• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектні роботи з будівництва об’єкта «Будівництво центру захисту тварин по вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м.Києва. Коригування».

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2018 19:09 - 08.02.2018 20:00
Вимога
Відхилено

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 862117fcd69b43cf88b18b34e692f2f6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-002912-a.c1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Просимо переглянути результати розгляду тендерних пропозицій, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 20 від 21 лютого 2018 року, з огляду на наступне. Підставою для відхилення тендерної пропозиції ДП "Полтавадіпром’ясомолпром" тендерним комітетом вказано: - Відсутня копія довідки з ЄДРПОУ. Роз’яснення Антимонопольного комітету України від 17.02.2015 : «У ході розгляду скарг Органом оскарження було виявлено, що замовники торгів у документації конкурсних торгів часто встановлюють вимоги стосовно необхідності надання учасниками довідки, витягу або виписки з ЄДРПОУ. У той же час, за інформацією, яку Органу оскарження надала Державна служба статистики України, витяг та виписка з ЄДРПОУ не надаються, а надаються відомості. Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних – це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних чинним законодавством не встановлена. Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом. Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014 довідка з ЄДРПОУ також не видається. Пропонуємо замовникам процедур закупівель звернути увагу на вказану вище інформацію під час складання документації конкурсних торгів з метою недопущення порушень процедур закупівель» Також слід зазначити, що під час завантаження тендерної документації ДП "Полтавадіпром’ясомолпром" у pdf файлах для участі у закупівлі на сайт zakupki.prom.ua частина документації з технічних обставин не завантажилася. Про що своєчасно в телефонному режимі було повідомлено Голову тендерної комісії, з проханням щодо виправлення технічної помилки будь яким прийнятним для Замовника засобом. Але Замовник не надав нам можливості надати повний пакет тендерної пропозиції. Серед не завантажених документів були наступні: –сторінки та додатки (сторінки 19 – 26) до контракту № 698-213 від 22.10.2013 року ; –одна сторінка з копії витягу ЄДР (сторінка 34 ); –лист – згода на обробку персональних даних сторінка 75 тендерної документації; –лист про безліцензійну діяльність на виконання проектних робіт сторінка 76; –довідка щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі сторінка 77; –довідка про відповідність умовам чинного законодавства, нормативно технічним актам та санітарним нормам сторінка 78. –довідка щодо гарантії розрахункових цін пропозиції буде проведено відповідно до ДСТУ БД.1.1-7:2013 "Правил визначення вартості проектних робіт та експертизи будівельних проектів" сторінка 79; –довідка про антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми – сторінка 80; –довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів – сторінка 81. Крім цього тендерним комітетом вказано, що до тендерної пропозиції не надано копію наказу про призначення директора. Відповідь: директор на посаду державного підприємства призначається шляхом укладання контракту та наказом уповноваженого органу управління, яким для ДП "Полтавапдіпром'ясомолпром" є Міністерство аграрної політики та продовольства України. Копія наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 207-П від 24 листопада 2014 року про призначення Тімченка Костянтина Вікторовича на посаду директора та копія додаткової угоди № 40 від 22 листопада 2017 року про продовження терміну контракту № 4746 від 24 листопада 2014 року надано та завантажено (сторінки 30, 31, 32). Також тендерним комітетом зазначено про відсутність у тендерній пропозиції протоколу засновників. Відповідь: ДП "Полтавадіпром'ясомолпром" засновано на основі державної власності та безпосередньо підпорядковується Міністерству аграрної політики та продовольства України, що підтверджується Статутом. Копію сертифікату головного інженера надано та завантажено (сторінка 57) до тендерної пропозиції. Водночас повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "Фін-Інвест Груп", який визнаний переможцем даних торгів подана з порушенням вимог тендерної документації, а саме: - за вимогою замовника необхідно було надати наявність фінансової спроможності – завірену копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період, але всупереч вимогам тендерної документації ТОВ "Фін–Інвест Груп", якого визнано переможцем, було надано звіт про фінансові результати не за останній звітний період (завершений період - станом на 30 вересня 2017 року або фінансовий звіт за 2017 рік), а за 2016 рік, що не є підтвердженням відповідно до вимог Замовника. - крім цього встановлено невідповідність даних наданих ТОВ "Фін-Інвест Груп", а саме згідно даних балансу (рядок 1425) неоплачений капітал на кінець 2016 року склав 200,0 тис. грн., а згідно даних витягу ЄДР дата закінчення формування статутного капіталу 15.09.2016 року. Згідно зі ст. 52 Закону від 19.09.91 р. № 1576-XII (далі – Закон № 1576) статутний капітал ТОВ необхідно повністю сформувати до закінчення першого року з моменту держреєстрації. Також слід зазначити, що згідно зі ст. 16 Закону № 1576 статутний капітал може бути збільшено лише після внесення повністю всіма учасниками своїх вкладів. Але ж при реєстрації нової редакції Статуту (29 серпня 2016 року )ТОВ "Фін-Інвест Груп", виходячи з даних фінансової звітності за 2016 рік, цього не було зроблено. Або ж фінансовий звіт ТОВ "Фін-Інвест Груп" за 2016 рік складено з порушенням вимог Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» Тобто, присвоєння ТОВ "Фін-Інвест Груп" тендерним комітетом Замовника статусу переможця здійснено всупереч ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII , яким визначено наступні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "Фін-Інвест Груп" не відповідає тендерній документації замовника то відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник зобов'язаний відхилити такого Учасника. Дії Замовника щодо визнання ТОВ "Фін-Інвест Груп" переможцем прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель вцілому. Виходячи з вищевикладеного ПРОШУ : 1. Переглянути результати розгляду тендерних пропозицій, скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Фін-Інвест Груп" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках законодавства України. 2. Прийняти до розгляду тендерну пропозицію ДП «Полтавадіпром’ясомолпром», завантажену в повному обсязі на 81 сторінці. 3. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Відповідь на Ваше звернення/скаргу в файлі,що додається.
Статус вимоги: Відхилено