• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки дитячих та спортивних майданчиків)

Згідно тендерної документації

Завершена

560 967.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 609.67 UAH
Період оскарження: 23.01.2018 17:00 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів торгів

Номер: 932c8d22ff514d2b89cb8b591f45390b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000881-b.a2
Назва: Оскарження результатів торгів
Вимога:
ВИМОГА ДП «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕТЦ» про усунення порушення в процесі проведення закупівлі послуги: «Код за ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки дитячих та спортивних майданчиків)». Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: - Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району - Код за ЄДРПОУ: 37573513 - Місцезнаходження: вул. Бородінська, 1-А, м. Запоріжжя, 69096. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: Закупівля UA-2018-01-23-000881-b (Відкриті торги). Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення Закупівлі, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Підставою для подання цієї Вимоги є прийняття рішення про перемогу учасника ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л». В порушення принципів здійснення закупівель, згідно з вимогами статті 3 та статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, замовник під час проведення кваліфікації учасника ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л», не розглянувши ретельно документи, які були надані учасником, прийняв рішення про його кваліфікацію, що вказує на не об’єктивну та упереджену оцінку пропозиції ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л» та порушує добросовісну конкуренцію серед учасників закупівлі. Згідно з вимогами документації для проведення закупівлі Код за ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки дитячих та спортивних майданчиків)» (перший абзац Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації), учасники закупівлі повинні надавати послуги у відповідності до ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», наказу Міністерства охорони здоров’я від 31.08.2009 № 653, «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки», затверджених наказом від 01.03.2006 № 110 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. Відповідно до пункту 10.3.4 «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки», затверджених наказом від 01.03.2006 № 110 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи: «Технічний огляд атракціонів, віднесених до атракціонів підвищеної небезпеки відповідно до пункту 3.1.3 цих Правил, проводиться організацією, яка у порядку, встановленому ДНАОП 0.00-4.05-03 (на цей час діє «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107), отримала дозвіл органу з нагляду за охороною праці на право проведення технічних оглядів атракціонів (далі - спеціалізована організація), або уповноваженою організацією. Технічний огляд атракціонів, що не віднесені до атракціонів підвищеної не-безпеки, а також атракціонів пересувних містечок після демонтажу і встановлення на новому місці, дозволяється здійснювати технічними службами власника атракціонів із залученням за необхідності інших організацій. Крім того, технічний огляд після демонтажу і встановлення на новому місці атракціонів пересувних містечок не рідше одного разу на 12 місяців має проводити спеціалізована або уповноважена організації». Також, відповідно до пункту 10.6.47 «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» «атракціони підвищеної небезпеки, зазначені в пункті 3.1.3 цих Правил, а також дитячі механізовані атракціони, що відпрацювали строк служби, а також в інших випадках, зазначених у НПАОП 0.00-8.18-04, мають піддаватися експертному обстеженню з метою визначення їх технічного стану та можливості подальшої експлуатації атракціонів. Експертне обстеження має проводитися відповідно до організаційно-методичних документів, затверджених в установленому порядку». НПАОП 0.00-8.18-04 це «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687. Згідно з пунктом 2 абзаців 6, 11 та 14 цього Порядку: «спеціалізованою організацією є - суб'єкт господарювання, який має дозвіл Держпраці на проведення огляду та випробування устатковання»; «експертна організація - суб'єкт господарювання, який має дозвіл Держпраці на проведення експертного обстеження (технічного діагностування) устатковання»; «уповноважена організація - визначений Держпраці суб'єкт господарювання, діяльність якого не пов'язана з проектуванням, виготовленням, постачанням, придбанням, володінням, користуванням, монтажем, налагоджуванням, технічним обслуговуванням, ремонтом, модернізацією, реконструкцією чи заміною устатковання, який має дозвіл Держпраці на проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) устатковання, а також здійснює науково-технічну підтримку державного нагляду за господарською діяльністю у сфері виробництва і праці, зокрема щодо проведення під час інспектування необхідних контрольних випробувань та огляду устатковання і матеріалів, досліджень шкідливих і небезпечних факторів виробничого середовища тощо». Тобто, враховуючи вимоги цих Правил, Учасники цього тендеру повинні були у складі своєї тендерної пропозиції надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, отриманого відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, що є підтвердженням дотримання вимог вищезазначених «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» і Технічних вимог цієї тендерної документації. Згідно з рішенням Замовника (Витяг з протоколу розгляду тендерних пропозицій Тендерним комітетом Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району від 16.02.2018 №39) Тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л» визнана такою, що відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам до надання послуг, хоча в супереч цьому цим учасником не надано копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки Як Вам відомо, в статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, визначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: …4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації…» тобто умовам, що визначені в Тендерній документації, які Тендерний комітет чомусь не врахував під час проведення кваліфікації учасника ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л». Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Враховуючи вищевикладене, замовник грубо порушив основні принципи здійснення закупівель, які встановлені у статті 3 та статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII під час здійснення кваліфікації пропозиції ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л», тому ДП «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕТЦ» з метою безумовного виконання вимог діючого законодавства України вимагає скасування рішення замовника про кваліфікацію учасника ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л». У разі відмови у скасуванні рішення про кваліфікацію, ДП «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕТЦ» буде змушене звернутися до Комісії з розгляду звернень. Дані про особу яка звернулася: - Найменування: ДП «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕТЦ» - Код за ЄДРПОУ: 24908201 - Місцезнаходження: 69032, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський (Орджонікідзевський) район, Північне шосе, буд. 25.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 19.02.2018 Учасник - ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держпраці», код ЄДРПОУ:24908201, подав через електронну систему закупівель Вимогу про усунення порушення № UA-2018-01-23-000881-b.a2. 16.02.2018 тендерним комітетом районної адміністрації прийнято рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л», оскільки Учасник надав необхідні документи, передбачені тендерною документацією Замовника. Під час розгляду пропозиції Учасника Замовник керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. ст.3, яка визначає принципи здійснення закупівель. Предмет закупівлі - послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки дитячих та спортивних майданчиків. Мета закупівлі: проведення інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки елементів дитячих та спортивних майданчиків Дніпровського району згідно переліку. Районна адміністрація має інформацію щодо кількісного складу кожного майданчика, але не має можливості віднести їх елементи до таких, що підпадають під визначення атракціонів підвищеної небезпеки згідно п. 3.1.3 Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки», затверджених Наказом від 01.03.2006 № 110 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. Проведення запланованих заходів дозволить визначити атракціони підвищеної небезпеки та підготувати додатковий бюджетний запит для проведення їх технічного огляду спеціалізованою організацією або демонтажу. У Замовника відсутні підстави вимагати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки від Учасника у складі тендерної пропозиції, проте ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л» надала згоду на надання послуг у відповідності до ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», наказу Міністерства охорони здоров’я від 31.08.2009 № 653, «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» затверджених наказом від 01.03.2006 № 110 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (ці вимоги включені до технічних вимог та проекту договору тендерної документації). Відповідно, у разі необхідності виконання робіт підвищеної небезпеки ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ-Л» має отримати дозвіл згідно чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене, прийнято рішення відхилити Вимогу про усунення порушення № UA-2018-01-23-000881-b.a2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 9d9a8126148d4eb3b1b898fe4a8dbdad
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000881-b.a3
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
ВИМОГА 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Тендерний комітет «Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району». 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: № UA-2018-01-23-000881-b. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки мереж зливової каналізації) 3. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів № UA-2018-01-23-000881-b згідно з протоколом засідання тендерного комітету «Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району» №39 від 16 лютого 2018 року. Підстава: тендерна пропозиція ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Згідно з п.1 додатка 2 тендерної документації Замовника, а саме Кваліфікаційні критерії до учасників, учасник тендеру повинен надати у складі своєї пропозиції Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме довідку, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для надання послуг, за формою: №з/п Найменування машини, механізму або устаткування Тип моделей Власне, орендоване, за договором лізингу, чи субпідрядної організації Кількість, шт. Строк експлуатації 1 2 3 4 5 6 1. Транспортні засоби 2. Обладнання Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, бажано завірені печаткою (у разі наявності). Додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). Серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути техніка та обладнання, зазначені в п.1.2 та 1.3 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ у ДОДАТКУ 4 тендерної документації. Для підтвердження наявності зазначеної і довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. В разі договору лізингу – надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця. В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» не надала 1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази за наведеною формою; 2. Інформацію в довільній формі про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). Серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути техніка та обладнання, зазначені в п.1.2 та 1.3 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ у ДОДАТКУ 4 тендерної документації. З цього приводу, ТОВ «Проектний інститут «Запорізькій Промбудпроект» вимагає: 1) Відмінити рішення про визначення переможця тендеру ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки мереж зливової каналізації)» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-23-000881-b), як таке, що прийняте всупереч вимогам, викладеним в оголошенні про закупівлю і доданих файлах, та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р № 35 (зі змінами). 2) Дискваліфікувати ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» як таке, що не відповідає вимогам, викладеним в оголошенні про закупівлю і доданих файлах, та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р № 35 (зі змінами). 3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася: ТОВ Проектний інститут "Запорізький Промбудпроект", код 37526987 пр. Леніна, 158, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69057
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана на вимогу UA-2018-01-23-000881-b.a1. Додатково надаємо лист до ТОВ "Проектний інститут "Запорізький Промбудпроект".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів торгів

Номер: 8274d037cf664bb3ad142a15efb07ba2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000881-b.a1
Назва: Оскарження результатів торгів
Вимога:
ВИМОГА 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Тендерний комітет «Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району». 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: № UA-2018-01-23-000881-b. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки мереж зливової каналізації) 3. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів № UA-2018-01-23-000881-b згідно з протоколом засідання тендерного комітету «Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району» №39 від 16 лютого 2018 року. Підстава: тендерна пропозиція ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Згідно з п.1 додатка 2 тендерної документації Замовника, а саме Кваліфікаційні критерії до учасників, учасник тендеру повинен надати у складі своєї пропозиції Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме довідку, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для надання послуг, за формою: №з/п Найменування машини, механізму або устаткування Тип моделей Власне, орендоване, за договором лізингу, чи субпідрядної організації Кількість, шт. Строк експлуатації 1 2 3 4 5 6 1. Транспортні засоби 2. Обладнання Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, бажано завірені печаткою (у разі наявності). Додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). Серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути техніка та обладнання, зазначені в п.1.2 та 1.3 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ у ДОДАТКУ 4 тендерної документації. Для підтвердження наявності зазначеної і довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. В разі договору лізингу – надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця. В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» не надала 1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази за наведеною формою; 2. Інформацію в довільній формі про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). Серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути техніка та обладнання, зазначені в п.1.2 та 1.3 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ у ДОДАТКУ 4 тендерної документації. З цього приводу, ТОВ «Проектний інститут «Запорізькій Промбудпроект» вимагає: 1) Відмінити рішення про визначення переможця тендеру ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки мереж зливової каналізації)» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-23-000881-b), як таке, що прийняте всупереч вимогам, викладеним в оголошенні про закупівлю і доданих файлах, та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р № 35 (зі змінами). 2) Дискваліфікувати ПНВФ «СТРОЙІНДУСТРІЯ–Л» як таке, що не відповідає вимогам, викладеним в оголошенні про закупівлю і доданих файлах, та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р № 35 (зі змінами). Нагадуємо, що відповідно до п.14.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р №35 (зі змінами), Замовник протягом 3 календарних днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію. З метою усунення порушень, зумовлених неправильним тлумаченням принципів здійснення публічних закупівель, незаконними діями тендерного комітету Комунальної установи "Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер" Запорізької обласної ради" і прийняттям ним необґрунтованого, безпідставного, упередженого рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ Проектний інститут "Запорізький Промбудпроект" пропозиція якого повністю відповідає умовам закупівлі, будемо вимушені подати Звернення на порталі DOZORRO, а також надіслати відповідні Скарги до органів виконавчої влади та органів державного фінансового контролю. 3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася: ТОВ Проектний інститут "Запорізький Промбудпроект", код 37526987 пр. Леніна, 158, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69057
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи, що Вимога Учасника не містить запиту на отримання зазначеної в абз.2 ч.1 ст.32 Закону інформації, надавати відповідь на дану Вимогу правові підстави відсутні. Скористатися своїм правом на оскарження Учасник має змогу відповідно до ст.18 Закону. Посилання Учасника на п.14.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р №35, не можуть бути застосовані до процедури відкритих торгів. Вимога про усунення порушення № UA-2018-01-23-000881-b.a1 стосується іншого предмету закупівлі (про це зазначено Учасником у п.2 його Вимоги). Відповідно при підготовці Вимоги про усунення порушення № UA-2018-01-23-000881-b.a1 ТОВ «Проектний інститут «Запорізький Промбудпроект» керувався тендерною документацією Замовника для іншої закупівлі - UA-2018-01-29-000679-b або UA-2018-02-15-000400-a з предметом закупівлі ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки мереж зливової каналізації). Також необхідно зазначити, що тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району не має відношення до незаконних дій тендерного комітету Комунальної установи «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради» і прийнятого ним необґрунтованого, безпідставного, упередженого рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Проектний інститут «Запорізький Промбудпроект». Враховуючи вищезазначене, прийнято рішення відхилити Вимогу про усунення порушення № UA-2018-01-23-000881-b.a1 та оприлюднити в електронній системі протокол з роз’ясненнями для ТОВ «Проектний інститут «Запорізький Промбудпроект».
Статус вимоги: Відхилено