-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Болти закладні з гайкою
болти закладні з гайкою
Торги не відбулися
2 150 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 504.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 504.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2016 14:40 - 02.10.2016 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 2)
Номер:
394ff9bd2ed24dc4a99dc737c20dbc7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c7
Назва:
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 2)
Вимога:
Просимо внести зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки»:
1)
Пункт 6.1 просимо викласти наступним чином:
6.1. Оплата за кожну партію Продукції здійснюється ЗАМОВНИКОМ після письмового інформування або інформування шляхом факсимільного зв’язку або інформування шляхом електронного листування ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про готовність партії до відвантаження.
АБО просимо Пункт 6.1 викласти наступним чином:
ПОСТАЧАЛЬНИК інформує шляхом почтового або електронного листування або засобами факсимільного зв’язку ЗАМОВНИКА про готовність партії Товару до відвантаження та про вартість такої партії. ЗАМОВНИК надає ПОСТАЧАЛЬНИКУ банківську гарантію на суму вартості партії Товару, що готова до відвантаження. Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом не більше 5 банківських днів. У випадку прострочення терміну оплати, ПОСТАЧАЛЬНИК має право звернутися до банківської установи для отримання суми оплати, підтвердженої банківською гарантією. Після оплати партії Товару ПОСТАЧАНИК повертає ЗАМОВНИКУ відповідну банківську гарантію.
2) п 7.1 просимо викласти в наступній редакції:
7.1 Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції:
- рахунок - фактура;
- податкова накладна, оформлена та зареєстрована у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- копія накладної (залізничної);
- копія документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п.2.2. договору.
3) З урахуванням наявності п. 7.2 , просимо виключити п 7.3 повністю
4) Просимо виключити п. 9.4 повністю
5) Просимо пункт 10.6 викласти в наступній редакції:
10.6. В разі несвоєчасної оплати за поставлену Продукцію, ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення. При розрахунку пені Постачальник враховує умови п.6.5. даного договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.
6) Просимо пункт 10.11 викласти в наступній редакції:
10.11. У разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, на яких відкриті кримінальні справи і т.д.), винна в цьому сторона зобов’язана сплатити штраф іншій стороні у розмірі 20% від суми невизнаних витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в даному пункті порушеннями.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:36
Дата подачі:
19.08.2016 13:10
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 1)
Номер:
e9a3b780444545ffa222b100f5b3b5cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c6
Назва:
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 1)
Вимога:
1) У зв’язку з відсутністю вимог щодо наявності гарантійного терміну в нормативній документації, просимо виключити:
пункт 2.3 «2.3. Гарантійні терміни на Продукцію, що поставляється, складають ______________________________________________________*. Гарантійні терміни експлуатації та зберігання на продукцію встановлюються в будь-якому випадку не гіршими, ніж визначено нормативно-технічною документацією та виробником.» а також виключити п. 2.8 повністю.
2) просимо частину пункту 2.4 «2.4. Дата виготовлення Продукції _________________________*.» замінити наступним чином «Рік виготовлення Продукції __________*»
3) просимо пункт 2.7 «При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК може викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.»
замінити на
2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК повинен викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.
4) просимо п. 4.2 «4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує незмінність ціни на поставлену Продукцію з моменту відвантаження її за місцем призначення до моменту відправлення коштів ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА .»
змінити на:
«4.2. У випадку оплати Товару ЗАМОВНИКОМ після здійснення факту постачання Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує незмінність ціни на поставлену Продукцію з моменту відвантаження її за місцем призначення до моменту відправлення коштів ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА .»
5) просимо п. 4.5 – виключити повністю.
6) просимо в п. 5.1.1 замінити фразу «та охорона вантажу» фразою «та охорона вантажу у випадку здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заходів щодо охорони вантажу» а також замінити речення «Відшкодування здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі окремої строки в рахунку-фактурі та копії накладної (залізничної).» реченням «Відшкодування здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі окремої строки в рахунку-фактурі та документально підтверджених ПОСТАЧАЛЬНИКОМ витрат у зв`язку з організацією перевезення на протязі не більше 5 банківських днів з моменту надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідного рахунку-фактури»
7) просимо в п. 5.4 замінити фразу «Після готовності продукції до відвантаження,» фразою «Після відвантаження продукції,»
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:35
Дата подачі:
19.08.2016 13:09
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель. Частково задоволено
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо змінити Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26)
Номер:
46d05ae3555442dd962bb21f99db42ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c5
Назва:
Просимо змінити Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26)
Вимога:
В Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26) просимо внести наступні зміни:
1) замінити фразу «Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.» на фразу «Умови оплати:___________________________»
2) Замінити речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).» на речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів»
3) замінити речення «Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати з дати підписання договору.» на речення ««Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати після дати підписання договору.»
4) виключити речення «З дня отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору гарантуємо надання відповідних довідок компетентних державних органів (в т.ч. ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза», або ДП «Зовнішторгвидав України», або висновку науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України) про середньо ринкові ціни на предмет закупівлі (цінова довідка інформаційного характеру)»
5) виключити речення «- гарантійні терміни встановлені для Замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача).»
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:34
Дата подачі:
19.08.2016 13:08
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо змінити Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24)
Номер:
2effaa3929d54abcb4a8f6f600d7fa78
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c4
Назва:
Просимо змінити Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24)
Вимога:
В Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24) просимо внести наступні зміни:
1) просимо виключити фразу «кількість днів відтермінування не менше 5 банківських днів» та замінити фразу «Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.» на фразу «Умови оплати:___________________________»
2) Замінити речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).» на речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів»
3) замінити речення «Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати з дати підписання договору.» на речення ««Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати після дати підписання договору.»
4) виключити речення «З дня отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору гарантуємо надання відповідних довідок компетентних державних органів (в т.ч. ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза», або ДП «Зовнішторгвидав України», або висновку науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України) про середньо ринкові ціни на предмет закупівлі (цінова довідка інформаційного характеру)»
5) виключити речення «- гарантійні терміни встановлені для Замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача).»
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:32
Дата подачі:
19.08.2016 13:07
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни в пункт 6.2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю
Номер:
8e2a92b09ae34f029bd696eb8b021480
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c3
Назва:
Просимо внести зміни в пункт 6.2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю
Вимога:
Просимо внести зміни в пункт 6.2. "Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю"
замінити речення «Всі основні умови договору наведені в додатку №10.»
на речення «Всі основні умови договору наведені в додатку №9.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:34
Дата подачі:
19.08.2016 13:07
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Просимо внести зміни в пункт «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
Номер:
0b208f01b9ed43a988eb76637c6c1df8
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c2
Назва:
Просимо внести зміни в пункт «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
Вимога:
З пункту «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
просимо виключити фразу «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;»
а також просимо виключити фразу «повідомлення про намір укласти договір»
а також просимо виключити фразу «якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;»
а також просимо виключити фразу «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:33
Дата подачі:
19.08.2016 13:06
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо доповнити пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі» документації
Номер:
968c41b7cf4f4fb892e77629c7e4d5b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c1
Назва:
Просимо доповнити пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі» документації
Вимога:
Пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі»
просимо доповнити реченням: «У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин відмовляється укласти додаткову угоду про зменшення обсягу закупівлі, Замовник зобов’язаний придбати повний обсяг товару згідно розділу 3.8 цієї документації».
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни №1 649-b.pdf 26.08.2016 14:32
Дата подачі:
19.08.2016 13:05
Вирішення:
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на положення тендерної документації
Номер:
20bbcc1b33784fec90e933511c16f0ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.c9
Назва:
Скарга на положення тендерної документації
Скарга:
Положення тендерної документації порушують принципи та положення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статей 3, 5 та пункту 3 частини другої статті 22 цього Закону щодо забезпечення добросовісної конкуренції, вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, недискримінації учасників, порушує приписи частини четвертої статті 22, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та створює умови для штучного обмеження можливості участі у процедурі закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 30.09.2016 20:57
- платіжне доручення 30.09.2016 20:57
- від 05.10.2016 № 966.pdf 05.10.2016 20:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2016 20:57
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2016 20:31
Скарга
Виконана замовником
Скарга на положення тендерної документації
Номер:
b160d05698da4ca793a296c411e53fdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-12-000649-b.b8
Назва:
Скарга на положення тендерної документації
Скарга:
Положення тендерної документації порушують принципи та положення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статей 3, 5 та пункту 3 частини другої статті 22 цього Закону щодо забезпечення добросовісної конкуренції, вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, недискримінації учасників, порушує приписи частини четвертої статті 22, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та створює умови для штучного обмеження можливості участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 01.09.2016 19:46
- Скан-копія платіжного доручення 01.09.2016 19:46
- тендерна документация 01.09.2016 19:46
- №565 від 06.09.2016+лист Замовнику.pdf 06.09.2016 17:43
- Замовнику 649.pdf 16.09.2016 20:18
- Замовнику649.pdf 16.09.2016 20:20
- про резолютивну частину рішення 729.pdf 21.09.2016 12:19
- від 20.09.2016 №729.pdf 23.09.2016 20:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2016 19:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2016 20:21
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2016 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни згідно вимог скарги