-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”.
Торги не відбулися
1 879 275.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
01.05.2023 15:31 - 27.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
b7de8da2646f4658a033b70db9d0d30f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-009396-a.c3
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
ТОВ «ІК «АРКОН» має намір взяти участь у процедурі закупівлі : Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”. UA-2023-05-01-009396-a ( надалі – Процедура закупівлі), що оголошена Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( надалі – Постанова) визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
При детальному розгляді Тендерної документації що затверджена за рішенням уповноваженої особи З.І. Яременко (№ та дата протоколу-відсутні) з додатками, та опублікована 01.05.2023р. зі змінами від 05.05.2023 (Додаток №1) , що внесені протоколом №20 (доказ – Додаток №3) (надалі – тендерна документація) було встановлено наявність дискримінаційних вимоги, що суперечать ст. 5 Закону.
Відповідно до п. 52 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Керуючись п. 56 Постанови скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації, ТОВ «ІК «АРКОН» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «ІК «АРКОН» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації учасників, що обмежує та порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН» на участь в цій закупівлі, а саме:
Детальніше у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток _3 - Тендерна документація з додатками зі змінами.pdf 05.05.2023 16:33
- Скарга АМКУ ІК АРКОН.docx 05.05.2023 16:33
- Скарга АМКУ ІК АРКОН 3369.pdf 05.05.2023 16:33
- Додаток _2- Аналогічні рішення.pdf 05.05.2023 16:33
- Додаток _1 - електронний лист.pdf 05.05.2023 16:33
- Рішення АМКУ щодо прийняття до розгляду.pdf 05.05.2023 16:33
- Рішення від 09.05.2023 № 6137.pdf 09.05.2023 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2023 № 6766.pdf 18.05.2023 12:10
- Рішення від 17.05.2023 № 6766.pdf 22.05.2023 14:44
- ДОДАТОК 4 Форма тендерної пропозиції РПД.docx 11.05.2023 12:22
- Запитання-вимога.docx 11.05.2023 12:22
- Відповідь АМКУ.docx 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 3 Тех, якісні та кількісні характеристики РПД.docx 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 2 Проєкт договору РПД.pdf 11.05.2023 12:22
- Тендерна документація РПД.pdf 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії та вимоги РПД нова редакція.pdf 11.05.2023 12:22
- Запитання-вимога.pdf 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 2 Проєкт договору РПД.docx 11.05.2023 12:22
- Відповідь АМКУ.pdf 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 3 Тех, якісні та кількісні характеристики РПД.pdf 11.05.2023 12:22
- Тендерна документація РПД.docx 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 4 Форма тендерної пропозиції РПД.pdf 11.05.2023 12:22
- ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії та вимоги РПД нова редакція.docx 11.05.2023 12:22
- Відповідь АМКУ 23.05.23.pdf 23.05.2023 14:37
- ПЕРЕЛІК ЗМІН 23.05.23.pdf 23.05.2023 14:37
- ПЕРЕЛІК ЗМІН 23.05.23.docx 23.05.2023 14:37
- Відповідь АМКУ зміни ТД 23.05.23.docx 23.05.2023 14:37
- ПРОТОКОЛ21.pdf 23.05.2023 14:37
- ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії та вимоги РПД нова редакція 23.05.23.docx 23.05.2023 14:37
- ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії та вимоги РПД нова редакція 23.05.23.pdf 23.05.2023 14:37
- ПРОТОКОЛ 21.docx 23.05.2023 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.05.2023 16:41
Дата розгляду скарги:
17.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2023 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2023 14:45
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2023 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.05.2023 № 6766 -р/пк-пз, Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ”Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул.Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-01-009396-a.
Скарга
Скасована
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
40df2d096b1442ba8e62701b0113ab85
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-009396-a.a2
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
ТОВ «ІК «АРКОН» має намір взяти участь у процедурі закупівлі : Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”. UA-2023-05-01-009396-a ( надалі – Процедура закупівлі), що оголошена Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( надалі – Постанова) визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
При детальному розгляді Тендерної документації що затверджена за рішенням уповноваженої особи З.І. Яременко (№ та дата протоколу-відсутні) з додатками, та опублікована 01.05.2023р. (доказ – Додаток №3) (надалі – тендерна документація) було встановлено наявність дискримінаційних вимоги, що суперечать ст. 5 Закону.
Відповідно до п. 52 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Керуючись п. 56 Постанови скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації, ТОВ «ІК «АРКОН» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «ІК «АРКОН» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації учасників, що обмежує та порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН» на участь в цій закупівлі, а саме:
Детальніше у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток _3 - Тендерна документація з додатками.pdf 05.05.2023 14:35
- Додаток _2- Аналогічні рішення.pdf 05.05.2023 14:35
- Додаток _1 - електронний лист.pdf 05.05.2023 14:35
- Скарга АМКУ ІК АРКОН 3369.pdf 05.05.2023 14:35
- Скарга АМКУ ІК АРКОН.docx 05.05.2023 14:35
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
05.05.2023 15:00
Вимога
Вирішена
вимога внести зміни до ТД
Номер:
e84d3d2949b849c98b5efa24177d3cd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-009396-a.a1
Назва:
вимога внести зміни до ТД
Вимога:
1. Вимога замовника , щодо наявності спеціаліста з інженерно-будівельного проектування у частині проектної документації є невизначеною, тому що такого спеціаліста не існує в законодавстві, а є окремо проектувальники та експерти за відповідними напрямами. Просимо визначитись з переліком відповідальних виконавців.
2. Вимога щодо надання документу на архітектора є невизначеною, бо існують два напрями сертифікації для архітекторів. Просимо визначитись з переліком відповідальних виконавців.
3. Згідно чинного законодавства: «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Дана вимога не виконана. Відсутні пояснення який договір вважати аналогічним, а це і про цивільний захист, і про експертизу та інші особливості які приймають договір за аналогічний. Вимагаємо чіткого визначення аналогічного договору, а не переписування загальних речень з законодавства.
4. Вимога щодо засвідчений представником Замовника Акт обстеження Учасника з об’єктом є прямою корупційною складовою, законом заборонене спілкуванні замовника з виконавцем, крім письмових роз’яснень. Тим більш Акт обстеження складається після оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі згідно «Методики проведення обстеження та оформлення його результатів», затверджений наказом Мінрегіону України від 06.08.2022 № 144 Зареєстрованого в Мінюсті України 09.08.2022 р. за № 898/38234 та за формою, що наведена в методиці.
5. Виконання проектування об’єкту капітального ремонту без його обстеження забороняється ДБЕ А2.2-3, тому вимога щодо засвідчення представником Замовника Акту обстеження Учасником є або вимогою виконати передпроектні обстеження за власні кошти до тендеру, що суперечить Додатку № п.17 цього тендеру, або неосвіченість в законодавстві.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації з урахуванням вимог чинного законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимогадо замовника.docx 03.05.2023 11:58
Дата подачі:
03.05.2023 11:58
Вирішення:
1.Щодо наявності спеціаліста з інженерно-будівельного проектування у частині проектної документації.
Хочемо зазначити, що предметом закупівлі є «Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”.
Виконання зазначених робіт передбачає здійснення розрахунків, в тому числі вартості виконання робіт.
У вищевказаному пункті Замовник мав на увазі наявність у Виконавця спеціаліста з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
В даній частині вимога підлягає задоволенню, а в тендерна документація підлягає зміні у вищевказаній частині.
2.Щодо наявності архітектора.
Відповідно до вимог викладених у додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документ на архітектора. Як зазначено у тендерній документації предметом закупівлі є «Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”. Учасник, що стане переможцем за даною закупівлею, зобов’язаний виконати договір, що відповідає предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, наявність архітектора у Учасника є обов’язковою умовою виконання договору.
Формулювання застосовано у тендерній документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі.
В даній частині вимога підлягає відхиленню, а тендерна документація підлягає залишенню у чинній редакції.
3. Щодо визначення аналогічного договору.
Відповідно до вимог викладених у додатку 1 тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору. *Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору, який є предметом закупівлі для цих торгів.
Предметом закупівілі цих торгів є - код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Розроблення проектної документації на: “Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва”.
За загальним правилом, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, вне залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації.
Предмет закупівлі визначено згідно Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищевказане аналогійним у даній закупівлі слід вважати договір за яким учасником надавались Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 до четвертого знаку.
Формулювання застосовано у тендерній документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі.
В даній частині вимога підлягає відхиленню, а тендерна документація підлягає залишенню у чинній редакції.
4-5. Щодо вимоги про Акт обстеження Учасника з об’єктом засвідчений представником Замовника. (п.4 та п.5 Вимоги).
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати Акт обстеження Учасника з об’єктом засвідчений представником Замовника. Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України «Про публічнізакупівлі».
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
Формулювання застосовано у тендерній документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі.
В даній частині вимога підлягає відхиленню, а тендерна документація підлягає залишенню у чинній редакції.
Статус вимоги:
Задоволено