога:
"Витяг з ЄДР повинен бути виданий державними реєстраторами, або посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, або нотаріусами".
Чим витяг з МінЮсту не такий? Ми оторимали сьогодні витяг в ЦНАП - він геть ні якої різниці з витягом МінЮсту не має. То навіщо переускладнювати? Чи є власні мотиви?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.05.2023 10:57
Вирішення:Дякуємо за запитання! Ви могли і не отримувати витяг в ЦНАП, якщо уважно вчиталися б в порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 то там чітко прописано що учасник має право отримати витяг в електронній формі. У випадку якщо в учасника немає можливості отримання витягу в електронній формі то він може звернутися до відповідних центрів надання адміністративних послуг та інших ресурсів.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога.
Номер:8fd84776b31242dfb0faf4ec53aac10c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.b4
Назва:Дискримінаційна вимога.
Вимога:
"Товар, який був повернутий Замовником, як такий що не відповідає вимогам замовника Постачальник у термін до 2 год. 00 хв. Замінює на відповідний товар згідно вимог Замовника." - ця вимога штучно звужує коло можливих Учасників тільки тими, хто знаходиться на відстані 2 годин.
Прошу вилучити неправомірну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.05.2023 17:57
Вирішення:Дякуємо за запитання! Дану вимогу вважаємо цілком правомірною, а постачальнику радимо за для того що б Замовникам не довелося повертати неякісний товар перед поставкою проводити внутрішній контроль на відповідність товару.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Неправомірні вимоги
Номер:3b0c4fd03a1f45db96e782ffc4ea4796
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.a3
Назва:Неправомірні вимоги
Вимога:
Приєнуємось до попередньої вимоги частково, лише стосовно перевірки на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам, оскільки це здійснює на сьогодні лише єдина організація - СЕС, а термін надання висновку СЕС становить не менше 2-3 місяці, що Замовник може перевірити самостійно звернувшись до вищезгаданої організації. Натомість Замовник може цілком правомірно вимагати надання сканованого оригіналу дійсного висновку СЕС на продукцію, яка пропонується учасником до постачання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.05.2023 17:40
Вирішення:Дякуємо за запитання! Ви цілком праві - замовник може цілком правомірно вимагати надання сканованого оригіналу дійсного висновку СЕС на продукцію, яка пропонується учасником до постачання.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Неправомірні вимоги:
- оплата послуг третьої сторони
- надання зразків учасником
Номер:62c6bf273db946618600e00cb274092d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.a2
Назва:Неправомірні вимоги:
- оплата послуг третьої сторони
- надання зразків учасником
Вимога:
Прошу вилучити вимогу: Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення подання пропозицій, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною). У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку (у разі його укладання), або на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення прийому пропозицій.
На підтвердження цього учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на надання зразка товару, його лабораторне дослідження, а також на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземного органу з акредитації, або інших стандартів лабораторією, що має відповідні ліцензії та дозволи. Оплата повинна бути здійснена протягом 1 (одного) банківського дня з дня надання рахунку-фактури на дані послуги. У разі відмови учасника оплачувати послуги лабораторії (відсутності оплати у встановлений термін), його пропозиція буде відхилена або у разі укладення договору, замовник має право на розірвання договору в односторонньому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.05.2023 17:13
Вирішення:Дякуємо за запитання! Дану вимогу вважаємо правомірною оскільки лабораторія являється стороною яка надасть незалежний висновок відповідно якості та відповідності товару згідно технічних умов документації.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
"Витяг з ЄДР повинен бути виданий державними реєстраторами, або посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, або нотаріусами"
Номер:3fe7ae7577d243e7abc745a4b791f459
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-03-013836-a.c1
Назва:"Витяг з ЄДР повинен бути виданий державними реєстраторами, або посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, або нотаріусами"
Вимога:
Чим гірше витяг, отриманий з системи Міністерства Юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search/paid-extract
Прошу Замовника внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.05.2023 11:55
Вирішення:Дякуємо за звернення! Просимо детально ознайомитися з "порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 в якому чітко надана відповідь на ваше запитання.