-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Дизельне паливо, олива карбюраторна (напівсинтетика) 10W40, оливи дизельна (напівсинтетика) 10W40
Закупівля здійснюється в цілому. Заправка шкільних автобусів в м.Ананьїв та с.Долинське Ананьївського району за заявками Замовника
Завершена
795 393.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 977.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 977.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2018 15:54 - 08.02.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Прозорість торгів
Номер:
891e7f521f054c848136c7351803aeb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-000660-c.a4
Назва:
Прозорість торгів
Скарга:
1. Пропозиція ПП "МАКТУРБО" на 50,0 тис. грн. менша пропозиція ніж у другого учасника ПП "Греча".
2. Різниця між 2 учасником ПП "Греча" та 3 учасником ТОВ "Преміумінвест" майже 200,00 грн. і це на 800,0 тис.грн.
3. ПП "МАКТУРБО" перший раз приймало участь в торгах в м.Ананьїв, мабуть ніхто не думав, що буде якась конкуренція.
4. Складається враження, що тендерна документація торгів підготована під конкретного учасника торгів, а саме:
- наявність АЗС в м.Ананьїв та с.Долинське. с.Долинське, розташоване в 38 км. від Ананьїва, має 2000 жителів. АЗС має тільки ПП "Греча". Автобусний парк Замовника, розташований в м.Ананьїв, заправка шкільних автобусів здійснюється в м.Ананьїв і не має такої нагальної потреби дозаправлятись в с.Долинське. Вимогу ПП "МАКТУРБО" убрати даний пункт з ТД Замовник відхилив.
- Замовлений Товар : олива дизельна напівсинтетична 10W40 та олива карбюраторна 10W40 напівсинтетична не відноситься до коду ДК 021-2015 (CPV):091300009-9 - Нафта та дистиляти, а має код : 09211100-2 моторні оливи.
5. Наданий сертифікат відповідності та паспорт якості на оливу ПП "Греча" містить вимоги які один в один збігаються з тендерною документацією торгів, олива напівсинтетична 10W40, хоча олива взагалі не повинна була входити до тендерної документації торгів.
6. Ми ПП "МАКТУРБО" фізично не встигли надати документи по оливі напівсинтетична 10W40, так, як документи прийшли тільки 20.02.2018 року після проведення торгів.
7. 3 учасник торгів ТОВ "Преміумінвест" взагалі не надав сертифікатів на оливу.
8. Згідно сертифікатів відповідності та паспортів якості на оливу вона виготовляється в Російській Федерації, яка є агресором по відношенню до України і згідно розпорядження КМ України № 829-р від 11.09.12014 року не повинна виступати в якості товарів для державних закупівель. Аналоги цього товару є.
9. В листі-згоді на обробку персональних даних в складі тендерної пропозиції була допущена технічна помилка в посилані на Закон України "Про державні закупівлі", що не є чинним, але є основне посилання на Закон України "Про захист персональних даних". Невже ця несуттєва помилка так сильно вплинуло на тендерних комітет, що 50,0 тис.грн. з державного бюджету буде вилучено на користь ПП "Греча" і тільки можна здогадуватися, яким чином вони будуть розподілені.
10. Якщо тендерний комітет так ретельно ставиться до документації учасників торгів, то чому відсутність реєстру наданих документів у ПП "Греча" залишилось не поміченою і не обговорювалось членами тендерного комітету.
11. Вважаємо, переможця торгів ПП "Греча" та учасника ТОВ "Преміумінвест" повинно буди дискваліфіковано та призначено нові торги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат відповідності, паспорт 03.03.2018 13:20
- Сертифікат відповідності, паспорт 03.03.2018 13:20
- лист - згода 03.03.2018 13:20
- Скарга до АМКУ 03.03.2018 16:48
- Гарантийний лист технічним вимогам 03.03.2018 16:48
- Сертифікат відповідності 03.03.2018 16:48
- Тендерна документація торгів 03.03.2018 16:48
- Тендерна пропозиція МАКТУРБО 03.03.2018 16:48
- Тендерна пропозиція Греча 03.03.2018 16:48
- Перебіг аукціону 03.03.2018 16:48
- Платіжне доручення 439 05.03.2018 12:56
- Рішення від 06.03.2018 № 2028.pdf 06.03.2018 19:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2018 13:20
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2018 19:42
Вимога
Є відповідь
Відповідність Учасника
Номер:
1a57f9f05590462187216b14200d5e46
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-000660-c.b3
Назва:
Відповідність Учасника
Вимога:
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів № 829-р від 11.09.2014 року "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів" У зв'язку з агресією Російської Федерації проти України ...
- заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі;
Відповідно до сертифікатів, які надав ПП Греча, паливо та олива виготовляються в РФ
Хіба це не є підставою для дискваліфікації Учасника?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2018 10:01
Вирішення:
Розпорядження Кабінету Міністрів № 829-р від 11.09.2014 року "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів" надає лише пропозиції.
Відповідно до частини другої статті 1 Закону України «Про санкції» передбачена можливість застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи – нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб'єктів, які здійснюють терористичну діяльність та загрожують національним інтересам та суверенітету України. Пунктом 10 частини першої статті 4 вказаного Закону однією із санкцій, які можуть застосовуватись є заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом; Відповідно до статті 5 цього Закону Радою безпеки та оборони України прийнято Рішення від 28 квітня 2017 року Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), яке Введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017. Вказаним Рішенням РНБО вирішено Підтримати пропозиції щодо продовження і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України (розпорядження від 26 квітня 2017 року № 288-р) та визначено списки (переліки) фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються санкції.
З огляду на зазначене, санкції визначені статтею 4 Закону застосовуються виключно до юридичних та фізичних осіб, а не до товарів.
В зазначеному переліку, до яких застосовуються обмежувальні заходи не міститься підприємство на ім’я якого видані сертифікати.
В зв’язку з цим дискваліфікувати учасника на цій підставі – незаконно.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Підстави для дискфаліфікації
Номер:
1e69370a9ea34cc99fb14e2c30fc82d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-000660-c.c2
Назва:
Підстави для дискфаліфікації
Вимога:
Пропозиція ПП "МАКТУРБО" на 50,0 тис.грн. нижча за про пропозицію другого учасника ПП "Греча". Питання:
- невже допущена помилка в листі - згоди на обробку персональних даних та прострочений сертифікат відповідності на оливу та сильно вплинули на членів тендерного комітету, що 50,0 тис.грн. державних грошей будуть вилучені з бюджету міста на користь ПП "Греча"?
- Третій учасник тендеру ТОВ "Преміумінвест" зовсім не надав сертифікатів відповідності на паливо та оливу, різниця між наданими пропозиціями ПП "Греча" та ТОВ "Преміумінвест" всього 200,00 грн. на майже 800,0 тис.грн. та не бажання обох приймати участь в перебігу тендеру /жодного кроку зроблено не було/, мабуть ніхто не ждав нашої участі в тендері, тому ми схильні до думки змови при проведені тендеру.
Це не остання наша вимога, ми змушені будемо звернутись до інших органів проведення перевірки прозорості тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2018 11:09
Вирішення:
відповідно до ст.27 та ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIII від 25 грудня 2015 року (далі ЗУ) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію – ЦІНА. Згідно п.4 ст.28 ЗУ після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При розгляді документів наданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКТУРБО" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
а) відсутній гарантійний лист підтвердження технічним вимогам (п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, де в п.п. 3 чітко написано гарантійний лист підтвердження технічним вимогам відповідно до додатку 2),
б) надана копія сертифікату на оливу карбюраторну мінеральну, (а потрібно було на напівсинтетику), яка не є чинною (термін дії сертифікату з 16.09.2011 до 04.05.2016 року), на оливу дизельну взагалі відсутній сертифікат або паспорт (п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, де чітко написано копії чинних на момент розкриття сертифікатів відповідності).
в) лист-згода не відповідає бланку розміщеному в ТД.
якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до ч.1 ст. 30 Закону.
Пропозицію третього учасника тендерний комітет не розглядав, так як пропозиція другого учасника відповідала умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін в ТД
Номер:
9c5430682cae42ada7c988cda3a7bf85
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-000660-c.c1
Назва:
Внесення змін в ТД
Вимога:
Прошу убрати вимогу - "Заправка шкільних автобусів с.Долинське" в тендерній документації на закупівлю "Нафта і дистиляти" так, як дана вимога ставить учасників в нерівні умови. Селище Долинське знаходиться в 38 км. від м.Ананьїв. Шкільні автобуси базуються в м.Ананьїв. Заправки автобуса вистачить на декілька рейсів без дозаправки в с.Долинське.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2018 14:17
Вирішення:
слухали члена тендерного комітета Хиленка О.А., який зазначив, що шкільні автобуси закріплені за кожним начальним закладом де здійснюється підвіз учнів та вчителів. Заправка шкільних автобусів здійснюється в с. Долинське, тпк як три шкільних автобуса базується безпосередньо в опорному закладі Долинський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія", і в м. Ананьєві вони не здійснюють заправку, тому вносити зміни в тендерну документацію немає необхідності.
Статус вимоги:
Задоволено