• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по вул. Променева, вул. Цегляна, вул. А.М. Островського, вул. Кренкеля, вул. Тарасова, вул. Нікітіна, вул. Крайня в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 "45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації")

Торги відмінено

1 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 150.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2018 11:11 - 29.01.2018 17:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ca4f43e5aa9347bcb5f110e4ec2bda4f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-000697-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради було розпочато процедуру закупівлі Код ДК 021:2015 "45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по вул. Променева, вул. Цегляна, вул. А.М. Островського, вул. Кренкеля, вул. Тарасова, вул. Нікітіна, вул. Крайня в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013» ТОВ«Связьелектромонтаж» прийняло участь у вказаному тендері та згідно Тендерної документації подало свою Тендерну пропозицію. За результатом аукціону ТОВ«Связьелектромонтаж» було визнано переможцем. Однак 20 лютого 2018 року під час кваліфікації Замовником було прийнято рішення про невідповідність Тендерної пропозиції умовам тендерної документації та ТОВ «Связьелектромонтаж» було дискваліфіковано. Вказане рішення було оформлене Протоколом (рішенням) Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №1Ж від 20.02.2018р. Далі Замовник відхилює і другого учасника ФОП «ГОЛОЩАПОВ СТАНІСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ», рішення оформлено протоколом №1/1Ж від 26.02.2018р, керуючись тими ж критеріями, та 5.03.18 приймає пропозицію ТОВ "Азовелектромонтаж", рішення оформлено протоколом №1/2Ж від 5.03.2018р. Згідно з тендерної документації переможця та кваліфікаційних критеріїв відбору Замовника, були виявлені тиж самі порушення які спричинили за собою дискваліфікацію інших учасників. Згідно цього можна зробити висновки що Замовник не об’єктивно та упереджено провів оцінку пропозиції переможця, та можливо перебуває з переможцем у корупційному зговорі. Далі наведені виявлені порушення: 1.Не надана цінова пропозиція за результатами аукціону, згідно п.4 переліку скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги. 2.Довідка учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017рр. складена з порушенням вимог п. 7 переліку скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги та форми Додатку №4: - у п. 2 довідки учасником наведено договір, предмет договору якого не є аналогічним предмету закупівлі. - Переможець пізніше надав довідку зі змінами задовольняючими замовника але жоден із учасників не мав такої можливості. 3.Кошторисна документація Учасника не відповідає умовам технічного завдання, а саме: - згідно п.5 п.6 технічного завдання коефіцієнти застосовані в кошторисній документації невірно; - середньомісячна тривалість часу в кошторисній документації застосована невірно - 165,5 (Середньомісячна тривалість робочого часу для тарифних сіток 1 та 18 прийнята 166,08 для 2018 року); 4.Згідно кошторисної документації завантажанної учасником в систему PROZORO 11:44 27.02.18 р. для виконання робіт застосовані наступні машини та механізми: - СН202-1141 Крани на автомобільному, вантажопідйомність 10 т.- 65,932 маш.\год. - СН203-1002 Автогідропідіймачі, висота підйому, 18 м - 385,73 маш.\год. - СН203-1004 Автогідропідіймачі, висота підйому, 88 м - 319,16 маш.\год. - СН204-504 Устаткування для зварування ручного дугового – 7,79 маш.\год. Жодноих з цих машин та механізмів немає у власності учасника та серед орендованого майна згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток №2). Тому не зрозуміло яким чином учасник планує залучати вказані вище механізми для виконання робіт та виконувати роботи по об’єкту. 5. Згідно Протоколу Замовника про визначення Переможця №1/2Ж від 05.03.2018р. строк, протягом якого має бути укладений договір складає з 12.03.2018 по 26.03.2018., але по графіку виконання робіт переможець повинен приступу к роботі 9.03.2018 р., що не є можливим згідно обставин. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що при виконані робіт необхідно виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати машини та механізми підвищеної небезпеки, а саме: - Роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. - Зварювальні роботи. - Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, траволатори, канатні дороги, підйомники. Згідно Інформаційної системи «Реєстр дозволів» http://dozvil.ndiop.kiev.ua/ учасник не має жодного з перерахованих дозволів на роботи підвищеної небезпеки. Тобто до виконання робіт підвищеної небезпеки допускаються особи та підрядні (субпідрядні) організації, які не мають відповідних дозволів, передбачених чинним законодавством. Проте відповідно до ч. 3 ст. 837 ЦКУ для виконання окремих видів робіт, установлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов’язаний одержати спеціальний дозвіл. Водночас згідно із ч. 3 ст. 21 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування з підвищеною небезпекою. Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107. Тобто виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі договору підряду має право лише той підрядник, який одержав згідно з Порядком № 1107 відповідний дозвіл. Згідно з вимогами чинного законодавства про охорону праці, замовник повинен визначити одну з підрядних організацій (зазвичай генпідрядника, який має відповідні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки) відповідальною за охорону праці на об’єкті. Недотримання генпідрядником цих вимог не скасовує відповідальності із субпідрядника (підрядника) за порушення ним правил і норм безпеки праці під час виконання робіт і можливі у зв’язку із цим нещасні випадки. Усі вимоги чітко вказані в п. 4.13 Основних положень «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» Державних будівельних норм України (ДБН А.3.2-2-2009). Також наведені аналогічні договори виконані з порушенням чинного законодавства України. Згідно з цим рекомендуємо звернутися до управління держпраці для роз’яснень що до вимог до робіт підвищеною небезпеки. Окремо прошу зазначити що згідно п.9.5. наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядок здійснення допорогових закупівель»,який регламентує порядок допорогових закупівель, Замовник зобов'язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Кінцевий строк подачи пропозицій складає 02.02.2018 16:00, тобто тридцять днів, наданих на підписання договору закінчились 04.03.2018 у 16:00. Згідно з цим аукціон вважається таким що відбувся та повинен бути відмінено. Враховуючи всі приведені вище аргументи вважаємо, що закупівля не відповідає п.6.2. наказу N 35 «Про затвердження Порядок здійснення допорогових закупівель» а саме: - максимальна економія та ефективність ; - не дискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозиції; ЗГІДНО З ЦИМ ВИМОГАЄМО: 1. Дискваліфікувати учасника ТОВ "Азовелектромонтаж". 2. Відмінити закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівля буде скасована у зв’язку з виявленими порушеннями.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до Замовника

Номер: d52f85b89c364a3c9dc15d8456b9f073
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-000697-c.c1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Лист-вимога додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасник ТОВ «Связьелектромонтаж» дискваліфікований згідно порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом від 13.04.2016 №35 ДП «Зовнішторгвидав України». В подальшому радимо Учаснику більш детально ознайомлюватися з умовами закупівлі та дотримуватися вимог, які зазначені Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні