-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 - Медичні матеріали; Лот №2 – Стоматологічні матеріали
ДК 021:2015, код 33140000-3 - Медичні матеріали (Лот №1 - Медичні матеріали; Лот №2 – Стоматологічні матеріали)
Завершена
343 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 620.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 620.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2018 17:38 - 11.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9cf7594d9e0f43db928b2bf422d01611
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-30-004470-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
від «___»__________ Комунальна установа «Попаснянська центральна районна лікарня»ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2050900, номер тендеру UA-2018-01-30-004470-c) 08.02.2018року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:ЛОТ 1
№п/п НАЙМЕНУВАННЯ ТА ФОРМА ВИПУСКУ Одиниця виміру КІЛЬКІСТЬ
1 Системи для переливання розчинів шт 4700
2 Шприц 2 мл з голкою шт 4000
3 Шприц 5 мл з голкою шт 10000
4 Шприц 10 мл з голкою шт 8000
5 Шприц 20 мл з голкою шт 6000
6 Напалечники медичні гумові шт 100
7 Вата 100 г зиг-заг уп 1500
8 Валіки стоматологичні № 1000 уп 1
9 Лейкопластирь "Мікропор" 2,5 смх 9,1м шт 500
10 Маска медична 3-сл. З вушками шт 2000
11 Бахіли п/э 2 г н/с шт 1000
12 Покриття операційне 210х120 шт 502
13 Покриття операційне 120х80 шт 200
14 Покриття операційне 80х60 шт 100
15 Голка спинальна G 18 шт 25
16 Голка спинальна G 20 шт 50
17 Голка спинальна G 22 шт 50
18 Комплект для тривалої Епідуральної анестезії (Peretix 401) шт 10
19 Бинт гіпсовий 0,10 м х 2,7м шт 300
20 Бинт гіпсовий 0,15 м х 2,7 м шт 700
21 Бинт гіпсовий 0,2 м х 2,7 м шт 600
22 Перчатки см. нитр. н/ст непр. хлор. текст М Medicare блакитні № 50 уп 800
23 Перчатки см. нитр. н/ст непр. хлор. текст L Medicare блакитні № 50 уп 100
24 Перчатки хірургічні стерил. 7,5 припудрен пар 1000
25 Перчатки хірургічні стерил. 7,0 припудрен пар 1000
26 Перчатки хірургічні стерил. 8,0 припудрен пар 1000
27 Перчатки хірургічні стерил. 8,5 припудрен пар 1000
28 Ємність для сбора мокроти 50 мл шт 600
29 Катетер кислородний носовий дорослий шт 10
30 Марля медична тип 17 1000 м уп 3
31 Скарифікатор Streel Гранум L (200 шт/пак) пак 20
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Системи для переливання розчинів шт 4700
Шприц 2 мл з голкою шт 4000
Шприц 5 мл з голкою шт 10000
Шприц 10 мл з голкою шт 8000
Шприц 20 мл з голкою шт 6000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2050900, номер тендеру у UA-2018-01-30-004470-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2050900.pdf 01.02.2018 09:19
- List_MERTU_02_08_2017_3304-06_26774-06.doc 05.02.2018 17:46
Дата подачі:
01.02.2018 09:19
Вирішення:
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Замовник встановив частини (лоти) предмету закупівлі відповідно до вимог Закону. Замовник не планує вносити зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти.
Статус вимоги:
Відхилено