-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мережеві кабелі (кабелі для POS-терміналів Ingenico)
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2023 17:46 - 12.05.2023 18:00
Вимога
Відхилено
Скарга на відмову переможця аукціону
Номер:
c85dfd0ad8524b46b220480c42f108b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-03-013735-a.c1
Назва:
Скарга на відмову переможця аукціону
Вимога:
Лист скарга
Фізична особа підприємець - Матіко Віталій Петрович, брав участь в процедурі відкритих торгах із використанням електронних засобів: «Мережеві кабелі (кабелі для POS-терміналів Ingenico)», замовник тендеру: АТ «Ощадбанк», КОД ЄДРПОУ: 00032129.
ID закупівлі: UA-2023-05-03-013735-a ● 89c1b6bb4abd4cd29e773efc858b125f
18 травня 2023р. відбувся аукціон з чотирма учасниками по даній закупівлі. Відповідно ФОП Матіко В. П. виграв по ціновій пропозиції. Термін розгляду пропозиції Постачальника не повинен перевищувати 5 робочих днів. Однак даний термін може бути аргументовано продовженим до 20 робочих днів. Повідомлення про продовження терміну розгляду пропозицій публікується в системі. – Даного повідомлення не було опубліковано. Розгляд пропозиції №1 (ФОП Матіко В.П.) (5 робочих днів) якщо не підходить, йде розгляд пропозиції №2 (5 робочих днів). За 10 робочих днів не було оголошено переможця ні одного ні іншого.
Замовник тендеру АТ «Ощадбанк», в протоколі відмови перерахував відсутність деяких документів, які не було надано на розгляд учасника процедури. Це так. Але вони не значні в тому числі ці зауваження не стосуються учасників ФОП. Крім того в наступній Пропозиції №2 ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" також є зауваження по документах. Розгляд та оцінка пропозицій учасників згідно тендерної документації: єдиним критерієм оцінки є ціна, з врахуванням всіх податків та зборів, визначених чинним законодавством України. ФОП Матіко В. П. виграв аукціон по ціні, також надав не обхідні документи. Після погодження учасника, згідно чинного законодавства, можна було на протязі 24 години додати необхідні документи.
Надаю коментарі та достовірну інформацію відносно зауважень в повідомленні про відхилення пропозиції:
- довідка № 36 від 15.05.2023 р. щодо фактичного виконання учасником договорів поставки товару, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі не містить предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їхніх номерів телефонів, що не відповідає п.п. 13.1 п. 13 Документації на закупівлю Мережевих кабелів (кабелі для POSтерміналів Ingenico), затверджену 02.05.2023 р., протокол № 305 комітетом з конкурсних торгів АТ «Ощадбанк» (далі – Документація); в цій довідці надано перелік укладених договорів та Замовників їх кількість 233, та надано інформацію відносно Замовників, надано відкриту інформацію де можна знайти контакти Замовників з метою перевірки виконання будь якого постачання. Не обмежуючись тільки двома відгуками. Тобто при бажанні можна зв’язатися з будь яким із Замовників та перевірити предмет договору, номер та дату договору та відповідно репутацію виконавця. Ця інформація є у відкритому доступі.
- відсутні листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів,
зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп.13.1. п.13 Документації, що не відповідає п.п. 13.2 п. 13 Документації; надано відкриту інформацію щодо виконаних аналогічних договорів, контактів Замовників по укладених та виконаних угодах з Постачальником, не обмежуючись двома.
- відсутній лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів, що не відповідає п.п. 13.5 п. 13 Документації; так, лист відсутній, цей звіт про рух грошових коштів ФОПи не оформляють.
- відсутня копія статуту (для фізичної особи - копія паспорту) або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів, що не відповідає п.п. 13.7 п. 13 Документації; надано копію паспорта, виписку з ЄДР у дво- денний термін після аукціону. Також присутня повна ідентифікація в АТ Ощадбанк, як клієнт Банку.
- відсутня довідка у довільній формі щодо того, що учасника не було визнано у
встановленому порядку банкрутом та щодо нього не відкрито ліквідаційну процедуру, що не відповідає п.п.13.10 п. 13 Документації; так, довідка відсутня. Якщо би був учасник банкрутом тоді не брав би участі в тендері.
- відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із
зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником, або перебувають під спільним контролем з учасником, що не відповідає п.п. 13.11 п. 13 Документації; не стосується для ФОП.
- відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї, що не відповідає п.п. 13.12 п. 13 Документації; не стосується для ФОП.
- відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб, що не відповідає п.п. 13.13 п.13Документації; не стосується для ФОП.
- відсутній лист про надання згоди на доступ до інформації щодо кредитної історії
керівника учасника відповідно до Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій, що не відповідає п.п. 13.17 п. 13 Документації; не стосується для ФОП. Надана довідка під пункт 13.16, де дублюється ця інформація.
- у ціновій пропозиції за результатами аукціону, кінцева ціна кожного найменування
предмету закупівлі зменшена непропорційно зменшенню початкової ціни до кінцевої
ціни, що не відповідає п. 5 Документації; так відсутня. Надано цінову пропозицію з остаточними сумами після аукціону в дво- денний термін.
- відсутня заповнена таблиця 1.2 Додатку №2 до Документації щодо інформації про
предмет закупівлі, що запропонований Учасником, з детальним описом технічних
характеристик Товару згідно з Технічним завданням Документації, що не відповідає п.п. 14.1 п.14 Документації. Дана таблиця є в документі Цінова пропозиція 13.9.
Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", код ЄДРПОУ 31089403, з кінцевою загальною вартістю 1 250 000,00грн (один мільйон двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ, містить наступні недоліки:
1. У таблиці 1.2 «Технічна характеристика товару», що надана учасником №2, технічні характеристики перехідника для подовження виведеного Ethernet не відповідають технічним характеристикам на такий товар, що заявлені Замовником у таблиці 1.1 Технічного завдання, а саме: довжина «Перехідник для подовження виведеного Ethernet» становить 0,035 м, замість 0,1м в зазначених технічних вимогах. Тобто тут повністю замінено окрему частину предмета закупівлі на інший товар.
2. У таблиці 1.2 «Технічна характеристика товару», для порівняння від двох учасників:
ФОП Матіко В.П. Кабель до POS-терміналу Ingenico iCT\Desk для підключення Ethernet 3 метра RJ9-RJ45 4500
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" Кабель до POS-терміналу Ingenico iCT\Desk для підключення Ethernet 2 метра RJ9-RJ45 4500
ФОП Матіко В.П. гарантує кращу пропозицію товару для Замовника (3 метра) довжини кабелю та по меншій ціні.
3. На виконання п.п. 13.12 п. 13 Документації, учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичну особу, яка здійснює контроль над учасником, а також дані щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника, однак не зазначив членів її сім’ї, а вказав, що «члени сім’ї фізичної особи, яка здійснює контроль над ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» є нерезидентами, інформація щодо них відсутня».
4. У ціновій пропозиції за результатами аукціону, кінцева ціна кожного найменування
предмету закупівлі зменшена непропорційно зменшенню початкової ціни до кінцевої ціни, що не відповідає п. 5 Документації
Отже, ФОП Матіко В.П. вважає, що порушення в не наданні всіх документів, таких як Паспорт або Виписка, при повній ідентифікації в АТ Ощадбанк (є відкритий рахунок ФОП), або тих пунктів тендерної документації, які не стосуються як для ФОПів - це не значні помилки, які при бажані Замовника після погодження згідно чинного законодавства можна було на протязі 24 години додати.
Згідно тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, за результатами аукціону протягом 2-х (двох) робочих днів з моменту його закінчення, повинні направити Замовнику на електронні адреси, що зазначені в п.1 Документації, наступні документи (у сканованому форматі PDF):
цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 цієї Документації),
копією паспорту, документом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
документ МВС України про наявність або відсутність судимості службової (посадової) особи Учасника, уповноваженої укладати договір про закупівлю з Замовником, не більше десятиденної давнини відносно дати оприлюднення повідомлення про акцепт пропозиції;
Ці документи були вислані у встановлений термін.
Тому прошу Вас перевірити правомірність дій Замовника у відхилені пропозиції від Матіко В.П. Вбачається порушення строків розгляду тендерної пропозиції. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
копія листа відправлено в Держаудит службу
Пов'язані документи:
Замовник
- 439_Лист ФОП Матіко.pdf 19.06.2023 12:56
Дата подачі:
08.06.2023 10:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу звернення, повідомляємо наступне:
Щодо порушення строків розгляду пропозицій.
Згідно ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року, замовниками є юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
- органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
- у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Однак, акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» (далі – АТ «Ощадбанк»/Замовник) відповідно до Статуту акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», затвердженого постановою КМ України № 261 від 25 лютого 2003 року (в редакції постанови КМ України № 958 від 27 серпня 2022 року) є юридичною особою приватного права (п. 11) та провадить свою діяльність на комерційній основі (п. 25). Отже, не підпадає під визначення терміну «замовника» в розумінні Закону про закупівлі.
Правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, зокрема, із використанням електронних торгів (закупівлі із використанням електронних засобів) врегульовані внутрішніми документами АТ «Ощадбанк».
Щодо зауважень до пропозиції фізичної особи-підприємця Матіко Віталія Петровича.
Усі зауваження, що викладені у повідомленні про відхилення пропозиції № 54-09/417 від 06.06.2023 мають місце та є обґрунтованими. Так, зокрема, але не виключно, однією з підстав відхилення було відсутність листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп.13.1. п.13 Документації. У своїй скарзі Ви пишете, що надано відкриту інформацію щодо виконаних аналогічних договорів, контактів Замовників по укладених та виконаних угодах з Постачальником, не обмежуючись двома і при бажанні можна зв’язатися з будь яким із Замовників та перевірити предмет договору, номер та дату договору та відповідно репутацію виконавця. Однак, Замовник вказав чітку вимогу, яка не була Вами виконана.
Також Замовником у Документації на закупівлю Мережеві кабелі (кабелі для POS-терміналів Ingenico) (код ДК 021:2015 – 31310000-2), затверджену рішенням комітетом з конкурсних торгів АТ «Ощадбанк» від 02.05.2023 (протокол № 305) (далі – Документація) було вказано, що учасник для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, має заповнити таблицю 1.2 Додатку №2 до Документації, однак, така таблиця у пропозиції Учасника – відсутня.
Щодо пропозиції ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН».
ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» було надано всі документи, на виконання умов Документації. Щодо невідповідності довжини «Перехідник для подовження виведеного Ethernet», яка вказана у таблиці 1.2. з технічними характеристиками, що вказані у Документації, то враховуючи, що у колонці «Ступінь відповідності так/ні» було вказано «так», Замовник відповідно до розділу 18 Документації звернувся до Учасника за роз’ясненням змісту його пропозиції з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Листом від 02.06.2023 № 02-06/23/1 ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» підтвердило, що технічні характеристики запропонованого товару, повністю відповідають умовам Технічного завдання та підтвердило технічну помилку при заповненні таблиці 1.2, де помилково було вказано довжину «Перехідник для подовження виведеного Ethernet» 0,035 м, замість 0,1м.
Дякуємо, що взяли участь у нашій закупівлі! Радимо у подальшому чітко виконувати умови Документації на закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено