-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки для оперативно-розшукової діяльності за кодом ДК 021:2015 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області, 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29, Код ЄДРПОУ: 40108688. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Відповідно п.10 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами).
Завершена
112 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 563.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 563.76 UAH
Період оскарження:
01.05.2023 11:30 - 06.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Не дотримання принципів закупівель
Номер:
d450aef8abcd45b7beb69b75531a88f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-003718-a.a2
Назва:
Не дотримання принципів закупівель
Вимога:
Звертаємо увагу, що попередня вимога чітко вказувала на порушення проведення процедури закупівлі зі сторони Замовника, а саме: Замовник неправомірно надав Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" право на виправлення невідповідностей протягом 24 годин. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника ЛИШЕ ЗА УМОВИ, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Замовник у своєму повідомленні про усунення порушень вказує наступні невідповідності:
- В пункті 1 розділу ⅠⅠⅠ Додатку 3 до Тендерної документації зазначено вимогу надати: «Тендерна пропозиція за Формою (Додаток1 - Учасник не повинен відступати від змісту даної форми)» Учасником не надано «Тендерна пропозиція за Формою згідно Додатку 1»
- В пункті 2 розділі ⅠⅠⅠ Додатку 3 до Тендерної документації зазначено вимогу надати: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (за формою Додаток 2 - Учасник не повинен відступати від змісту даної форми)»
- В пункті 7 Додаток 2 вказано вимогу надати «порівняльну таблицю відповідності», тож порівняльна таблиця та Додаток 2 повинні бути прикріплені окремими файлами.
Учасником не за формою надано «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 2»
- В пункті 3 розділі ⅠⅠⅠ Додатку 3 до Тендерної документації зазначено вимогу надати: «Узгоджений проєкт договору на закупівлю, згідно Додатку 4 (Учасник повинен обов’язково заповнити всі реквізити та Додатки до проєкту Договору)». Учасником не надано «Узгоджений проєкт договору на закупівлю, згідно Додатку 4».
Жодна з цих невідповідностей не підходить під визначені Законом умови для надання 24 годин на виправлення помилок. На якій підставі Учаснику було надано 24 години на усунення невідповідностей? Дуже хочеться нагадати Замовнику, що одним із принципів здіснення закупівель є об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій всіх Учасників, а також, що рішення Уповноваженої особи має прийматись відповідно до принципів відкритості та неупередженості.
Порушення уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тягне за собою персональну відповідальність згідно з чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 15.05.2023 11:14
Дата подачі:
12.05.2023 16:29
Вирішення:
Кабінетом Міністрів України на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснення публічних закупівель затверджено Постановою № 1178. Тож, починаючи з дати публікації нової Постанови та особливостей, а саме з 19.10.2022, закупівельна спільнота знову починає жити по-новому.
Перш за все КМУ зняв усі спірні питання між контролюючими органами та замовниками щодо того, чи можна дозавантажувати документ, якого початково взагалі не було надано у складі пропозиції.
У пункті 1 розділу V зазначено що, «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації* (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Крім цього, на відміну від Закону, за яким виправляти можна було лише кваліфікаційну частину та документи, що стосуються права підпису, за Особливостями діапазон виправлень значно розширився і фактично включає всю тендерну пропозицію учасника, окрім відсутності забезпечення тендерної пропозиції, а також інформації та документів, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вимагав у Тендерній документації «Забезпечення Тендерної пропозиції, також Учасником ТОВ «БРЕНДХАБ» першочергово було надано Додаток 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але не за формою яка вимагалась Замовником в тендерній документа, тому Учаснику ТОВ «БРЕНДХАБ» було надано 24 години для того щоб він надав Додаток 2 саме за формою яка вимагалась, Замовник не вимагав внести зміни в технічні, якісні та кількісні характеристики, лише надати правильну форму заповнення цього додатку, що в ніякому разі не впливає на зміну технічних, якісних характеристик.
Таким чином, уповноважена особа замовника керувалась принципами здійснення закупівель з дотриманням вимог чинного законодавства, та неупередженою оцінкою тендерних пропозицій Учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
0a44d7e471b34b8ab0d058f58d5701ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-01-003718-a.c1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник!
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" не відповідає й ІНШИМ вимогам тендерної документації Замовника, то вона має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, БЕЗ застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.
Зважаючи на усе вищезазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Особливо відмічу, що ми, як Учасник, дуже ретельно готувалися до цього тендеру, уважно вивчаючи усю тендерну документацію та витратили купу часу, намагаючись дотриматися усіх умов Замовника, а саме: готували гарантійні листи, довідки, збирали інформацію щодо технічних характеристик та оформлювали їх у таблицю, заповнили усі Додатки до ТД згідно вимог Замовника, а також заповнили Проект Договору з усіма Додатками, як того вимагав Замовник. Саме тому рішення про визначення переможцем Учасника, який так легковажно поставився до участі у вашому тендері викликає обурення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 12.05.2023 12:15
Дата подачі:
12.05.2023 08:59
Вирішення:
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно п. 9 ст. 26 та п.16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" які регламентують "Механізм 24 годин", Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого визначено найбільш економічно вигідною. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону є вичерпним.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків уповноваженої особи.
Таким чином, уповноважена особа замовника самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Висновок:
Проаналізувавши пропозицію Учасника ТОВ «БРЕНДХАБ» та тендерну документацію, встановлено, що пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Учасником ТОВ «БРЕНДХАБ» дотримано всі умови, які вимагалося Замовником та надано всі документи у відповідності до Тендерної документації, тому підстави щодо відхилення Учасника ТОВ «БРЕНДХАБ» відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено