-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
канцелярське приладдя, у т.ч.: Лот № 1: канцелярське приладдя (Слобожанський офіс); Лот № 2: канцелярське приладдя (Центральний офіс); Лот № 3: канцелярське приладдя (Північний офіс); Лот № 4: канцелярське приладдя (Столичний офіс); Лот № 5: канцелярське приладдя (Подільський офіс); Лот № 6: канцелярське приладдя (Південний офіс); Лот № 7: канцелярське приладдя (Східний офіс)
Номенклатура справ зазначена за відповідними лотами
Завершена
6 010 680.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 728.48 UAH
мін. крок: 0% або 728.48 UAH
Період оскарження:
01.05.2023 12:33 - 07.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЛОТ № 7
Номер:
d76f10da91804ec7960120bca2397eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.a17
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЛОТ № 7
Скарга:
Опис наведено у Скарзі № 77/2 від 29.06.2023 року, яка додається разом з додатками
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ЛОТ 7.rar.asice 01.07.2023 12:29
- Скарга до АМКУ ЛОТ 7.rar 01.07.2023 12:29
- 7_VALI~1.PDF 01.07.2023 12:29
- Доповнення до Скарги ЛОТ 7.rar 11.07.2023 20:56
- Скарга до АМКУ ЛОТ 7 виправл. помилки.rar 11.07.2023 20:56
- Додатки до Скарги ЛОТ 7 виправл.помилки.rar 12.07.2023 10:14
- рішення від 05.07.2023 № 9969.pdf 05.07.2023 17:00
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.07.2023 № 1045.pdf 19.07.2023 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2023 № 11144.pdf 24.07.2023 12:42
- рішення від 21.06.2023 № 11144.pdf 26.07.2023 18:09
- Пояснення АМКУ канцелярія Лот 7.pdf 11.07.2023 15:55
- Пояснення АМКУ канцелярія Офіскомфорт ЛОТ7.docx 11.07.2023 15:55
- ПРОТОКОЛ № 622 (виконання рішення АМКУ канцелярія Лот 7).docx 18.08.2023 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2023 12:02
Дата розгляду скарги:
19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2023 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2023 18:10
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2023 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 622
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
18 серпня 2023 р. м. Київ
26.07.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 21.07.2023 № 11144-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» від 03 липня 2023 № UA-2023-05-01-005042-a.a17 щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс).
Рішенням Колегії від 21.07.2023 № 11144-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «ОФІС КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11144-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пп. 2 п. 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 28.06.2023 р. № 360 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс).
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Уповноважена особа _______________ В.М. Цимбалюк
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЛОТ № 4
Номер:
88e84df9101447c8a9db18febdabbf63
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.b16
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЛОТ № 4
Скарга:
Опис наведено у Скарзі № 77/1 від 29.06.2023 року, яка додається разом з додатками
Пов'язані документи:
Учасник
- 4_VALI~1.PDF 01.07.2023 12:24
- Скарга до АМКУ ЛОТ 4.rar.asice 01.07.2023 12:24
- Скарга до АМКУ ЛОТ 4.rar 01.07.2023 12:25
- Доповнення до Скарги ЛОТ 4.rar 11.07.2023 20:53
- Скарга ЛОТ 4 виправлені помилки.rar 11.07.2023 20:53
- Додатки до Скарги ЛОТ 4 виправл.помилки.rar 12.07.2023 10:13
- рішення від 05.07.2023 №9983.pdf 05.07.2023 17:24
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 19.07.2023 № 1043.pdf 20.07.2023 08:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2023 № 11145.pdf 24.07.2023 12:32
- рішення від 21.07.2023 № 11145.pdf 26.07.2023 17:37
- Порівняльна таблиця лот 4 — копия.pdf 11.07.2023 15:56
- Пояснення АМКУ канцелярія Лот 4.pdf 11.07.2023 15:56
- Пояснення АМКУ канцелярія Офіскомфорт ЛОТ4.docx 11.07.2023 15:57
- ПРОТОКОЛ № 621 (виконання рішення АМКУ канцелярія Лот 4).docx 18.08.2023 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2023 12:02
Дата розгляду скарги:
19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2023 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2023 17:37
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2023 14:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 621
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
18 серпня 2023 р. м. Київ
26.07.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 21.07.2023 № 11145-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» від 03 липня 2023 № UA-2023-05-01-005042-a.b16 щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс).
Рішенням Колегії від 21.07.2023 № 11145-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «ОФІС КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11145-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пп. 2 п. 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 28.06.2023 р. № 359 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс).
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Уповноважена особа _______________ В.М. Цимбалюк
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
48a732de65e54107b9de01fe21d49ee2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.b15
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Опис наведено у Скарзі № 77 від 29.06.2023 року, яка додається разом з додатками
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ЛОТ 3.rar.asice 01.07.2023 12:19
- 3_VALI~1.PDF 01.07.2023 12:19
- Скарга до АМКУ ЛОТ 3.rar 01.07.2023 12:19
- Доповнення до Скарги ЛОТ 3.rar 11.07.2023 20:51
- рішення від 05.07.2023 №9962.pdf 05.07.2023 18:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.07.2023 №1047.pdf 19.07.2023 18:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2023 №11146.pdf 24.07.2023 14:26
- рішення від 21.07.2023 № 11146.pdf 26.07.2023 17:34
- Пояснення АМКУ канцелярія Лот 3.pdf 11.07.2023 15:57
- Пояснення АМКУ канцелярія Офіскомфорт ЛОТ3.docx 11.07.2023 15:58
- ПРОТОКОЛ № 620 (виконання рішення АМКУ канцелярія Лот 3).docx 18.08.2023 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2023 12:02
Дата розгляду скарги:
19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2023 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2023 17:34
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2023 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 620
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
18 серпня 2023 р. м. Київ
26.07.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 21.07.2023 № 11146-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» від 03 липня 2023 № UA-2023-05-01-005042-a.b15 щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 3: канцелярського приладдя (Північний офіс).
Рішенням Колегії від 21.07.2023 № 11146-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 3: канцелярського приладдя (Північний офіс) у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «ОФІС КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11146-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пп. 2 п. 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 28.06.2023 р. № 358 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 3: канцелярського приладдя (Північний офіс).
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 3: канцелярського приладдя (Північний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Уповноважена особа _______________ В.М. Цимбалюк
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ Лот №6
Номер:
7adfe88282054094ab7de8e82f154fd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.c14
Назва:
Скарга до АМКУ Лот №6
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 30.06.2023 р. №222/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист- відповідь Віват.pdf 30.06.2023 16:32
- Скарга від 30.06.23 Лот №6.pdf.asice.zip 30.06.2023 16:32
- Рішення від 04.07.2023 № 9768.pdf 04.07.2023 22:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 № 10740.pdf 18.07.2023 14:37
- рішення від 17.07.2023 № 10740.pdf 20.07.2023 17:18
- Пояснення АМКУ канцеляріф Лот 6.pdf 11.07.2023 15:52
- Пояснення АМКУ канцелярія Укрпапір ЛОТ6.docx 11.07.2023 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 16:45
Дата розгляду скарги:
17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 22:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.07.2023 17:18
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ Лот №5
Номер:
7417999e3ccd40c6b1af8d41d3385860
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.c13
Назва:
Скарга до АМКУ Лот №5
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 30.06.2023 р. №221/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист- відповідь Віват.pdf 30.06.2023 16:14
- Скарга від 30.06.23 Лот №5.pdf.asice.zip 30.06.2023 16:14
- рішення від 04.07.2023 № 9772.pdf 04.07.2023 20:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 № 10741.pdf 18.07.2023 14:48
- рішення від 17.07.2023 № 10741.pdf 20.07.2023 14:23
- Пояснення АМКУ канцелярія Лот 5.pdf 11.07.2023 15:52
- Пояснення АМКУ канцелярія Укрпапір ЛОТ5.docx 11.07.2023 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 16:45
Дата розгляду скарги:
17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 20:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.07.2023 14:23
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ Лот №1
Номер:
8c4e5a177bf048b0908efe995b10d5cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.c12
Назва:
Скарга до АМКУ Лот №1
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 30.06.2023 р. №220/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист- відповідь Віват.pdf 30.06.2023 15:29
- Скарга від 30.06.23 Лот №1.pdf.asice.zip 30.06.2023 15:29
- Рішення від 04.07.2023 № 9859.pdf 04.07.2023 22:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 № 10742.pdf 18.07.2023 16:50
- Рішення від 17.07.2023 № 10742.pdf 20.07.2023 16:37
- Пояснення АМКУ канцелярія Лот 1.pdf 11.07.2023 15:54
- Пояснення АМКУ канцелярія Укрпапір ЛОТ1.docx 11.07.2023 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 15:52
Дата розгляду скарги:
17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 22:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.07.2023 16:37
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0aeca40348154be281040b32725dfbec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.b11
Назва:
Скарга
Скарга:
Міститься во вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (нова редакція).docx 22.05.2023 11:59
- Скарга.pdf 22.05.2023 11:59
- Порівняльна таблиця лот 7 — копия.pdf 22.05.2023 11:59
- ПРОТОКОЛ № 170 (розгляд та відхилення Офіс-комфорт канцтовари (лот 7)).docx 22.05.2023 11:59
- рішення від 24.05.2023 № 7175.pdf 24.05.2023 16:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7845.pdf 02.06.2023 13:58
- рішення від 01.06.2023 № 7845.pdf 06.06.2023 18:58
- Пояснення АМКУ канцелярія ОФІС КОМФОРТ ЛОТ7.docx 26.05.2023 19:25
- Пояснення ОФІС КОМФОРТ Лот7.pdf 26.05.2023 19:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 12:17
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2023 18:58
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
06.06.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель були отримані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 01.06.2023 № 7894-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» та від 01.06.2023 № 7845-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс).
Рішенням Колегії від 01.06.2023 № 7894-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 19.05.2023 № 195 та відхилити його пропозицію.
Крім того, рішенням Колегії від 01.06.2023 № 7845-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 17.05.2023 № 170 та допустити її до повторного розгляду.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2023 № 7894-р/пк-пз і від 01.06.2023 № 7845-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 19.05.2023 № 195.
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо участі у процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 17.05.2023 № 170.
4. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
baee867e5ef7492db1b6c00d4b0655fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.b10
Назва:
Скарга
Скарга:
Міститься во вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.05.2023 11:56
- Офіційнил лист від виробника.jpg 22.05.2023 11:56
- Паспорт якості.pdf 22.05.2023 11:56
- Порівняльна таблиця лот 4 — копия.pdf 22.05.2023 11:56
- ПРОТОКОЛ № 171 (розгляд та відхилення Офіс-комфорт канцтовари (лот 4)).docx 22.05.2023 11:56
- ТД (нова редакція).docx 22.05.2023 11:56
- рішення від 24.05.2023 № 7176.pdf 24.05.2023 16:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7846.pdf 02.06.2023 13:56
- рішення від 01.06.2023 № 7846.pdf 06.06.2023 19:02
- Пояснення АМКУ канцелярія ОФІС КОМФОРТ ЛОТ4.docx 26.05.2023 19:24
- Пояснення ОФІС КОМФОРТ Лот4.pdf 26.05.2023 19:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 12:17
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2023 19:02
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
06.06.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель були отримані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 01.06.2023 № 7893-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» та від 01.06.2023 № 7846-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс).
Рішенням Колегії від 01.06.2023 № 7893-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) від 19.05.2023 № 196 та відхилити його пропозицію.
Крім того, рішенням Колегії від 01.06.2023 № 7846-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) від 17.05.2023 № 171 та допустити її до повторного розгляду.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2023 № 7893-р/пк-пз і від 01.06.2023 № 7846-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) від 19.05.2023 № 196.
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо участі у процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Столичний офіс) від 17.05.2023 № 171.
4. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0a0b8a9256814144a3b59a34ff85be03
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.b9
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Опис наведено у Скарзі № 17/6 від 19.05.2023 року, яка додається разом з додатками
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ЛОТ 7.rar 19.05.2023 13:28
- Порівняльна таблиця ТОВ Укрпапір Лот 7.pdf 19.05.2023 13:28
- Лист пояснення від ТОВ ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА.pdf 30.05.2023 13:18
- Лист-пояснення від ТОВ ВІВАТ ТРЕЙДІНГ.pdf 30.05.2023 13:18
- рішення від 24.05.2023 № 7221.pdf 24.05.2023 17:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7894.pdf 02.06.2023 14:13
- рішення від 01.06.2023 № 7894.pdf 06.06.2023 19:55
- TM AXENT.docx 26.05.2023 19:30
- TM AXENT delta.docx 26.05.2023 19:30
- Пояснення АМКУ канцелярія УКРКАНЦТОРГ ЛОТ7.docx 26.05.2023 19:31
- ТМ Buromax.docx 26.05.2023 19:31
- Пояснення УКРКАНЦТОРГ Лот7.pdf 26.05.2023 19:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 11:53
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2023 19:55
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
06.06.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель були отримані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 01.06.2023 № 7894-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» та від 01.06.2023 № 7845-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс).
Рішенням Колегії від 01.06.2023 № 7894-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 19.05.2023 № 195 та відхилити його пропозицію.
Крім того, рішенням Колегії від 01.06.2023 № 7845-р/пк-пз ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 17.05.2023 № 170 та допустити її до повторного розгляду.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2023 № 7894-р/пк-пз і від 01.06.2023 № 7845-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 19.05.2023 № 195.
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 7: канцелярського приладдя (Східний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс комфорт» щодо участі у процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 4: канцелярського приладдя (Східний офіс) від 17.05.2023 № 170.
4. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
8bdbbe9f77ab414682f90166c19afc90
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-005042-a.a8
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Опис наведено у Скарзі № 17/4 від 19.05.2023 року, яка додається разом з додатками
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ЛОТ 5.rar 19.05.2023 13:25
- Порівняльна таблиця ТОВ Укрпапір Лот 5.pdf 19.05.2023 13:25
- Лист пояснення від ТОВ ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА.pdf 30.05.2023 13:16
- Лист-пояснення від ТОВ ВІВАТ ТРЕЙДІНГ.pdf 30.05.2023 13:16
- рішення від 24.05.2023 №7196.pdf 24.05.2023 16:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7869.pdf 02.06.2023 13:42
- рішення від 01.06.2023 № 7869.pdf 06.06.2023 19:29
- Пояснення АМКУ канцелярія УКРКАНЦТОРГ ЛОТ5.docx 26.05.2023 19:22
- TM AXENT.docx 26.05.2023 19:22
- Пояснення УКРКАНЦТОРГ Лот5.pdf 26.05.2023 19:22
- TM AXENT delta.docx 26.05.2023 19:22
- ТМ Buromax.docx 26.05.2023 19:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 11:53
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2023 19:29
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
06.06.2023 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2023 № 7869-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 5: канцелярського приладдя (Подільський офіс).
Вказаним рішенням ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 5: канцелярського приладдя (Подільський офіс) від 19.05.2023 № 197 та відхилити його пропозицію.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на викладене, з метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2023 № 7869-р/пк-пз та керуючись статтями 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 5: канцелярського приладдя (Подільський офіс) від 19.05.2023 № 197.
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярського приладдя) за Лотом № 5: канцелярського приладдя (Подільський офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.