-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Торги не відбулися
162 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 620.00 UAH
Період оскарження:
01.05.2023 17:10 - 07.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
54cc8d70c7b14b64aeed600bb29194bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-011907-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Міститься во вкладеннях
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 05.07.2023 11:37
- Тендерна пропозиція.pdf 05.07.2023 11:37
- поз.25 - 4820 Журнали бух книги зошити вироби з паперу тощо.pdf 05.07.2023 11:37
- ТД_123_нова редакція.docx 05.07.2023 11:37
- ПРОТОКОЛ _відхилення _2 учасник_123.docx 05.07.2023 11:37
- рішення від 07.07.2023 № 10161.pdf 07.07.2023 18:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2023 № 11079.pdf 21.07.2023 19:06
- рішення від 20.07.2023 № 11079.pdf 25.07.2023 12:44
- Пояснення по суті скарги UA-2023-05-01-011907-a.b3.doc 11.07.2023 14:05
- Пояснення по суті скарги UA-2023-05-01-011907-a.b3.pdf 11.07.2023 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2023 12:24
Дата розгляду скарги:
20.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2023 18:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.07.2023 12:45
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
23bde753907347fda05a37a835df72b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-011907-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Міститься во вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.05.2023 13:51
- ТД_123_нова редакція (1).docx 22.05.2023 13:51
- СЕС _NAVIGATOR_COMPANY_Португалія поз 1,34.pdf 22.05.2023 13:51
- Рішення від 24.05.2023 № 7232.pdf 24.05.2023 17:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7901.pdf 02.06.2023 15:01
- РІшення від 01.06.2023 № 7901.pdf 06.06.2023 18:29
- Пояснення по суті скарги UA-2023-05-01-011907-a.b2.doc 25.05.2023 15:13
- Пояснення по суті скарги UA-2023-05-01-011907-a.b2.pdf 25.05.2023 15:13
- Протокол_виконання_АМК_123.docx 19.06.2023 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 14:42
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2023 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. виконано рішення органу оскарження та скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" переможцем процедури закупівлі - "Офісне устаткування та приладдя різне", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-01-011907-a.»
Вимога
Є відповідь
Невідповідність технічним вимогам
Номер:
01d55de4199f48c5ac92defdcb22a668
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-011907-a.b1
Назва:
Невідповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний В. А. ТКАЧУК, Вами «17» травня 2023 р. було оприлюднено протокол № 123/05 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" переможцем процедури закупівлі 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне) із загальною вартістю тендерної пропозиції 101 258 (сто одна тисяча двісті п’ятдесят вісім) грн 46 коп. з ПДВ.
Виходячи з інформації протоколу ми ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС КОМФОРТ» ( код за ЄДРПОУ 46130066) не погоджуємося з даним рішенням про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" з причини не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до вимог п. 1 ч. 2 ст. 41 Особливостей, не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Тендерна документація Замовника містить технічні вимоги на закупівлю товарів 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне) в Додатку № 4 а саме:
1. На позицію №1, №34 (Папір офісний А4) надати належним чином засвідчену Учасником копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, в якому об’єкт експертизи/додаток до висновку, підтверджує формат запропонованого паперу та його щільність. Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару – для офісних потреб.
На підтвердження відповідності своєї пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" надає на позицію №1, №34 (Папір офісний А4) документ «СЕС _NAVIGATOR_COMPANY_Португалія поз 1,34», у якому відсутнє підтвердження вимог Замовника, а саме: формат паперу, щільність та сфери застосування – для офісних потреб.
Також ми ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС КОМФОРТ» не погоджуємося з тим , що Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідності, а саме стосовно пункту 40 Особливостей, який не передбачає усунення таких невідповідностей пропонованих учасникові:
1. зокрема на позицію № 20 надати висновок державної санітарно-епідемологічної екпертизи.
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Не взираючи на пряму вказівку на неможливість зміни технічної частини, передбачену п.40 Особливостей, Замовник дав вказівку Учаснику про виправлення невідповідностей, що стосується саме технічної частини документів.
Просимо Вас переглянути рішення стосовно визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" ) та відхилити його пропозицію .
У разі Вашої бездіяльності, Ми будемо вимушені, подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕС _NAVIGATOR_COMPANY_Португалія поз 1,34.pdf 18.05.2023 11:41
Дата подачі:
18.05.2023 11:41
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до вашого звернення надаємо наступну відповідь:
1. На позицію №1, №34 (Папір офісний А4) переможець торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" надав належним чином засвідчену Учасником копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, в якому об’єктом експертизи є Папір офісний для письма та друку, що підтверджує сферу застосування запропонованого товару – для офісних потреб. Також учасник надав у скаладі своєї тендерної пропозиції надав відповідні документи з інформацією щодо формату запропонованого паперу та його щільності.
2. На виконання вимог п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовником було розміщено в системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір".
Виправлені невідповідності в інформації та / або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі не призвели до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, визначення переможця закупівлі проведено з дотриманням принципів публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено