• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Шприци, вата медична, рукавички, ланцети, скарифікатори, комплекти одягу, пінцети, ножиці, затискачі, стаканчики, контейнери.

Торги відмінено

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2018 12:44 - 22.02.2018 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ee1e2e22207d41c595f2321cf5f09efe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-000381-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Святошинського району м. Києва ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2144369, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-19-000381-b 19.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування Один. вим. Кількість 1 Вата медична, гігієнічна, гігроскопічна, нестерильна, 100 гр., ролик уп 1 500 2 Шприц інсуліново-туберкуліновий, 1,0 мл, 3-х компонентний (інсуліновий Y-100) з інтегрованою голкою розміром 0,33*13 мм (26-29G*1,2) з манжетою. шт. 5 000 3 Шприц для інєкій, одноразовий трьохкомпонентний з одною голкою, 2,0 мл, 0,6*25 мм шт. 17 000 4 Шприц для інєкій, одноразовий трьохкомпонентний з одною голкою, 5,0 мл, голка 07*38 мм шт. 2 000 5 Стаканчик для прийому ліків шт 200 6 Рукавички нітрилові неприпудрені нестерильні оглядові, розмір S. 50 пар в упаковці. уп 50 7 Рукавички оглядові латексні нестерильні неприпудрені, розмір S-L. 50 пар в упаковці. уп 200 8 Контейнер лабораторний пластиковий для біологічних рідин, 100 мл. шт 400 9 Ланцет (скарифікатор) медичний стерильний (голка для проколюючих пристроїв easy touch), упаковка 200 шт. уп 4 10 Скарифікатори №200 уп 500 11 Комплект одягу протичумний, одноразовий (халат, піжама, шолом-косинка, респіратор бахіли високі, рушник) комплект 3 12 Комплект одягу для відвідувачів ЛЗ №6 н/с комплект 100 13 Пінцет анатомічний, 150мм шт 10 14 Ножиці медичні тупокінцеві прямі, 140 мм шт 5 15 Затискач Москіт, 160 мм шт 10 Всього од. 26982 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в данихдопорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц інсуліново-туберкуліновий, 1,0 мл, 3-х компонентний (інсуліновий Y-100) з інтегрованою голкою розміром 0,33*13 мм (26-29G*1,2) з манжетою. шт. 5 000 Шприц для інєкій, одноразовий трьохкомпонентний з одною голкою, 2,0 мл, 0,6*25 мм шт. 17 000 Шприц для інєкій, одноразовий трьохкомпонентний з одною голкою, 5,0 мл, голка 07*38 мм шт. 2 000 Стаканчик для прийому ліків шт 200 Скарифікатори №200 уп 500 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2144369, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-19-000381-b шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Шприц інсуліново-туберкуліновий, 1,0 мл, 3-х компонентний (інсуліновий Y-100) з інтегрованою голкою розміром 0,33*13 мм (26-29G*1,2) з манжетою. шт. 5 000 Шприц для інєкій, одноразовий трьохкомпонентний з одною голкою, 2,0 мл, 0,6*25 мм шт. 17 000 Шприц для інєкій, одноразовий трьохкомпонентний з одною голкою, 5,0 мл, голка 07*38 мм шт. 2 000 Стаканчик для прийому ліків шт 200 Скарифікатори №200 уп 500 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно вимоги щодо внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2018 17:54
Підтвердження вирішення: Шановний потенційний учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу від 22-02-18, 15:15:36 щодо внесення змін до тендерної документації, адміністрація КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Святошинського району м.Києва повідомляє: У відповідності до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454: “Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.” Таким чином, законодавство не зобов’язує, а наділяє замовника правом на визначення лотів. Придбання усього товару в одного постачальника повинно позитивно вплинути на ціноутворення через скорочення витрат з транспортування, а також на ритмічність і своєчасність здійснення поставок. У випадку закупівлі за лотами існує ризик, що деякі товари не будуть закуплені. На це свого часу звертало увагу Міністерство охорони здоров'я України у листі від 16.03.2016 № 20-02/103/19/339/16/6432. У цьому листі зазначено, зокрема, наступне: "…різні складові комплекту мають різну ціну та, відповідно, відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик того, що при поділу комплекту на складові та/або лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу на окремі лоти." Згідно п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, Законом України «Про публічні закупівлі», замовником повністю дотримано вимоги чинного законодавства, яке регулює допорогові закупівлі.