• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

в межах кошторисних призначень на відповідний період

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 02.05.2023 13:40 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна Технічних Вимог

Номер: 6446bc9aca464289812081cf93364be3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-007551-a.c1
Назва: Зміна Технічних Вимог
Вимога:
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни у Додаток 2 Тендерної документації. По позиції №1 Папір Офісний А4 частина параметрів не має відношення до технічних характеристик офісного паперу, а саме: - розмір – 33мм - колір – сріблястий тому просимо виключити дані паратри із Технічних вимог. Також, для розширення кола потенційних Постачальників, просимо Вас внести зміни до Технічні вимоги на позицію №1 папір офісний А4: - гладкість по Bendtsen - не менше 160; - жорсткість Md - не менше 115; - жорсткість cd - не менше 60; - вологість - не менше 4,0% та викласти Додаток 2Додаток 2 Тендерної документації у новій редакції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.05.2023 року з власної ініціативи вніс зміни до тендерної документації, оприлюднивши перелік змін, що вносяться та виклавши Додаток 2 до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Разом з цим, для оптимальної роботи комп’ютерного обладнання (принтерів) Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, для друку яких, зокрема, і використовується відповідний офісний папір, та неодноразової закупівлі Замовником товару за предметом даної закупівлі для належного виконання функціональних обов’язків, є необхідність у закупівлі паперу офісного для потреб Замовника згідно з тими характеристиками, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації (нова редакція). Також, відповідно до положень Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такий товар, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. Таким чином, на підставі вищенаведеного, Замовник вважає недоцільним вносити зміни до тендерної документації та викладати Додаток 2 до тендерної документації у новій редакції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.05.2023 12:00