• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (Закупівля фарби для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Торги не відбулися

126 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
Період оскарження: 01.05.2023 14:41 - 06.05.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконна дискваліфікація

Номер: b279123079da410ba084838f03c16c75
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-01-007589-a.b3
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
вих№1 від 05.06.2023 ПАТ «Укргідроенерго» В И М О Г А 05.06.2023 уповноваженими особами тендерного комітету ПАТ «Укргідроенерго» у відкритих торгах з особливостями номер UA-2023-05-01-007589-a щодо закупівлі фарби прийняте рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі ФОП Штайн О.О. Підставою прийняття вказаного рішення стало виявлення замовником невідповідності технічних та якісних характеристик, а саме: не вказано, що запропонований товар має велику стійкість до УФ ( мабуть мається на увазі ультроафіолет). Вказане рішення є незаконним та підлягає скасуванню. Так, учасником ФОП Штайн О.О. у тендерній документації у таблиці Додатка №4 вказано, що запропонована фарба характеризується високою атмосферостійкістю, міцністю та довговічністю, що є більш широким трактуванням ніж стійкість до УФ. Жоден законодавчий акт не зобов’язує учасників транслювати дослівно вимоги замовника. Також, вказана теза (стійкість до УФ) є властивістю а не конкретною технічною характеристикою предмета закупівлі, тому у різних виробників може зазначатися по різному, різними словоописами. Крім того, замовником порушено п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Даний пункт вказує, наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Тобто, в даному випадку, якщо замовник виявив якусь невідповідність він зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, допущено очевидне порушення Закону. Вкотре уповноваженою особою тендерного комітету ПАТ «Укргідроенерго» винесено незаконне, упереджене та необ’єктивне рішення. Вочевидь, що дане незаконне рішення винесене як помста учаснику за скасування АМКУ попереднього незаконного рішення. При винесенні рішення на користь ТОВ «ВП «Полісан» уповноважена особа з легкістю не звертала уваги на очевидні порушення, натомість зараз підставою для дискваліфікації стають вкрай спірні та упереджені трактування властивостей товару. На підставі викладеного, вимагаю скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Штайн О.О. та визнати її переможцем даної закупівлі. В разі залишення незаконного рішення без змін буду вимушена звертатися до органів аудиторської служби України з вимогою про притягнення уповноваженої особи тендерного комітету Поліщука К.О. до адміністративної відповідальності за чисельні порушення, а саме ч.2 ст.164-14 КУпАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), що вже доведено рішенням АМКУ. Нагадую, що санкція за даною статтею передбачає штраф у розмірі від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 тис. грн - 51,0 тис. грн). Також обов’язково буду звертатись до органів внутрішньої безпеки ПАТ «Укргадроенерго» та до керівництва підприємства. Дуже прошу розглянути дану вимогу об’єктивно, усунути від її розгляду упереджену та вочевидь ображену особу, довірити розгляд даної вимоги особі, яка здатна розібратися об’єктивно та у відповідності до вимог діючого законодавства. Дуже не хочеться витрачати час на написання різного роду вимог та скарг, та ще щоб хтось потім був оштрафований за наслідками їх розгляду. Але ж питання вже стало принциповим. Дуже сподіваюся на благорозумність. Дякую. З повагою, Фізична-особа підприємець О.О. Штайн
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Все зясував
Дата скасування: 07.06.2023 17:38
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі.

Номер: dfb5f45184c744e1a7515b0d6c30c640
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-01-007589-a.c2
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Скарга:
Оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Детальніше викладено у скарзі.
Дата розгляду скарги: 25.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2023 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2023 15:41
Дата виконання рішення Замовником: 01.06.2023 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" згідно рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 25.05.2023 № 7375-р/пк-пз, на закупівлю: ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (Закупівля фарби для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго").
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТАЙН ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА, Оксана Штайн 380676145510 S0676145510@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про неправомірне визнання Переможцем

Номер: 16f5a7e99ec545c4bbace63b5a0d109b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-01-007589-a.c1
Назва: Щодо скасування рішення про неправомірне визнання Переможцем
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ на усунення порушення законодавства з питань публічних закупівель «Щодо скасування рішення про неправомірне визнання Переможцем» Шановний Замовнику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Фізична особа-підприємець Штайн О.О. учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (Закупівля фарби для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") за № UA-2023-05-01-007589-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем Учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН». Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго" Протоколу № 468, наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», технічним вимогам що викладені в Додатку 4 тендерної документаціїї, а саме: - в документі «Технічні характеристики» ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» по товару «Емаль ПФ-115 синя» зазначено параметри як такі що не відповідають параметрам товару який вимагається Замовником до постачання, а саме: «Фасування: барабан 25 - 50 кг.», не відповідають вказаним даним в пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» - «Фасування: 2,8 кг.»; - по товару «Фарба акрилова по металу» вимагається «Фасування: барабан 10 – 50 кг.», натомість ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» пропонує «Фасування: 0,75 л. (0,9 кг.)», також, в параметрі «колір», Замовником вимагається «колір-сірий», натомість Учасник пише «колір – попелястий (сірий)», тобто Учасник сам не визначився який колір він пропонує до постачання, бо попелястий колір і сірий, то є два різних кольори! Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником і повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей. Вимагаю, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. Також наголошую, що згідно ст. 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлі», передбачено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі ігнорування зазначених вище вимог, ФОП Штайн О.О., буду вимушена звертатися до органів аудиторської служби України та в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику. Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо: Уповноваженою особою філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (далі за текстом – Замовник) розглянуто вимогу ФОП ШТАЙН ОКСАНИ ОЛЕКСІЇВНИ (далі за текстом – Учасник) від 10.05.2023 року №UA-2023-05-01-007589-a.c1 (далі за текстом – Вимога) у відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (Закупівля фарби для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-01-007589-a та прийнято рішення про відмову в задоволенні Вимоги у зв’язку з тим що Вимога є безпідставною та такою, що подана з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі за текстом – Особливості), що підтверджується наступним: По-перше, Законом та Особливостями чітко визначені підстави для подання учасниками вимог у процедурі закупівлі. Згідно з ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. З вищевикладеного вбачається, що учасник процедури закупівлі може звернутися до замовника з наступними вимогами: • надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям; • надати інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. У тексті Вимоги ФОП ШТАЙН ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА зазначила: «Щодо скасування рішення про неправомірне визнання Переможцем. Вимагаю, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника». Отже, Вимога ФОП ШТАЙН ОКСАНИ ОЛЕКСІЇВНИ подана у супереч вищевикладеним нормам Закону та Особливостей. А виконання Замовником Вимоги Учасника буде розцінюватися як порушення процедури прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції та безпідставна дискваліфікація попередньо визнаного переможця торгів – ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" . Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 01 вересня 2022 року у справі № 640/12361/19. По-друге, у тексті Вимоги ФОП ШТАЙН ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА зазначає, на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», технічним вимогам що викладені в Додатку 4 тендерної документації, а саме: - в документі «Технічні характеристики» ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» по товару «Емаль ПФ-115 синя» зазначено параметри як такі що не відповідають параметрам товару який вимагається Замовником до постачання, а саме: «Фасування: барабан 25 - 50 кг.», не відповідають вказаним даним в пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» - «Фасування: 2,8 кг.»; - по товару «Фарба акрилова по металу» вимагається «Фасування: барабан 10 – 50 кг.», натомість ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» пропонує «Фасування: 0,75 л. (0,9 кг.)», також, в параметрі «колір», Замовником вимагається «колір-сірий», натомість Учасник пише «колір – попелястий (сірий)», тобто Учасник сам не визначився який колір він пропонує до постачання, бо попелястий колір і сірий, то є два різних кольори! Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником і повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей». Проте, зазначене твердження є безпідставним та необґрунтованим, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, зокрема технічним вимогам, які встановлені Додатком 4 до тендерної документації. ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, які вимагалися тендерною документацією. Після аналізу тендерної пропозиції ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Замовником було встановлено, що запропонована продукція має усі технічні, функціональні, якісні та кількісні характеристики, визначені тендерною документацією, єдина невідповідність була стосовно параметрів фасування, що не впливає на якість та технічні характеристики запропонованого ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" товару до постачання. Таким чином, ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" виконано усі вимоги тендерної документації. Крім того, приймаючи рішення про визначення ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" переможцем закупівлі Замовник керувався принципом ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія. Враховуючи вищевикладене, Вимога ФОП ШТАЙН ОКСАНИ ОЛЕКСІЇВНИ подана у супереч вищевикладеним нормам Закону та Особливостей та є безпідставною, необґрунтованою, задоволення такої вимоги призвиде до порушення основоположного принципу здійснення публічних закупівель та таке рішення буде прийняте з порушення процедури прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи викладене Вимога ФОП ШТАЙН ОКСАНИ ОЛЕКСІЇВНИ від 10.05.2023 року №UA-2023-05-01-007589-a.c1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено