-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33180000-6 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Система для транспедикулярної фіксації хребта (4 гвинта))
Завершена
812 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 060.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2023 23:13 - 07.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f19938b4e9074c8d86bfcdcc569cc470
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-014383-a.a2
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (Інструкція).docx 26.05.2023 14:33
- Скарга_АМКУ_тендер_UA-2023-05-02-014383-a.pdf.zip 26.05.2023 14:33
- Скарга_АМКУ_тендер_UA-2023-05-02-014383-a.pdf 26.05.2023 14:33
- Додаток 1 МЕД ВИРОБИ 2023.docx.docx 26.05.2023 14:33
- Протокол УО визначення переможця.docx 26.05.2023 14:33
- Додаток 2 МЕД ВИРОБИ 2023 (з чинними серт._ декл.).docx 26.05.2023 14:33
- Медико-технічні характеристики.PDF 26.05.2023 14:33
- Довіреність Ортогруп.pdf 26.05.2023 14:33
- Spinal-System-Non-Sterile.pdf 26.05.2023 14:33
- VERTAUX-5.5mm-Pedicle-Screw.pdf 26.05.2023 14:33
- Скарга доповнення_АМКУ_тендер_UA-2023-05-02-014383-a.pdf 01.06.2023 16:03
- Додаткові-пояснення-АМКУ-тендер-UA-2023-05-02-014383-a.pdf 06.06.2023 18:02
- рішення від 30.05.2023 № 7577.pdf 30.05.2023 18:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2023 № 8269.pdf 08.06.2023 14:08
- рішення вді 07.06.2023 № 8269.pdf 12.06.2023 17:11
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.06.2023 22:15
- Пояснення по суті скарги UA-2023-05-02-014383-a.a2.docx 01.06.2023 22:15
- Пояснення до доповнення по суті скарги UA-2023-05-02-014383-a.a2.pdf 06.06.2023 09:53
- Пояснення до доповнення по суті скарги UA-2023-05-02-014383-a.a2.docx 06.06.2023 09:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2023 15:38
Дата розгляду скарги:
07.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2023 18:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2023 17:11
Вимога
Відхилено
Вимога щодо продовжень строку поставки продукції
Номер:
f60af1f7d4e24f8b9aad53526337b73e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-014383-a.b1
Назва:
Вимога щодо продовжень строку поставки продукції
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний постачальник продукції звертаємось до Вас з наступною вимогою:
-В Додатку №1 до тендерної документації зазначений строк поставки продукції до 27.07.2023р. Згідно проекту договору п 1.1. – «Протягом 7 (семи) календарних днів з дати набрання чинності цим Договором ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором, каталог Товарів для здійснення ЗАМОВНИКОМ відбору переліку необхідних розмірів Товарів в межах загальної кількості.». Тобто, тільки після відповіді, постачальник зможе володіти інформацією, щодо конкретного замовлення з врахуванням необхідних Замовнику - типорозмірів, довжин, діаметрів складових комплекту. Враховуючи значний номенклатурний об’єм кожного з типорозмірів комплекту, попередньо не є можливим забронювати продукцію на виробництві. Тож, для виготовлення чітко визначених розмірів Замовником продукції, Постачальник зможе подати заявку до виробника на виготовлення даної продукції, який триватиме орієнтовно до 40 днів. В зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України виникають значні проблеми з логістичними маршрутами та доставка на митну територію України збільшується в часовому проміжку. Враховуючи, що доставку товару, Постачальник вперше буде здійснювати доставку товару кінцевим набувачам, що також збільшує строк доставки.
Враховуючи дану ситуацію та для повноцінного та своєчасного забезпечення кінцевих набувачів продукцією - ми просимо Вас з розуміння віднестись до складеної ситуації та внести відповідні зміни та продовжити строк поставки продукції – до 01.09.2023р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2023 17:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Звертаємо Вашу увагу, що строк постачання виробів медичного призначення формується на основі інформації щодо їх потреби, використання, забезпеченості в закладах охорони здоров`я України та на основі аналізу ринкових пропозицій на відповідний предмет закупівлі.
Просимо взяти до уваги, що ця закупівля проводиться у період дії воєнного стану в Україні, а отже строки поставки встановлюються з урахуванням норм чинного законодавства задля оперативного забезпечення закладів охорони здоров'я України необхідними виробами медичного призначення.
Крім того, умови закупівлі узгоджуються на засіданні комісії з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України та оприлюднюються на сайті.
Отже, тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України ""Про публічні закупівлі"" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено