• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобільні шини

Завершена

136 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 360.00 UAH
Період оскарження: 01.05.2023 16:16 - 06.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

про утилізацію шин

Номер: 0c491d65749e42589f44a33da326d939
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-01-010734-a.b2
Назва: про утилізацію шин
Вимога:
Шановний замовнику вимагаємо видалити пункт з тенерної документації :9. На підтвердження можливості утилізації шин у складі пропозиції учасник надає договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів (шин) для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2023 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій). В звязку з тим що такий договір не мають постачальники які не виготовлюють шину.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12жовтнчя 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожний учасник який планує приймати участь, та виконувати умови договору має рівні права та можливості, а саме для участі в закупівлі укласти договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів (шин) для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2023 року та акт(и)-виконання. виконання (як приклад здійснення таких операцій). За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу, конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника. Підсумовуючи вищевикладене, враховуючи нормами статті 5 Закону, неспроможність учасників забезпечити належне виконання умов тендерної документації, які жодним чином не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та жодним чином не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

склад в Кіровоградській обл

Номер: bcad771a537549d880e91ec76c02d6d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-01-010734-a.c1
Назва: склад в Кіровоградській обл
Вимога:
Шановний замовнику , враховуючи те, що по вашому запиту є вимога того, що постачальник зобов'язаний мати склад у Кіровоградській області .Саме це не дає можливості приняти участь тим учасникам у яких є склади в інших містах України навіть ближайших до кіровоградської області. Тому саме ця вимого тендерної документації є дискримінацією учасників. Вимагаємо внести зміни та видалити цю вимогу..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожний учасник який планує приймати участь, та виконувати умови договору має рівні права та можливості, а саме для участі в закупівлі придбати або орендувати склад у Кіровоградській області. За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу, конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника. Підсумовуючи вищевикладене, враховуючи нормами статті 5 Закону, неспроможність учасників забезпечити належне виконання умов тендерної документації, які жодним чином не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та жодним чином не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги: Відхилено