• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

15820000-2: «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» (Печиво цукрове з поділом на лоти для потреб підрозділів по м. Кропивницький та м. Кривий Ріг)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

233 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 018.08 UAH
Період оскарження: 02.05.2023 11:23 - 08.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення

Номер: 0b68e7d89a0b4e53b6d93c08a0c1f196
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004452-a.b2
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
додатки
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відбулась закупівля печива цукрового, код за ДК 021:2015:15820000-2: «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» з поділом на лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-02-004452-a по лоту№2 (м. Кривий Ріг), очікуваною вартістю – 131 376,00 грн. У відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам документації. Відповідно до інформації на офіційному майданчику найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є тендерна пропозиція учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, яка складає – 105 554,36 грн без ПДВ. В ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна виникли питання до Декларації виробника, яка надана учасником на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З метою моніторингу аналогічних закупівель на сайті Прозорро по відповідному коду ДК, виявлено закупівлю ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-27-003623-a, учасником якої був ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", в складі його ТП присутні файли «якісні посвідчення» де є таке ж посвідчення якості, що містить ідентичну інформацію про товар, номер та дату видачі як і посвідчення якості, яке надано Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна але є видозміненим, а саме видалено рядок про отримувача декларації. Замовник відповідно до Постанови має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Замовник з метою перевірки достовірності наданих документів звернувся до ТОВ «Прод-Інвест» з проханням як виробника, який видав дану декларацію надати інформацію щодо достовірності декларації виробника №247 від 26 квітня 2023 року. На що ТОВ «Прод-Інвест» повідомив наступне, що між ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» існують договірні відносини щодо поставки товарів виробництва ТОВ «Прод-Інвест». Договірних відносин з ФОП Коваленко В.Д. не встановлено. Оскільки в документах тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна на підтвердження технічних характеристик та якості надано видозмінену декларацію виробника №247 від 26.04.2023 року, походження якої виробник не підтвердив, відхилити тендерну пропозицію на підставі того, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Отже, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі на підставі того, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Також, повідомляємо наступне, що відповідно до Постанови та Закону відсутні підстави повернення Учасника на кваліфікацію після визначення його Переможцем. У Постанові в підпункті 3 пункту 41 наведений вичерпний перелік підстав згідно яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. На підставі викладеного повідомляємо, що підстав для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «МПС-С» не виявлено. З урахуванням зазначеного ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

неправомірне відхилення

Номер: 598ab69c33e34be49fbeaaea5833081c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-02-004452-a.b1
Назва: неправомірне відхилення
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЕНКО ВАЛЕНТИНА ДМИТРІВНА 50014, м. Кривий Ріг вул. Юних моряків ; будинок 1; квартира 2 ДРФО 2195609589 ; телефон 0672746656 № 12 Від 07.06.2023 р. Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коваленко Валентина Дмитрівна 50014, м.Кривий Ріг, вул. Юних моряків,1 кв.2 Замовник: Донецький державний університет внутрішніх справ Юридична адреса: Україна, 87510, Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Луніна, буд. 89; Фактична адреса: Україна, 25015, Кіровоградська обл, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 1 СКАРГА на відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі по лоту №2 Донецький державний університет внутрішніх справ (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2023-05-02-004452-a на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (Печиво цукрове з поділом на лоти для потреб підрозділів по м.Кропивницький та м.Кривий Ріг). Для участі в процедурі закупівлі по лоту 2 тендерні пропозиції подали: 1. ФОП Шпакова В.С. 2. ФОП Коваленко В.Д. – скаржник. 3. ТОВ «МПС-С» 17 травня 2023 р. Замовником оприлюднено протокол №57-ВТО щодо прийняття рішення відповідальною (уповноваженою) особою, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ФОП Шпакова В.С. 2 червня 2023 року Замовником оприлюднено протокол №88-ВТО щодо прийняття рішення відповідальною (уповноваженою) особою, відповідно до якого було відхилено мою Тендерну пропозицію було відхилено. 2 червня 2023 року Замовником оприлюднено протокол №92-ВТО щодо прийняття рішення відповідальною (уповноваженою) особою, відповідно визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «МПС-С» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Вважаю, що Замовник безпідставно відхилив мою тендерну пропозицію та визначив переможця процедури закупівлі без врахування умов Тендерної документації та законодавства. 1.Підстави відхилення моєї Тендерної пропозиції відповідно до протоколу Під час розгляду питань порядку денного: Відбулись відкриті торги з особливостями на закупівлю печива цукрового, код за ДК 021:2015:15820000-2: «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» з поділом на лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-02-004452-a по лоту№2 – очікуваною вартістю 131 376,00 грн. Відповідно до вимог Постанови замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до інформації на офіційному майданчику найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є тендерна пропозиція учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, яка складає – 105 554,36 грн без ПДВ. В ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна виникли питання до Декларації виробника, яка надана учасником на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З метою моніторингу аналогічних закупівель на сайті Прозорро по відповідному коду ДК, виявлено закупівлю ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-27-003623-a, учасником якої був ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", в складі його ТП присутні файли «якісні посвідчення» де є таке ж посвідчення якості, що містить ідентичну інформацію про товар, номер та дату видачі як і посвідчення якості, яке надано Учасником ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна але є видозміненим, а саме видалено рядок про отримувача декларації. Замовник відповідно до Постанови має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Замовник з метою перевірки достовірності наданих документів звернувся до ТОВ «Прод-Інвест» з проханням як виробника, який видав дану декларацію надати інформацію щодо достовірності декларації виробника №247 від 26 квітня 2023 року. На що ТОВ «Прод-Інвест» повідомив наступне, що між ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» існують договірні відносини щодо поставки товарів виробництва ТОВ «Прод-Інвест». Договірних відносин з ФОП Коваленко В.Д. не встановлено. Оскільки в документах тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна на підтвердження технічних характеристик та якості надано видозмінену декларацію виробника №247 від 26.04.2023 року, походження якої виробник не підтвердив, відхилити тендерну пропозицію на підставі того, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Отже, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі того, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Керуючись Законом та Постановою, ВИРІШИЛА: 1. Встановити, що пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю печива цукрового, код за ДК 021:2015:15820000-2: «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» з поділом на лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-02-004452-a по лоту№2 (м. Кривий Ріг) – очікуваною вартістю 105 554,36 грн. 2. Відхилити на підставі того, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію, передбачено статтею 10 Закону. Умови тендерної документації Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема:  інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3, до тендерної документації. Відповідно до п.6 розділу 3 Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 та Додаток №3.1 Згідно Додатку 3.1 (який стосується лоту №2) встановлено, зокрема, наступне: У складі пропозиції Учасники повинні надати: 1. Скановані оригінали або завірені копії: документів, які засвідчують якість товару (декларація виробника або посвідчення якості або інші документи, які засвідчують якість товару та відповідність вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ). Заперечення на підстави відхилення На виконання умов Тендерної документації в складі Тендерної пропозиції мною надано: - Декларацію виробника №247 від 26 квітня 2023 року (стор. 16 файл «3.Додаток 3 м.Кривий Ріг.pdf). Аналіз вимоги Тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують якість товару, що є предметом закупівлі, дає можливість встановити, що Замовником не встановлюється вимог до оформлення цих документів, та адресату на чиє ім’я вони повинні бути видані. Надана нами в складі Тенджерної пропозиції декларація виробника №247 від 26 квітня 2023 року (виробник ТОВ «Прод-Інвест») декларація підтверджує відповідність товару ДСТУ 3781:2014 Печиво. Загальні технічні умови. Реалізуючи своє право на перевірку документів та інформації, що надані в складі Тендерної пропозиції Замовником здійснено моніторинг закупівлі (UA-2023-04-27-003623-a), учасником якої був ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", в складі його ТП присутні файли «якісні посвідчення» де є таке ж посвідчення якості, що містить ідентичну інформацію про товар, номер та дату видачі як і посвідчення якості, яке надано Учасником ФОП Коваленко В.Д. та з метою перевірки достовірності наданих документів звернувся до ТОВ «Прод-Інвест» з проханням як виробника, який видав дану декларацію надати інформацію щодо достовірності декларації виробника №247 від 26 квітня 2023 року. Відповідно до протоколу відхилення, ТОВ «Прод-Інвест» повідомив що між ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» існують договірні відносини щодо поставки товарів виробництва ТОВ «Прод-Інвест». Договірних відносин з ФОП Коваленко В.Д. не встановлено. При цьому в протоколі відхилення Замовник зазначає, що виробник не підтвердив походження наданої декларації, та відхиляє тендерну пропозицію на підставі того, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Разом з тим Замовником, при прийнятті рішення про відхилення моєї Тендерної пропозиції, не враховано наступне: 1. Замовником не вимагалася щоб документ, який підтверджує якість, містив інформацію про отримувача даного документу. 2. Надана в складі Тендерної пропозиції декларація є дійсною і підтверджує якість товару. 3. Як вбачається з протоколу відхилення, виробником продукції надано лише інформацію про те, що він не має договірних відносин з ФОП Коваленко В.Д.. При цьому не зазначається що виробником не видавалось декларація виробника №247 від 26 квітня 2023 року. Тим самим посилатися на недостовірність наданої в складі Тендерної пропозиції інформації Замовник не мав підстав, оскільки це власне непідтверджене припущення. 4. Мною отримана декларація виробника №247 від 26 квітня 2023 року від підприємства посередника в якої ми мали намір придбати товар та поставити Замовнику і я не зобов’язана придбавати товар виключно у виробника товару. Отримана мною декларація, без видозмінення і надана в складі Тендерної пропозиції. 5. Замовником фактично зроблено припущення про підробку документу, проте про рішення судових органів, якими повинно бути підтверджено факт підробки документу, ні Замовник, ні ми, не маємо відповідної інформації. 6. Я являюсь постійним учасником процедур закупівлі і даним рішенням Замовника створюється негативна інформація про мою ділову репутацію, оскільки ним фактично обвинувачується мене в підробці документу. Відповідно до абз. 3 пп.1 п.41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; Відповідно до п.39 Особливостей За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Таким чином здійснення відхилення моєї Тендерної пропозиції не відповідає умовам Тендерної документації 2. Невідповідність Тендерної пропозиції переможця Умови тендерної документації Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема: - документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками, та Додатком №6 до тендерної документації. Відповідно до п. 9 Додатку 6 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні документи або їх копії (завірені учасником): - Пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №7. Додатком 7 передбачено наступну форму «Тендерної пропозиції: ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (форма, яка подається Учасником) заповнюється по кожному лоту окремо Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю за предметом: Печиво цукрове, код за ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів з поділом на лоти згідно з технічним завданням та іншими вимогами Замовника торгів. Повне найменування Учасника: _________________________________________; Адреса (фактична, юридична, поштова):__________________________________; Тел./факс:____________________________________________________________; Керівник: ____________________________________________________________. Вивчивши тендерну документацію та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на виконання зазначеного вище маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника, передбачені відповідною тендерною документацією. № Назва предмету закупівлі (товару) Кількість, штук Ціна без ПДВ, за штуку, грн. Всього без ПДВ, грн. 1. 2. ВСЬОГО БЕЗ ПДВ ПДВ РАЗОМ Примітка: вартість одиниці продукції та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми. 1. Ціна вказується з урахуванням сплати податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Продавця, пов’язаних з пакуванням, маркування, доставкою, зборкою, завантаженням та розвантаженням Товару на склад Замовника/Покупця. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 3. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у відповідній тендерній документації. Уповноважена особа Учасника ____________________ Ініціали, прізвище підпис м.п. Аналіз Тендерної пропозицї Переможця В складі Тендерної пропозиції Переможця надано наступні документи, зокрема: - Тендерна пропозиція вих. №10/05/23/29 від 10.05.2023 (стор. 7 файл «27.Додаток 3 та Додаток 7 печиво КРИВИЙ РІГ.pdf). Аналіз наданої «Тендерної пропозиції» дає можливість встановити, що в колонці (четверта) де зазначається інформація про ціну за одиницю, Переможцем визначено ціну за л, а не за штуку (кілограми) як те вимагалося тендерною документацією. Тим самим Тендерна пропозиція не відповідала умовам Тендерної документації, оскільки зазначення л, а не шт. не є формальною помилкою, а визначає іншу одиницю вимірювання. Замовником не враховано наступні вимоги законодавства про публічні закупівлі: 1. Відповідно до п.40 Особливостей «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на зазначену невідповідність Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей чого ним не було вчинено. Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та тендерної пропозиції Переможця. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши мою тендерну пропозицію та визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «МПС-С» Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено мої права та інтереси. Порушення моїх прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був укласти договір з нами, у випадку визнання нас переможцем процедури закупівлі за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Донецький державний університет внутрішніх справ скасувати рішення про відхилення моєї Тендерної пропозиції та рішення про визнання ТОВ «МПС-С» переможцем процедури закупівлі по лоту №2 у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: за кодом ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (Печиво цукрове з поділом на лоти для потреб підрозділів по м.Кропивницький та м.Кривий Ріг). оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-05-02-004452-a. Всі документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.06.2023 17:22
Автор: ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, Коваленко Валентина Дмитрівна +380672746656 miss.vd1960@ukr.net