• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони закладу соціального призначення - приміщення Будинку праці за адресою: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б

Завершена

257 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 285.20 UAH
Період оскарження: 26.01.2018 11:30 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга (вдруге)

Номер: 7205aac7966c4c4782d23675b2f6cf89
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-000223-c.c4
Назва: Скарга (вдруге)
Вимога:
Відмовляючи в задоволенні вимоги Замовник, вказав, що «виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції передбачено ст. 30 «Про публічні закупівлі»», а тому «Замовник не має права відхиляти учасника на підставах, які не передбачені в Законі, обґрунтовуючи це невідповідністю вимогам, які не були передбачені в тендерній документації». Водночас, як у же зазначалося, відповідно до п.4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати калькуляцію вартості 1 години надання охоронних послуг по об’єкту. ВАРТІСТЬ послуг ПОВИННА ВРАХОВУВАТИ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ, всі податки та збори, ЩО сплачуються або МАЮТЬ БУТИ СПЛАЧЕНІ, транспортні витрати, витрати на зв’язок, формений одяг, спецзасоби, тощо. Законом України «Про державний бюджет на 2018 рік» встановлено погодинний розмір мінімальної заробітної плати на рівні 22,41 грн. Учасник закупівлі – ПП «ШЕРИФ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Калькуляцію вартості послуг (лист за №09 від 12.02.2018 р.) де у графі «1. Заробітна плата одного сторожа врахуванням всіх податків» зазначена цифра 20,00 грн. Таким чином, ПП «ШЕРИФ» у складі тендерної пропозиції надало інформацію, яка є недостовірною (оскільки НЕ ВРАХОВУЄ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ, ЩО МАЄ БУТИ СПЛАЧЕНА), такою що суперечить чинному законодавству та такою, що НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника. Відповідно до ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Таким чином, пропозиції учасника ПП «ШЕРИФ має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу скаргу від 23.02.2018р. повідомляємо наступне. Тендерний комітет Тернопільського обласного центру зайнятості при розгляді та оцінці тендерних пропозицій по закупівлі послуг з фізичної охорони закладу соціального призначення - приміщення Будинку праці за адресою: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б (код класифікатора ДК 021:2015 – 79710000 “Охоронні послуги”) керується положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо Вашу увагу, що виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції передбачено в ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не наддав забезпечення тендерної пропоизції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 ціього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника на підставах, які не передбачені в Законі, обгрунтовуючи це невідповідністю вимогам, які не були передбачені в тендерній документації. Формування цінової пропозиції учасника покладається на відповідальність учасника. Учасник самостійно формує свою цінову пропозицію з врахуванням технічної специфікації Замовника, всіх витрат, податків і зборів, які мають бути сплачені учасником. Так як Тернопільський обласний центр зайнятості є Замовником послуг охорони, а не роботодавцем, то в даному випадку підприємство при встановленні всіх відповідних умов для укладання договору послуг керується цивільним та господарським законодавством України. Крім того зазначимо, що Роботодавцем є Учасник, який має в своєму штаті охоронців та повинен проводити оплату їх праці з врахуванням вимог трудового законодавства України та інших законодавчих актів, що регулюють оплату праці. Зазначимо, що відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Відповідно до ст. 903. Цивільного кодексу України Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором. Також відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Крім того, зауважимо, що Замовник послуг не відповідає за діяльність Учасника (Виконавця) та за його зобов’язаннями. Тобто, охоронці, які працевлаштовані у Виконавця мають графік роботи на місяць, згідно з яким охоронці Виконавця можуть надавати послуги протягом місяця на декількох підприємствах. Оплата праці охоронникам це особиста справа Виконавця, яка ніяким чином не стосується Замовника. Враховуючи вищенаведене, рішенням тендерного комітету ОЦЗ від 27.02.2018р. Вашу скаргу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Звернення до закладу Тернопільського обласного центру зайнятості

Номер: 8f296780733f4a388b6aa5f8628a5bc6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-000223-c.c3
Назва: Звернення до закладу Тернопільського обласного центру зайнятості
Вимога:
Даний тендер проведено і визнано з порушеннями трудового законодавства, а саме неможливості забезпечення мінімального розміру заробітної плати працівників, які будуть виконувати охорону даного об"єкту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення від 22.02.2018р. повідомляємо наступне. Тендерний комітет Тернопільського обласного центру зайнятості при розгляді та оцінці тендерних пропозицій по закупівлі послуг з фізичної охорони закладу соціального призначення - приміщення Будинку праці за адресою: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б (код класифікатора ДК 021:2015 – 79710000 “Охоронні послуги”) керується положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”. Так як Тернопільський обласний центр зайнятості є Замовником послуг охорони, а не роботодавцем, то в даному випадку він при встановленні всіх відповідних умов для укладання договору послуг керується цивільним та господарським законодавством України. Крім того зазначимо, що Роботодавцем є Учасник, який має в своєму штаті охоронців та повинен проводити оплату їх праці з врахуванням вимог трудового законодавства України та інших законодавчих актів, що регулюють оплату праці. Зазначимо, що відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Відповідно до ст. 903. Цивільного кодексу України Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором. Також відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Крім того, зауважимо, що Замовник послуг не відповідає за діяльність Учасника (Виконавця) та за його зобов’язаннями. Тобто, охоронці, які працевлаштовані у Виконавця мають графік роботи на місяць, згідно з яким охоронці Виконавця можуть надавати послуги протягом місяця на декількох підприємствах. Оплата праці охоронникам це особиста справа Виконавця, яка ніяким чином не стосується Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії тендерного комітету

Номер: 59625930eadc415db02f71225f195c9c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-000223-c.c2
Назва: Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
Відповідно до п.4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати калькуляцію вартості 1 години надання охоронних послуг по об’єкту. Вартість послуг повинна враховувати заробітну плату, всі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортні витрати, витрати на зв’язок, формений одяг, спецзасоби, тощо. Законом України «Про державний бюджет на 2018 рік» встановлено погодинний розмір мінімальної заробітної плати на рівні 22,41 грн. Крім цього, Кодексом законів про працю України встановлено обов’язкові доплату за роботу у нічний час не менше 20% (ст. 108 КЗпП України), та доплату за роботу у святкові та неробочі дні – у подвійному розмірі (ст. 107 КЗпП України). Також, чинним законодавством України встановлено обов’язкові платежі для роботодавця – Єдиний соціальний внесок (22%) та Єдиний податок для осіб які перебувають на спрощеній системі оподаткування (5%). Враховуючи вищенаведене, мінімально можлива вартість 1 години охорони (без урахування транспортних витрат, витрат на зв’язок, формений одяг, спецзасоби, тощо), яка враховує всі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені повинна складати не менше 31,51 грн. Беручи до уваги обсяг послуг, які необхідно надати Замовнику (7344 год.) мінімально можлива вартість тендерної пропозиції учасника, яка враховує всі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені має становити 231409,44 грн. Таким чином, пропозиції учасника ПП «ШЕРИФ має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Формування цінової пропозиції учасника покладається на відповідальність учасника. Учасник самостійно формує свою цінову пропозицію з врахуванням технічної специфікації Замовника, всіх витрат, податків і зборів, які мають бути сплачені учасником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення ст.16 ЗУ " Про публічні закупівлі"

Номер: 061339c42be2429cb45b863a8d61eb77
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-000223-c.c1
Назва: Порушення ст.16 ЗУ " Про публічні закупівлі"
Вимога:
В Додатку №2 пункт 2.3 ви вимагаєте для учасників копію Договору страхування відповідальності за невиконання зобов’язань по укладеним угодам. В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії» зазначається: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ваша вимога про наявність договорів страхування не передбачена чинним законодавством для учасників закупівлі. Таку вимогу при великому бажанні логічніше було б поставити в договорі надання охоронних послуг для переможця, з яким будите укладати цей Договір. За таких обставин просимо видалити пункт 2.3 Додатку №2 Тендерної документації, як такий, що не відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу №UA-2018-01-26-000223-с.с 1 повідомляємо наступне. Перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції (скановані в форматі Portable Document Format або іншому форматі) наступні документи: - Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 5). - Завірена копія аналогічного договору. В додатку 2 “Відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та відповідність іншим вимогам замовника “ пунктом 2.3. в розділі 2 “Інші вимоги” передбачено надання копії договору страхування відповідальності за невиконання зобов’язань по укладеним угодам охоронною організацією. Відповідно до п. 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено: Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником було прийнято рішення, що для убезпечення Тернопільського обласного центру зайнятості від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов`язків, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Крім того, на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення негативних наслідків. У Цивільному та Господарському кодексах України чітко зазначено, що послуги повинні надаватися якісно. Вимога про наявність договору страхування при здійсненні охоронної діяльності висунута до учасників торгів у зв’язку із специфікою роботи закладу соціального призначення - Будинку праці, в якому знаходиться Тернопільський обласний центр зайнятості та Тернопільський міськрайонний центр зайнятості. Отже, таке страхування необхідне, оскільки об’єкт потребує ретельної охорони, оскільки має важливе соціальне значення та майнову цінність. Не кожна охоронна організація спроможна відшкодувати значну майнову шкоду, тому гарантом захисту майнових інтересів може бути страхова компанія за договором страхування, що передбачає компенсацію завданої шкоди. Звертаємо Вашу увагу, що вищевказані документи не є документальним підтвердженням кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що встановлена вимога про наявність договору страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності відповідає діючому законодавству, а отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено