-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт котельні Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава»
Завершена
2 979 506.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2018 17:46 - 06.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
29906156946b4b158b004d7506308337
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-000919-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Протоколом № 22 від 16.02.2018р Замовником відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт котельні Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що є підпідставно та упереджено, оскільки:
1) самим Замовником прописано в ТД (стор.7) , що «Відповідно до даної документації, технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад: пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону». Всі зауваження є несуттєвими. Технічні описки в друкованих текстах довідок учасника носять незначний характер та не спотворюють як текст, так і саму суть спроможності учасника в здійснені запропонованих робіт;
2) щодо копій договорів наданих учасником –наголошуємо, що в кожному з них чітко вказано, що вони діють до повного виконання сторонами, пролонгація є автоматичною. Будь-які зміни та доповнення набирають чинності, якщо вони складені у письмовій формі та затверджені обома сторонами. Отже, у нашому випадку такого не відбулося, тому діє норма автоматичної пролонгації.
Крім того, зауважимо, що в складі тендерної пропозиції надано довідку, в якій учасником підтверджено, що він несе повну відповідальність за надану інформацію в пропозиції.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею. 3 Закону передбачено, що принципами здійснення закупівель є основні принципи: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Акцентуємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» є самою максимально економічно вигідною, що призводить до економії державних коштів при виконані високоякісних робіт в повному об’ємі та в строки визначені Замовником.
Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22, 28, 30 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015 року № 922-VIII ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства та відмінити рішення, викладене в Протоколі № 22 від 16.02.2018р.
В іншому випадку учасник буде змушений діяти відповідно до ст.18 Закону та звернутися зі Скаргою до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 19.02.2018 17:19
Дата подачі:
19.02.2018 17:19
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вимогу щодо не правомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ». За результатом розгляду повідомляємо наступне.
В скарзі Ви вказуєте на те, що тендерний комітет відхилив Вашу пропозицію за формальними помилками, проте звертаємо Вашу увагу, що такі помилки не були підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Одночасно повідомляємо, що Ваша тендерна пропозиція відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником, на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: з поданих документів тендерної пропозиції неможливо правильно ідентифікувати посади працівників або їх прізвища, ім’я, по батькові, оскільки у довідці про наявність працівників вказана одна посада або прізвище, ім’я та по батькові, а в копіях наказів про призначення зазначено зовсім інша посада або прізвище, ім’я та по батькові. Дана невідповідність не може вважатися формальною помилкою, як у розумінні визначеному у тендерній документації так і в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Наступним аргументом того, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям є те, що на підтвердження факту оренди обладнання зазначеного у довідці від 07.02.2018 № 33, надано копію договору оренди будівельної техніки від 01.04.2016 № 010416. Відповідно до п. 5.2. даного договору, термін дії договору завершився 31.12.2017. Оскільки, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію додаткової угоди про продовження дії договору оренди або пояснення щодо інших можливих підстав його продовження, тендерний комітет не може зарахувати копію цього договору в якості підтвердження права користування зазначеної Учасником будівельної техніки.
Також, у довідці від 07.02.2018 № 33, окремим абзацом зазначено, що Учасник на правах оренди має приміщення, розташоване за адресою: м. Харків, вул. Фонвізіна, 27, літ. «А-1», яке використовується як технічна та складська база.
На підтвердження даного факту, учасником надано копію договору від 01.02.2013 № 2 на користування нежитлових приміщень виробничого призначення між орендодавцем – ФОП Броневським Ю.Ф. та в.о. директора ТОВ «ТЕХЕКС – ГАЗ» Савіним Д.В.
Відповідно до п.3.1. договору, термін оренди складає 1 рік з моменту прийняття об’єкта, що орендується. Відповідно до п.5.6. договору, при передачі об’єкта складається акт здачі-приймання, який підписується членами двосторонньої комісії та об’єкт вважається переданим в оренду з моменту підписання акту здачі-приймання. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній акт здачі-приймання, який би свідчив про початок річного терміну оренди, а також відсутні будь-які документи, що свідчили б про продовження терміну дії договору на 2018 рік. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет прийшов до висновку щодо не підтвердження факту користування Учасником складським приміщенням.
Ваше твердження: «що в кожному з зазначених договорів чітко вказано, що вони діють до повного виконання сторонами, пролонгація є автоматичною. Будь-які зміни та доповнення набирають чинності, якщо вони складені у письмовій формі та затверджені обома сторонами. Отже, у нашому випадку такого не відбулося, тому, діє норма автоматичної пролонгації», не може братися тендерним комітетом до уваги, так як приймаючи участь у публічних закупівлях учасники мають подбати про документальне підтвердження даних. Замовник не має юридичного права вірити учасникам «на слово». На продовження строку дії договорів, та акт здачі-приймання (з якого, до речі, розпочинається річний строк оренди і саме він свідчить про факт передачі об’єкта в оренду) повинно бути документальне підтвердження.
Враховуючи вищевикладене, Ваша скарга підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено