• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Житловий модульній будинок (без шасі), 15 одиниць

ДК 021:2015 (CPV 2008) – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Житловий модульній будинок (без шасі), 15 одиниць. Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 44211100-3 – Модульні та переносні споруди. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Торги не відбулися

15 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Період оскарження: 02.05.2023 11:38 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: bee5ef14b55343cc8365a2a751c3437a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004930-a.c5
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога додана
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику Уважно розглянувши Вашу Вимогу уповноважені заявити про наступне: Наразі Замовником не прийнято рішень щодо визначення переможця та щодо можливої відміни торгів. Оскільки під час розгляду тендерних пропозицій та результатів закупівлі нами було отримано листи від Управління стратегічних розслідувань в Луганській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України (далі – Лист Нацполіції) «Про встановлення невідповідностей» №828/55/111/01-2023 від 11.05.2023 року, а також Лист Головного управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях «Щодо проведення процедури закупівлі» № 78/3/5/5-9848 від 16.05.2023 року (далі – лист Управління СБУ), якими повідомлено про невідповідність пропозицій усіх трьох учасників закупівлі, передусім в вартості запропонованих пропозицій, нами продовжено розгляд тендерної пропозиції останнього учасника. Поряд з цим, з метою запобігання можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником детально описано характер та суть проведення даної процедури і надіслано відповідні Запити до адресатів у Нацполіції та СБУ. Питанням вказаних запитів є перевірка прийняття законності вже прийнятих рішень Замовником та отримання подальших рекомендацій щодо завершення процедури закупівлі. Тобто не виключеним є можливість щодо зміни рішень Замовника внаслідок встановлення Нацполіцією або СБУ ознак можливого порушення законодавства у вже прийнятих рішеннях Замовника. Також не виключеним є механізм щодо відміни тендеру, якщо вказані правоохоронні органи рекомендуватимуть Замовнику вчинити вказані дії з посиланням на положення Закону та Постанови про особливості. Тому наразі Замовник утримається від прийняття рішень до розгляду наших запитів уповноваженими правоохоронними органами. Вказані листи Нацполіції та СБУ, на підставі яких Замовником прийнято рішення щодо продовження строків на розгляд пропозицій додаються. В свою чергу гарантуємо, що рішення уповноваженою особою будуть прийматись із заключними висновками правоохоронних органів. Просимо дочекатись Вас офіційної реакції правоохоронних органів щодо вказаної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Непогодження

Номер: a49b58afc87649aead755d63e7b819b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004930-a.a4
Назва: Непогодження
Вимога:
Нами була подана пропозиція з еквівалентними матеріалами, про що була довідка "Порівняльна таблиця". Зміни внесені нами до технічних характеристик були запропоновані як більш технічно відповідні, що впливають на енерго і теплозбереження контрукцій. При цьому нами були підписані технічні вимоги Замовника. Наша пропозиція це більш вигідний варіант. Але ми не зазначали відмову від виконання вимог замовника. Тому некоректно зазначати нашу пропозицію як сумнівну до виконання, що зазначено у листі Поліції, який має рекомендаційний характер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ми усвідомлюємо Ваше невдоволення прийнятим рішенням про відхилення тендерної пропозиції. Разом з тим, ми як Замовник змушені реагувати на правозахисні дії правохоронних органів, щодо можливих порушень законодавства. В протилежному випадку існують ризики формування перешкод при реалізації вже укладеного Договору про закупівлю внаслідок початку слідчих дії органами Національної поліції України. Що стосується суті відхилення Вашої пропозиції, то зауваження, які були сформовані за Листом Нацполіції України були підтверджені в ході розгляду тендерної пропозиції Уповноваженою особою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Уточнення по закупівлі

Номер: 7cdfc4163451475986009890248a39ec
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004930-a.a3
Назва: Уточнення по закупівлі
Вимога:
1. За чий рахунок відбувається поставка товару Замовнику, якщо постачальник резидент України? 2. Також прохання зазначити у технічних вимогах (кресленнях) розміщення санвузлів. 3. Внесення змін у договір про закупівлю, а саме: п. 5.1. поставка товару протягом 10 календарних днів з дати отримання заявки від Замовника. Потрібне збільшення строку поставки оскільки дотримання при виготовленні технологічних процесів та вимог, що сприяє якості товару, збільшує строк виготовлення предмету закупівлі до 30 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Відповіді на Ваші питання повідомляємо про наступне: 1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість яких відповідає умовам діючих стандартів - або ДСТУ (ГОСТу), або ТУ та відповідно до тендерної документації на умовах EXW (Інкотермс 2010) – склад Постачальника. Поряд з цим, учасник повинен забезпечити зберігання або передання товару на власному або орендованому майданчику (складі тощо) в радіусі не більше 1000 (одна) тисяча км від адміністративно-територіальних меж міста Попасна Сєвєродонецького району Луганської області. Вказаний радіус зберігання товару повинен запобігти надмірному витрачанню коштів на транспортно-логістичні послуги Замовника торгів при перевезенні товару від місця його зберігання (передання) Учасником до місцезнаходження Замовника. Виходячи із вказаного Замовник за свій рахунок здійснює транспортно-логістичне транспортування з місця зберігання (передання) товару учасником в радіусі не більше 1000 км. до міста Попасна. У випадку, якщо виробництво або зберігання товару знаходиться у радіусі більше 1000 км. до міста Попасна учасник за свій рахунок фінансує різницю у віддаленості від такого місця до радіусу у 1000 км, після чого Замовник власними силами забирає вказаний товар та транспортує до місця його кінцевого перебування (призначення). 2. Розміщення санвузлів згідно технічних вимог (креслення) Модуль 27 - 2000*1694 Модуль 37 - 2000*1694 Модуль 45 - 2000*1727 Модуль 75 - 2000*3207 При цьому учасники можуть використовувати власні конструкторські рішення для покращення умов розміщення та функціонування санвузлів без порушення загальних креслень за тендерною документацією. 3. Умовами закупівлі визначено загальний строк поставки товару у період до 15.12.2023 року. При цьому, початковий строк виконання зобов’язань Постачальником є орієнтовним, та залежить від дати підписання договору та умов, викладених у договорі передбачається дострокова поставка усього обсягу товару в межах дії Договору. Пунктом 5.1. розділу «Поставка товару» проекту Договору визначено: «5.1. Поставка Товару здійснюється в повному обсязі, протягом 10 календарних днів з дати отримання заявки від Замовника, але не пізніше 15.12.2023 р. Допускається дострокова поставка товару в межах дії строку Договору». Вказане означає, що товар повинен бути виготовлений та поставлений Замовнику у період з дати укладання такого Договору не пізніше 15 грудня 2023 року. Поряд з цим, у зв’язку із технологічними особливостями виробництва, об’єктивними документально підтвердженими затримками, а також в залежності від реального фінансування усіх видатків Замовника на вказану потребу, конкретний термін поставки узгоджується Сторонами після укладання Договору і відраховуються з дати оформлення та направлення Заявки замовника з вимогою забезпечити передання товару. Така заявка може містити як частину партії товару, що вже готова, так і повну партію товару, якщо кошти у Замовника виділено у повному обсязі. Тому конкретні дати поставки будуть врегульовані під час виконання самого Договору в залежності від можливостей та умов Сторін за Договором. Виходячи із викладеного вище потреби в внесенні змін до тендерної документації немає. А вимоги щодо поставки товару, в тому числі в розрізі формування Заявки на отримання товару не суперечать змісту правовідносин Сторін за Договором, а також не обмежують права учасників на участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: d63d441a72e0442fabdbd779f0ddb2e5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004930-a.a2
Назва: your answer
Вимога:
You have no experience. Sorry. We resign.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

terms

Номер: 96f2aebd54014c57b313414d524e676e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004930-a.a1
Назва: terms
Вимога:
Sentence about lack of financing is not acceptable and must be excluded.
Вирішення: Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису), тим більше виключно за умови наявного повного розміру фінансування на зазначену потребу. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо. Замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах/роботах/послугах протягом року може розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю буде передбачений відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах (роботах або послугах) на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.» Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1 Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень. Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.». Саме це нами і здійснено. Тому вартість Договору як і його подальше виконання можливе лише в розрізі забезпечення нашої установи відповідним фінансуванням, що буде відбуватись поетапно і невиключено зменшення обсягів закупівлі, внаслідок недофінансування потреби Замовника. Тому в розрізі чинного законодавства Замовник не може задовільнити Вашу вимогу. Додатки: 1. Лист-ро’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року; 2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275.
Статус вимоги: Відхилено