• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації на нежитлові будівлі ПрАТ «Львівобленерго» з внесенням до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва

Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: не застосовується відповідно до пункту 35 Особливостей. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.

Завершена

385 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 857.50 UAH
Період оскарження: 03.05.2023 16:20 - 08.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 3b9848920a4f48b2a10535e7f487e846
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-03-012207-a.a2
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Приватним акціонерним товариством «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» було оголошено закупівлю «Виготовлення технічної документації на нежитлові будівлі ПрАТ «Львівобленерго» з внесенням до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"», Код ДК 021:2015 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-03-012207-a. Лот 1. Очiкувана вартість закупiвлi за Лотом № 1 - 385 750.00 грн. UAH з ПДВ В цiй закупiвлi свої пропозицiї подавали наступнi учасники: 1. ПП "ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" (пропозиція відхилена – скаржник) 2. 2 ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету ПАТ«ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» було визначено переможцем торгів з ідентифікаційним номером UA-2023-05-03-012207-a ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ. Аналіз тендерної пропозиції ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ свідчить про невідповідність умовам тендерної документації виходячи з наступного. Відповідно до Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункт 11 де йдеться про Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі (в тому числі об’єднанню учасників як учаснику процедури закупівлі) в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, а саме: «Замовник приймає рішення про відмову в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.» Також відповідно до Тендерної документації замовника «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». При цьому переможець ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 8 від 08.05.2023 (файл «Про відсутність підстав»), якою стверджує, що притягувався до ряду порушень згідно всіх вищевказаних пунктів Тендерної документації замовника, зокрема: зазначає, що є особою до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, послуг і робіт згідно Законом України «Про санкції»; тендерна пропозиція ФОП Тарасович О.І. є пов’язаною особою з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; щодо учасника відкрита ліквідаційна процедура або визнаний банкрутом тощо. Тобто учасник подає докази того, що вчиняє протиправні дії відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178 від 12.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищезазначеного, цим документом переможець ФОП Тарасович О.І. ставить під сумнів всі свої документи та власну тендерну пропозицію загалом. Відповідно до тендерної документації замовника розділу V Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, одним із пунктом відхилення тендерної пропозиції є надання недостовірної інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей. Так, відповідно до підп. 1 п. 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абз. 2 п. 39 цих Особливостей. Тому у разі, якщо є підстави вважати, що учасник надав неправдиву інформацію, замовник відповідно до абз. 2 п. 39 Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням. Також абз. 3 п. 39 Особливостей визначено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених п. 44 цих Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У разі виникнення сумнівів в доброчесності учасника торгів замовник зобов’язаний перевірити надану таким учасником інформацію та у разі встановлення невідповідності – відхилити його пропозицію, що не було здійснено замовником та порушено процедуру перевірки тендерної пропозиції учасника ФОП Тарасовича О.І., що призвело до визначення його переможцем закупівлі та порушення ст. 164-14 КУпАП. На нашу думку, учасником ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ в складі своєї тендерної пропозиції було викладено документи сумнівного походження, поганої якості сканування, що теж наштовхує на деякі аспекти недостовірності та потребує додаткової перевірки. Вимагаємо у Замовника звернути увагу на ці докази недостовірної інформації та умисного подання документів, що мають ознаки спотворення, а отже з порушенням Закону. А тому вимагаємо перевірити учасника та, відповідно, переглянути своє рішення визнання учасника ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ переможцем торгів. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися зі скаргою на дії Замовника до Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На виконання вимог пункту 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту) учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах шляхом самостійного декларування відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, підтверджена власною довідкою в довільній формі відповідно до вимог тендерної документації №8 від 08.05.2023р. : Фізична особа підприємець Тарасович Остап Іванович ПрАТ «Львівобленерго» №8 від 08.05.2023р. Довідка про відсутність підстав відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах встановлені пунктом 44 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Фізична особа підприємець Тарасович Остап Іванович повідомляю, що у Замовника відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учасника в участі у процедурі закупівлі, зазначені у п. 44 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178, а саме: та перераховує пункти згідно яких саме відсутні підстави. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого Постановою Уряду від 21 жовтня 2015 р. №835. До відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, в тому числі віднесено: - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Для перевірки наявності/відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до вимог пункту 44 Особливостей застосовано аналітичну онлайн-систему Youcontrol, оскільки вона має змогу отримувати офіційну інформацію Міністерства юстиції України та інформацію з єдиних держаних реєстрів на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів – ДП «Національні інформаційні системи». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, не виявлені.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення

Номер: b3e98b42183c4b8aa91af5f2dac82e65
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-03-012207-a.c1
Назва: Вимога на рішення
Вимога:
Вимога щодо рішення замовника Приватним акціонерним товариством «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» було оголошено закупівлю «Виготовлення технічної документації на нежитлові будівлі ПрАТ «Львівобленерго» з внесенням до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"», Код ДК 021:2015 71240000-2Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-03-012207-a. Лот 1. Очiкувана вартість закупiвлi за Лотом № 1 - 385 750.00 грн. UAH з ПДВ В цiй закупiвлi свої пропозицii подавали наступнi учасники: 1. ПП "ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" (пропозиція відхилена – скаржник) 2. 2 ФОП ТАРАСОВИЧ ОСТАП ІВАНОВИЧ Протоколом №23-58/РПУ-1 від 18 травня 2023 р. ПП "ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" було відхилено. В протоколі було зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників процедури закупівлі. Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" є необґрунтованим та підлягає скасуванню, виходячи із наступного : На виконання вимоги тендерної документації розділ 3, пункт 8 тендерної документації Замовника було надано довідку Вих. №927 від 10 травня 2023 року «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів» та з додаванням договорів, актів виконаних робіт та відгуків від організацій та підприємств (файл Довідка про аналогічні договори та документи з накладенням ЕЦП). Також на вимогу тендерної документації розділ 3, пункт 8 та додатку 6 було надано довідку Вих. №926 від 10 травня 2023 року «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за зразком Замовника згідно додатку 6 з усіма підтверджуючими документами, в тому числі копії трудових книжок, наказів, сертифікатів, витягів, свідоцтв та інших необхідних докуменів в достатній кількості на кожного з працівників (файл Довідка про працівників, сертифікати та ін. з накладенням ЕЦП). При цьому згідно вимоги ТД було достатньо одного інженера з інвентаризації, то хочу зауважити що було надано інформацію про директора, яка теж має освіту інженера з інвентаризації зі стажем 12 років в галузі технічної інвентаризації. Також на підприємстві працює ще один інженер з інвентаризації зі стажем понад 20 років в галузі технічної інвентаризації. Також була надана інформація про двох техніків з інвентаризації нерухомого майна, що також беруть участь в роботі. Всі необхідні підтверджуючі документи надані в складі тендерної пропозиції в повному обсязі. На вимогу ТД Замовника розділ 6, пункт 3 погоджений учасником проект Договору був наданий у відповідності до проекту договору Замовника, викладеному в Додатку 2, шляхом заповнення реквізитів з боку учасника та написом Погоджено з зазначенням ПІБ та посади (директор Тетяна Дубова). Документ поданий в формі електронного документу з накладенням електронно цифрового підпису (файл Проект договору). На вимогу ТД розділ 3 пункт 14 Учасник подав свою Тендерну пропозицію у відповідності до зразка Замовника відповідно до Додатку 3. Вимога замовника полягала в тому, що Учасник навіть якщо він не є платником ПДВ в пропозиції робить розрахунок ПДВ. Учасник дані умову виконав, виклавши всі розрахунки в документі Цінової пропозиції (файл Цінова пропозиція дод.3). При цьому в електронному полі учасник надав реальну свою цінову пропозицію, щоб не вважити в оману інших учасників та замовника, адже до ПДВ відношення немає. Саме тому учасник не реагував на запит виправлення помилок 24 години, адже початково надав всі необхідні для оцінки документи. Замовник всупереч своїй тендерній документації виставив ряд недоліків до учасника, проігнорувавши подані учасником підтверджуючі документи та найбільш економічно вигідну ціну. Враховуючи вище викладене у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ". З врахуванням викладеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення нас як, учасника закупівлі, та переглянути своє рішення. В іншому випадку дана вимога буде причиною подання скарги до АМКУ керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 40 Особливостей: замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, які передбачались тендерною документацією. Замовник надав учаснику 24 години з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, причому чітко вказав перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Протягом 24 годин невідповдності учасником не було усунено, відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхилив пропозицію учасника. Відповідно до п. 14 розділу 3 Тендерної документації замовника: - Загальна вартість поданої цінової пропозиції має відповідати загальній вартості предмету закупівлі, зазначеній учасником процедури закупівлі в екранних полях електронної системи закупівель. - У разі, якщо тендерна пропозиція надається учасником - неплатником ПДВ, такий учасник - неплатник ПДВ повинен привести свою тендерну пропозицію до рівних умов з іншими учасниками - платниками ПДВ, а саме: тендерна пропозиція учасника - неплатника ПДВ повинна включати в себе як ціну пропозиції (без урахування ПДВ), так і вартість з ПДВ (20%). Під час реєстрації в електронній системі закупівель такий учасник процедури закупівлі повинен вказати вартість тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхилена правомірно
Статус вимоги: Відхилено