-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп) (ДК 021:2015 - 90520000-8)
Завершена
249 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 490.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 490.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2023 09:54 - 10.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
3ef94907fc934c81b4f5b81541252ffa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-001792-a.b3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (надалі – «3амовник»), оголосило процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп) (ДК 021:2015 - 90520000-8).
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 18.05.2023 р. №190
Вирішено:
1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з (особливостями) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп) (ДК 021:2015 - 90520000-8) Закупівля: UA-2023-05-02-001792-a - ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Ми як учасники торгів категорично не погоджуємось із рішенням Замовника з підстав вказаних у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Інші документи.pdf 23.05.2023 14:21
- протокол утилізація.docx 23.05.2023 14:21
- Скарга до АМКУ олестас 12 лікарня.pdf 23.05.2023 14:21
- Скарга до АМКУ олестас 12 лікарня-на майданчик.docx 23.05.2023 14:21
- Документи на тару згідно наказу №325 130мкм.pdf 23.05.2023 14:21
- Нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ утилізація (1).docx 23.05.2023 14:21
- Посвідчення працівників.pdf 23.05.2023 14:21
- Сертифікат відповідності.pdf 23.05.2023 14:21
- Аналогічний договір,Акт,Лист-відгук Миронівська лікарня.pdf 23.05.2023 14:21
- рішення від 25.05.2023 №7302.pdf 25.05.2023 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2023 №8053.pdf 06.06.2023 13:53
- рішення від 05.06.2023 №8053.pdf 08.06.2023 17:27
- пояснення.docx 30.05.2023 08:58
- Висновок СЕЕ термічне оброблення з Протоколом (1).pdf 30.05.2023 08:58
- Висновок СЕЕ об'єкт з Протоколом (1).pdf 30.05.2023 08:58
- Висновок СЕЕ лампи з Протоколом (1).pdf 30.05.2023 08:58
- Посвідчення працівників (2).pdf 30.05.2023 08:58
- Пояснення.PDF 30.05.2023 08:58
- Сертифікат відповідності (1) (1).pdf 30.05.2023 08:58
- Інші документи (11).pdf 30.05.2023 08:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2023 14:32
Дата розгляду скарги:
05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.05.2023 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2023 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 09:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) та положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Комунального некомерційного підприємства «Київської міської клінічної лікарні №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)) від 29 грудня 2021 р., на виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел№8053-р/пк-пз від 05.06.2023 року
Закупівля UA-2023-05-02-001792-a
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. На виконати Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8053-р/пк-пз від 05.06.2023 року, скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" переможцем процедури закупівлі "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп) (ДК 021:2015 -90520000-8)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-05-02-001792-a.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про скасування рішення у порядку, передбаченому Законом та Постановою.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
714297d13e35480bb6c2796c263ac1df
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-001792-a.b2
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши тендерну документацію до закупівлі UA-2023-05-02-001792-a по предмету закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп)», нами було виявлено дискримінаційні умови, а саме:
п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)" Розділ ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Залучення субпідрядної організації в рамках даної закупівлі, не передбачено.»
Отримавши від Вас відповідь:
«Доброго дня! В даній закупівлі залучення учасниками інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців - не допускається!»
В свою чергу хочемо Вам пояснити норми Закону.
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 % відсотків від вартості Договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або Послуг.
З пункту 15 частини 1 статті 19, пункту 18 частини 2 статті 22, частини 3 статті 16 і частини 7 статті 17 Закону випливає, що субпідрядники / співвиконавці можуть залучатися учасниками (переможцями) лише у випадках, коли предметом закупівлі є роботи або послуги в розумінні пунктів 27 і 21 частини 1 статті 1 цього Закону. Водночас Закон не передбачає залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання договору про закупівлю, якщо предметом закупівлі є товари. Отже, Законом передбачена можливість залучення субпідрядника / співвиконавця, виключно якщо предметом закупівлі є роботи або послуги.
Крім того, пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу у тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, заборонивши залучення субпідрядника, замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів.
Також, доводимо до вашого відому, що
ВИМАГАЄМО:
ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТА ПЕРЕДБАЧИТИ В УМОВАХ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРАВО УЧАСНИКІВ ЗАЛУЧАТИ СУБПІДРЯДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ/СПІВВИКОНАВЦЯ.
У випадку не задоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ВІДПОВІДНОЮ СКАРГОЮ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога субпідряд.pdf 05.05.2023 15:29
Дата подачі:
05.05.2023 15:29
Вирішення:
Вимогу задоволено відповідні зміни до документації внесено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційни умови тендерної документації
Номер:
8ba839b2a87a4d3a86ffa7c9eda3e70e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-001792-a.a1
Назва:
Дискримінаційни умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши тендерну документацію до закупівлі UA-2023-05-02-001792-a по предмету закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп)», нами було виявлено дискримінаційні умови.
Замовником вимагається (п. 10, Технічні вимоги, Додаток 4):
1. Надати копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. Свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. Посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність спеціалістів у суб’єкта господарської діяльності по поводженню з небезпечними відходами, які зазначені вище.
Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено:
«8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність спеціалістів які вимагає Замовник. Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо.
Отже, ми вважаємо, що дана вимога щодо наявності спеціалістів є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Також слід наголосити на тому, що посвідчення працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 бепосередньо стосуються працівників медичних Закладів, а не учасників торгів. III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами відповідно до наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325.
Вимагаємо:
ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, А САМЕ:
Додаток № 4 п. 10
Надати копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин. Посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
Пов'язані документи:
Учасник
- виога МОЗ 325.pdf 03.05.2023 15:22
Дата подачі:
03.05.2023 15:22
Вирішення:
Шановний Учасник.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Предметом данної закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних медичних відходів та люмінесцентних ламп), а в Додатку 4 до тендерної документації заначено «Збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізація небезпечних відходів категорії В та С», тому, серед інших документів, ми вважає доцільним вимагати від учасників посвідчення щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.
Статус вимоги:
Відхилено