• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання та подальшої утилізації (видалення) відходів)

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 03.05.2023 16:01 - 08.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС є таким, що не відповідає умовам ТД та підлягає дискваліфікації

Номер: ce5ef0cd20e841f4b5111b6ddd9e2228
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-03-011815-a.c2
Назва: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС є таким, що не відповідає умовам ТД та підлягає дискваліфікації
Вимога:
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС наданий Технічний документ -Паспорт котел-утилізатор водогрійний КУ-3,15.pdf. Відповідно до Паспорту, наданого Учасником котел-утилізатор призначений для утилізації ТЕПЛА! Аж ніяк не медичних відходів. Предметом Закупівлі є Надання послуг із завантаження, перевезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів за кодом згідно ДК 021:2015: 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу No 1602 від 06.09.2022 року) субʼєкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація - контрольований процес спалювания органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі субʼєкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: • перевірки наявності у субʼєкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, • перевірки наявності у субʼєкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °С. Тож, у Учасника відсутня сміттєспалювальна піч(інсенираторний комплекс) температурою спалювання не менше ніж 1100 °С. 2)У Ліцензії, наданої ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС серія АЕ №199209, у пункті 6. Клінічні та подібні їм відходи відсутній такий вид операції, як Знешкодження. У будь-яких інших пунктіх, Переліку видів небезпечних відходів, 1-20 відсутній такий вид операції, як Знешкодження. Отже, окрім зберігання Учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС ніяких операцій з відходами проводити не має права! Зокрема, статтею 1 Закону України "Про відходи" наведено визначення «утилізація відходів» використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів». Що не може бути застосовано до клінічних та медичних відходів.Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Учасник не зможе надати послуги за цією Закупівлею. Вимагаємо дискваліфікації зазначеного вище Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне: В п.1 Розділу 1 тендерної документації, зазначено, що до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості)(в редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Згідно абз. 3 п. 38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Згідно п.39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п.52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Законом та Особливостями не передбачено, що Замовник має право змінювати прийняте рішення відповідно до отриманої вимоги від учасника процедури закупівлі. За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне: Згідно вимог п п. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачалось зокрема подання копії ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України. Учасником TOB ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі пропозиції надано ліцензію на провадження господарської діяльності: «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація)» Серія АЕ № 199209 з переліком видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, яка не суперечить вимогам надання послуги ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання та подальшої утилізації (видалення) відходів), що є предметом закупівлі. Разом з тим, тендерна документація не містила окремих вимог згідно яких учасниками подається ліцензія на окремі види операцій з відходами. Також тендерна документація не містила вимог, що учасниками повинна підтверджуватись наявність сміттєспалювальної печі (інсенираторний комплекс) температурою спалювання не менше ніж 1100 °С, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року (у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року). Замовник розглянув тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідним рішенням, було визначено, що тендерна пропозиція ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відповідає вимогам тендерної документації, які були встановлені Замовником в межах проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, а також враховуючи те, що Законом та Особливостями не передбачено, що Замовник має право змінювати прийняте рішення відповідно до отриманої вимоги від учасника процедури закупівлі у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги TOB «А-ЕНЕРГО» дискваліфікувати Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Переможець не відповідає умовам ТД

Номер: 49052677aef646cfa8b5104d57f410a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-03-011815-a.b1
Назва: Переможець не відповідає умовам ТД
Вимога:
У складі Пропозиції, Учасник надав довідку про наявність мтб без зазначення яке саме обладнання має, кількості. Адже, відповідно до ТД, Замовник вимагав наступне : "Довідка у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально – технічну базу необхідну для надання послуг, що є предметом закупівлі." Тож Учасник не надав довідку, яка відповідає вимогам Замовника та Замовник не може бути впевнений, що Переможець виконає послуги за Закупівлею у повному обсязі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне: В п.1 Розділу 1 тендерної документації, зазначено, що до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості)(в редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Згідно абз. 3 п. 38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Згідно п.39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п.52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Законом та Особливостями не передбачено, що Замовник має право змінювати прийняте рішення відповідно до отриманої вимоги від учасника процедури закупівлі. За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне: Замовник вимагав від Учасників Довідку у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально – технічну базу необхідну для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надав Довідку Вих № 1-1 від 19.05.2023 року, якою засвідчив, що має обладнання та матеріально – технічну базу необхідну для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено