-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок (зміна цільового призначення) в постійне користування в адміністративних межах Оболонського району м. Києва для експлуатації та обслуговування зелених насаджень загального користування (парку, скверу))
Завершена
638 083.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 380.83 UAH
мін. крок: 1% або 6 380.83 UAH
Період оскарження:
01.05.2023 14:44 - 06.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
кваліфікаційні вимоги
Номер:
1268d402bfb14090abf5ecc2232a32ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-007080-a.c2
Назва:
кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації маємо до Вас наступну вимогу:
У п. 6 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати:
«документи, що підтверджують наявність в учасника: не менше 3-х геодезичних бригад під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою геодезичною освітою; не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів».
Вимога щодо наявності в учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів є дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що звужує коло потенційних учасників, з огляду на наступне.
Згідно статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи ОДИН сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Також згідно статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є ОДИН сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Отже, чинне законодавство у сфері землеустрою, топографо-геодезичної і картографічної діяльності тощо, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи, а саме: один інженер-землевпорядник та один інженер-геодезист.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до предмету закупівлі і Технічного завдання (Додаток №1 до тендерної документації) необхідно розробити проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Даний вид документації є документацією із землеустрою відповідно до статті 25 Закону України «Про землеустрій».
Розробником документації із землеустрою, передбаченої предметом закупівлі, є юридичні особи, у складі яких працює за основним місцем роботи САМЕ і ВИКЛЮЧНО 1 сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
За таких обставин у Замовника немає жодної потреби та жодних підстав вимагати від учасників наявність не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів.
Згідно частини 3 статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій"
Звертаємо увагу, що послуги (роботи), передбачені Технічним завданням (Додаток 1 до тендерної документації), можуть бути виконані сертифікованими інженерами-землевпорядниками, керівниками геодезичних бригад можуть бути сертифікований фахівець як з вищою землевпорядною так із геодезичною освітою.
Встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, Замовник порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні положення тендерної документації, внести до неї зміни та викласти вимогу п. 6 Розділу 3 тендерної документації, у наступній редакції:
«Також, учасник обов’язково повинен документально підтвердити наявність:
- не менше 3-х геодезичних бригад під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою землевпорядною або геодезичною освітою;
- фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 5 осіб;
- не менше 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)), не менше 1-го сертифікованого інженера-геодезиста (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності));
- юриста (фахівця з вищою юридичною освітою)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2023 18:44
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що згідно статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлено, що суб’єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Зазначеним законом встановлено мінімальну кількість сертифікованих інженерів-геодезистів, яка може бути у юридичних та фізичних осіб у штаті для виконання топографо-геодезичних робіт (мінімум один).
Для ефективного виконання топографо-геодезичних робіт у складі технічної документації із землеустрою Замовник передбачив наявність двох сертифікованих інженерів-геодезистів. Крім того законодавчо не заборонено вимагати наявність працівників більшу ніж встановлено мінімальну статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Повідомляємо, що у склад геодезичної бригади може входити також і сертифікований інженер-землевпорядник під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою геодезичною освітою.
Згідно вимог статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Згідно статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Вищезазначеним законодавством встановлено мінімальну кількість сертифікованих працівників, яка може бути у юридичних та фізичних осіб у штаті для виконання топографо-геодезичних або землевпорядних робіт (мінімум один). У свою чергу замовник передбачив кваліфікаційний критерій щодо працівників для забезпечення якісного виконання робіт.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вищезазначеного замовник вважав за необхідне включити вимогу щодо наявності двох сертифікованих інженерів-геодезистів та двох сертифікованих інженерів-землевпорядників до тендерної документації.
Відповідно до статті 29 та статті 56 Закону України "Про землеустрій" документація із землеустрою містить інформацію про наявні в межах об’єкта землеустрою обмеження у використанні земель (у разі формування земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про сформовану земельну ділянку, обмеження у використанні земель) із зазначенням підстави встановлення таких обмежень.
До обмежень, що встановлюються на земельну ділянку, в тому числі відносяться наявні в межах об’єкта землеустрою чи поряд з таким об’єктом режимоутворюючі об’єкти розташовані під землею – водопроводи, каналізації (різних систем), теплофікації, газопостачання, дренажу, а також мережі спеціального призначення, кабельних мереж сильних струмів високої і низької напруги (для освітлення, електротранспорту) та мережі слабкого струму (телефонні, телеграфні, радіомовні і та ін.), колекторів та ін., довкола яких встановлюються відповідні обмеження. За результатами виконання таких робіт складаються відповідні топографо-геодезичні матеріали.
Топографо-геодезичні вишукування щодо таких мереж виходять за рамки геодезичних робіт при проведенні землеустрою, при якому суть геодезичних робіт полягає у геодезичному зніманні поверхні об’єкта землеустрою та побудові ходів тріангуляції, трилатерації та полігонометрії; нівелірних зйомок; засічок, інше.
У складі проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) законодавством не передбачені топографічні плани М1:500 виконані та оформлені відповідно до вимог законодавства з відображенням режимоутворюючих об’єктів, в тому числі підземних. А тому, виконання робіт з метою визначення наявності вказаних режимоутворюючих об’єктів для подальшого відображення обмежень у документації із землеустрою відноситься за типом робіт до геодезичних робіт, які мають виконуватись з дотриманням Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000,1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), зокрема пункту 7.6 – Знімання підземних комунікацій.
Наявність у інженера-геодезиста відповідного кваліфікаційного сертифікату є підтвердженням наявності у такого фахівця відповідних знань, освіти та кваліфікації для виконання даного виду вищезазначених робіт.
Вимога щодо наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів прописані з урахуванням, що топографо-геодезичні послуги будуть надаватись на території зелених зон міста Києва, надання зазначених послуг буде ускладнено наявністю щільними деревними насадженнями та чагарникового покриву більшості території знімання, що зменшує пряму видимість об’єктів і контурів знімання та унеможливлює використання виключно супутникового обладнання, що в свою чергу впливає на складність і продуктивність послуг. Координування великої кількості стовбурів дерев, також значно збільшує кількість контурних точок та ускладнює подальшу роботу картографа. При визначенні меж земельної ділянки необхідно враховувати містобудівну ситуацію, вимоги діючих технологічних норм щодо інженерних мереж, що затверджені у встановленому порядку. Для створення належних умов експлуатації зелених зон, захисту їх від зсувів, обвалів, розмивів, підтоплень, селів, снігозанесень та інших небезпечних впливів можуть встановлюватися охоронні зони. Порядок їх установлення, розміри, режими та особливості умов землекористування необхідно визначати відповідно до вимог чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене 2 сертифікованих інженери-геодезисти будуть контролювати геодезичні бригади для якісного виконання робіт.
Додатково повідомляємо, що згідно діючого законодавства проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок (зміна цільового призначення) після їх затвердження органом місцевого самоврядування (Київською міською радою), подаються Виконавцем робіт для внесення змін в Державний земельний кадастр для отримання Витягу з державного земельного кадастру з виправленими відомостями, згідно проекту. Оскільки в м. Києві даний процес відбувається тривалий час, тому Замовник передбачає наявність 2х сертифікованих інженерів-землевпорядників для впевненості виконання робіт, в тому числі зниження ризиків щодо припинення дії сертифікатів, звільнення з роботи сертифікованого інженера-землевпорядника відповідального за якість розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення).
Вищезазначені фактори обґрунтовують кваліфікаційні вимоги, зазначені в тендерній документації. Замовник встановив такі критерії для відбору виконавців послуг відповідно до ст. 16 Закону, та не вважає зазначені вимоги дискримінаційними.
Отже, ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо зміни вимог Тендерної документації до переможця торгів
Номер:
6802090a44554a18a1ed701fceefa71c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-007080-a.b1
Назва:
Щодо зміни вимог Тендерної документації до переможця торгів
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно з розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації переможець закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, а саме:
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (фізичної особи, що є учасником процедури закупівлі) (підпункти 5/6, 12 пункту 44 Особливостей).
Витяг згідно з вимогами Тендерної документації повинен бути отриманий учасником після визначення його переможцем процедури закупівлі.
У зв’язку з тим, що термін виконання витягу, згідно з інформацією на сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/faq, складає до 30 днів, просимо внести зміни до тендерної документації і прибрати вимогу про те, що «витяг повинен бути отриманий учасником після визначення його переможцем процедури закупівлі».
Дата подачі:
02.05.2023 16:54
Опис причини скасування:
Скарга була направлена помилково
Дата скасування:
02.05.2023 18:01