-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів ДК 021:2015 код 33194000-6 (згідно додатку 2 до тендерної документації(системи))
Завершена
276 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 407.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 407.60 UAH
Період оскарження:
26.01.2018 13:44 - 06.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо поділу лоту
Номер:
05ec433636d34c59a508dee4b6f92367
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-001748-b.b1
Назва:
Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
ОКУ «Чернівецький обласний
госпіталь ветеранів війни»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2030405, номер тендеру у UA-2018-01-26-001748-b)
10.02.2018року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33194000-6 Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ Назва
Одиниця виміру Кількість
1 Система ПР для переливання інфузійних розчинів шт. 30000
2 Система світлозахистна для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів без ДЕГФ шт. 3000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Система ПР для переливання інфузійних розчинів шт. 30000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2030405, номер тендеру UA-2018-01-26-001748-b
шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2030405.pdf 29.01.2018 16:24
- пр. розгляд вимоги .pdf 31.01.2018 15:44
Дата подачі:
29.01.2018 16:24
Вирішення:
Відповідно до даної вимоги учасник ПАТ «Гемопласт» чітко вказує на можливість поставки конкретної позиції закупівлі за номером на Веб-порталі Уповноваженого органу UА-2018-01-26-001748-b, а саме: : Система ПР для переливання інфузійних розчинів шт. 30000. Суть вимоги полягає у внесенні змін до тендерної документації, шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації, мотивуючи вказане максимальною ефективністю, економією та конкуренцією.
Щодо аргументів визначених у вимозі щодо змін тендерної документації можна зазначити наступне:
1. При здійсненні закупівель ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь ветеранів війни» завжди, керується принципами здійснення закупівель, відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» При цьому вимога з вказанням конкретної позиції ,за якою учасник має можливість здійснити поставку та виокремлення її в окремий предмет закупівлі, є прямим порушенням ст. З ст. З Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки виокремлення позицій відбуватиметься під конкретного учасника закупівель, тобто ПАТ «Гемопласт».
2. Посиланнях на частину 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та цитата вимоги «Тобто чинне Законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги» є недоцільною оскільки вказана стаття Закону України «Про публічні закупівлі» стосується Тендерної документації та вимог, які стосуються інформації, яку може містити тендерна документація. Однак при складанні тендерної документації, було дотримано вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недискримінації учасників в частині технічної специфікації, не повинно міститись посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або
виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Дотриманя вимог статті, в тендерній документації відображено в наступному: «Учасник вправі запропонувати еквівалент товару. В разі подання еквіваленту, учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному товару (надається порівняльна таблиця.)»( п. 10 Додаток 2 до тендерної документації). З цього виходить що, вказана стаття встановлює вимоги до складання тендерної документації, а не визнає порядок визначення предмету закупівлі .
3. Визначення предмету закупівлі на товари здійснюється на основі Порядоку визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином Замовник має право, а не обов'язок щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
4. Стосовно відображеного поняття найнижчої цінової пропозиції з боку саме ПАТ «Гемопласт», є прямою дискримінаційною ознакою по відношенню до інших учасників закупівлі. Також необхідно зазначити що найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найнижча за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону за результатами електронного аукціону.
Виокремлення продукції вказаної у вимозі, під конкретного виробника, буде суперечити принципам здійснення публічних закупівель у відповідності до ст..З Закону України «Про публічні закупівлі».
ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь ветеранів війни» розгляне всі пропозиції TOB «Гемопласт» в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних приладів та інструментів для переливання та вливання крові та розчинів.
Відхилити вимогу про внесення змін до тендерної документації щодо поділу на лоти по закупівлі Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів ДК 021:2015 код 33194000-6 (згідно додатку 2 до тендерної документації(системи)) UA-2018-01-26-001748-b
Статус вимоги:
Відхилено