-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поліетиленовий пакет з друком 25 см.
Завершена
4 088 650.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 443.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 443.25 UAH
Період оскарження:
02.05.2023 16:02 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
4c1f9566c2074f269577bb92ba49c490
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-011651-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ТОРГОВИЙ ДІМ "МАЯК +"
_______________________________________________________________________
ТОВ "ТД "МАЯК +"
Ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ): 44871473
Місцезнаходження: Україна, 65005, Одеська обл., м.Одеса, вул.Балківська, буд.108, каб.27
Тел: 068-276-02-24
E-mail: MAYAK.TH.LLC@GMAIL.COM
Вих. № 1
Від 12.05.2023 року
Командиру
ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ А1329
Круликівському Д.В.
ЄДРПОУ 08010185
Тел. 04342 2-00-85
2) Уповноваженій особі
Вєтровій Юлії
Тел. 097 236 09 35
Е-mail:: yurist_219@post.mil.gov.ua
С К А Р Г А
на прийняте рішення та дії Замовника,
про невідповідність документів переможця вимогам Тендерної документації
період оскаржень до 16.05.2023 р. (час 00:00)
Замовник:
Найменування: Військова частина А1329
Код за ЄДРПОУ: 08010185
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-02-011651-a
Кваліфікація переможця: 10.05.2023 року
Пропозиції розглянуті: 10.05.2023 року
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Параметри торгів:
Очікувана вартість закупівлі 4 088 650,61грн (з ПДВ)
Специфікація закупівлі:
1) Поліетиленовий пакет з друком 25 см.
Класифікація за ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.06.2023 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 839214 штуки
10.05.2023 року Замовник в електронній системі закупівель опублікував Протокол № 24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Військової частини А1329 від 10.05.2023 р. та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-02-011651-a з учасником торгів ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО), зазначивши останнього, як учасника-переможця процедури закупівлі.
Учасник ТОВ "ТД "МАЯК +" категорично не згоден із вищезазначеним рішенням з огляду на таке.
Так, пунктом 1 Змісту і способу подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника (7 та 8 сторінки) та Додатком 1 до Тендерної документації передбачено, що Учасники шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації повинні надати документи серед яких повинні бути, а саме:
- документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (7 сторінка Тендерної документації);
- для юридичних осіб: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору (8 сторінка Тендерної документації);
- Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати:
- для юридичних осіб: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору (згідно Додатку 1 до Тендерної документації).
Звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) наявні лише Наказ про призначення директора № 1 та Рішення учасника № 1 про призначення директора, але відсутній документ, а саме Рішення (протокол або виписка з протоколу) учасника про надання повноважень директору ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору по закупівлі: UA-2023-05-02-011651-a, Замовник: Військова частина А1329!
Отже, у зв’язку з відсутністю Рішення (протоколу або виписки з протоколу) в учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) про надання повноважень директору щодо підпису документів тендерної пропозиції по закупівлі: UA-2023-05-02-011651-a, Замовник: Військова частина А1329 – тендерна пропозиція учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО), яка визначена найбільш економічно вигідною є не повною та не належно оформлена, згідно вимог Тендерної документації Замовника, а тому пропозицію даного учасника має бути відхилено!
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) має ряд порушень, які не можуть залишитися без уваги Замовника!!!
Отже, Протокол № 24 (рішення) Замовника про визнання переможцем ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) є таким, що ухвалене з порушенням принципів здійснення публічних закупівель та іншого законодавства, а тому підлягає визнанню недійсним, і пропозицію ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) має бути відхилено, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та вимогам чинного законодавства!
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен скасувати Протокол № 24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Військової частини А1329 від 10.05.2023 р. та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-02-011651-a з учасником торгів ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО).
Згідно ч. 11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею».
Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.».
Слід зазначити, що відповідно до ст. 44 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до пункту 1 Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V Тендерної документації Замовника:
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (на першому місці ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО)), замовник розглядає наступну тендерну пропозицію (на другому місці ТОВ "Етиленсервіс") у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені статтею 33 Закону та Особливостями.
Нагадуємо, що пропозиція наступного учасника ТОВ "ТД "МАЯК +" ще актуальна! Якість, кількість і строки поставки всього запропонованого товару гарантуємо.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОШУ:
1. Розглянути дану скаргу.
2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з учасником ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКА ПЛАСТ" (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО) та Протокол № 24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Військової частини А1329 від 10.05.2023 р.
3. Розглянути пропозиції наступних учасників.
У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ "ТД "МАЯК +" має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України.
Директор
ТОВ "ТД "МАЯК +" Є.В. Яма
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника 12.05.2023 12:30
- №28 ВІДПОВІДЬ на скаргу.pdf 12.05.2023 15:43
Дата подачі:
12.05.2023 12:30
Вирішення:
Кожний Учасник має право на оскарження рішення Замовника, тому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МАЯК +» опубліковано скаргу №1 від 12.05.2023 року. Учасник вимагає скасувати повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ВКФ «НІКА ПЛАСТ» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО через відсутність рішення (протоколу або виписки з протоколу) про надання повноважень директору на підписання документів пропозиції та договору.
В свою чергу зауважу, що для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі Учасник повинен був надати хоча б один із зазначених документів:
- для юридичних осіб: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору (згідно Додатку 1 до Тендерної документації).
Наказ про призначення директора встановлює особу Учасника Підприємства згідно статті 1 Статуту ВКФ «НІКА ПЛАСТ» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
В свою чергу Учасник Підприємства відповідно до статті 3 Статуту ВКФ «НІКА ПЛАСТ» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО встановлює та розвиває від імені Підприємства ділові і господарські зв’язки, здійснює необхідні ділові зустрічі та переговори, укладає від імені підприємства договори (угоди), передає повноваження по укладанню таких угод іншим особам.
Також зауважу, що відповідно до Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (Як приклад: в наказі про призначення не вказані повноваження, але необхідна інформація зазначена в Статуті підприємства).
Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію - «Ціна» (питома вага критерію – 100% ) для максимально економічного використання державних коштів. Цінова пропозиція ВКФ «НІКА ПЛАСТ» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО відповідає критерію, а відсутність рішення (протоколу або виписки з протоколу) про надання повноважень директору не впливає на технічні вимоги до предмету закупівлі та на ціну.
Тому приймається рішення відхилити скаргу.
Статус вимоги:
Не задоволено