• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів м. Дніпра)

КЗО ДНЗ №145

Завершена

956 027.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 780.14 UAH
Період оскарження: 27.01.2018 19:05 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 89abef7c47454b05a9fb05daf2561304
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-27-000241-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається від учасника надання наступних документів та інформації: 1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (декількох), а не договору є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує нас як учасника який не має можливості надати інформацію більш ніж щодо одного договору що підтверджує нашу кваліфікацію. Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. 2. Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2016 рік та не менше одного договору, що виконано/виконується за 2017 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2016 та 2017 рік) Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже вимога щодо надання двох договорів за 2016 та 2017 роки окремо за кожен рік за предметом закупівлі, а не договору є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує нас як учасника який не має можливості надати більш ніж однієї копії договору що підтверджує нашу кваліфікацію. Таким чином, вимога щодо надання двох договорів за 2016 та 2017 роки окремо за кожен рік за предметом закупівлі є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. Посилання на рішення з практики АМКУ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-10-000350-a 3. нотаріально завірену копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) Такі вимоги є такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». У відповідності до зазначеного Закону висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Стаття 11 зазначеного Закону передбачає виключний перелік об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Так, Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: -проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; -інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; -схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; - проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; -продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; -документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; -діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Такого об’єкту, як склад для зберігання продуктів харчування в Законі не передбачено. Зазначення таких документів як обов’язкові у складі тендерної пропозиції Учасника є дискримінаційною умовою, та навмисно звужує вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Зазначимо, що на заміну вказаного документу діючим законодавством передбачено наявність експлуатаційного дозволу. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. 4. документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду Наведена умова Документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище порушення та виключити цю вимогу з тендерної документації. Посилання на рішення з практики АМКУ щодо закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-09-003058-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно частини 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація (окрім інформації зазначеної у Законі) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тож при визначені кваліфікаційних вимог та інших умов закупівлі замовник керувався виключно нормами чинного законодавства України.Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

внести зміни до тендерної документації

Номер: a0f4b0d5793d4a3aa6d64abfd0e8e565
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-27-000241-c.b2
Назва: внести зміни до тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації зазначено: “За довідкою щодо наявності у учасника обладнання та матеріально - технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі вказується усе обладнання яким володіє, користується учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про яке повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтвердними документами, що надаються за змістом тендерної документації.”З вказаної вимоги вбачається, що замовник вимагає надати довідку щодо всього обладнання, яким володіє та користується учасник. Вважаємо таку вимогу необґрунтованою, оскільки учасник може мати велику кількість матеріально технічної бази, в тому числі ту, яка не має відношення до предмета закупівлі. Однак, лише те обладнання яке має відношення до предмету закупівлі має цікавити замовника. Враховуючи викладене вимагаю внести зміни до вказаного пункту та зазначити що довідка щодо наявності у учасника обладнання та матеріально -технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг має містити дані тільки щодо обладнання згідно вимог предмету закупівлі, а не взагалі все майно учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній документації вказано, що учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності обладнання, необхідного для виконання договору за предметом закупівлі даних торгів, а не про наявність обладнання, що має учасник у повному обсязі. Зміни в тендерну документацію не потрібно вносити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

внести зміни до тендерної документації

Номер: 460cabf118044787beb40d3d9328e4bb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-27-000241-c.a1
Назва: внести зміни до тендерної документації
Вимога:
В розділі 5 Тендерної документації к валіфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону вказано: “Оскільки, надання послуг, що складають предмет закупівлі буде надаватись за місцезнаходженням 1 дошкільного навчального закл аду Замовника, учасники зобов’язані документально підтвердити наявність працівників, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту, з розрахунку не більше 10 - ти закладів на одну відповідальну особу. При цьому, кожен із таких відп овідальних осіб учасника закупівлі за надання послуг по об’єкту (закладу, харчоблоку) повинен мати спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, про що надається відповідні документи, що підтверджують освітню спеціалізацію працівника (відповіда льної особи). Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю відповідальних працівників (не менше 1 особи), що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. ” Оскільки послуги будуть надаватись одному замовнику на території тільки КЗО ДНЗ No 145, м. Дніпро вул. Кольська, 1, не зрозумілою є вимога про наявність працівників з розрахунку не більше 10 - ти заклад ів на одну відповідальну особу. Про які саме 10 закладів йдеться в тендерній документації? Враховуючи викладене вимагаю виключити зазначену вимогу з тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній документації вказано, що кількість відповідальних осіб повинна бути з розрахунку 1 особа на 10 закладів, тобто, якщо послуга надається для одного закладу, то повинна бути одна відповідальна особа з відповідною освітою, що і вимагається у тендерній документації. Немає потреби вносити зміни.
Статус вимоги: Відхилено