-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мило в асортименті
Завершена
583 333.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2018 18:37 - 08.02.2018 20:00
Вимога
Відхилено
Непогодження
Номер:
3ce2d9aedeb14d499be6e61262e95e4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-002872-a.a1
Назва:
Непогодження
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777», в особі директора Штувбейного Олександра Анатолійовича ВИМАГАЄ забрати з Додатку 3 Тендерної документації пункт 2.4 (2.4. Позиції №1 та №2 Таблиці 1 Додатку 3 цієї документації повинні бути виробництва ТОВ НВП «Техпромекологія». Якщо Учасник не є ТОВ НВП «Техпромекологія», він має надати разом з пропозицією копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо, або лист виробника про представництво його інтересів, або інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з Учасником, обов’язково завірений печаткою виробника.) посилаючись на наступне:
1. Відповідно до ч.2 п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником вказано Виробника продукції, що заборонено, відсутнє обгрунтування та відсутній вираз "або еквівалент".
2. Відповідно до ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги, зазначені в пункт 2.4 Додатку 3 Тендерної документації є дискримінаційними та такими що порушують встановлені норми Закону.
Враховуючи все вищевказане, ТОВ «Б-777» ВИМАГАЄ забрати з Додатку 3 Тендерної документації пункт 2.4, як такий, що є дискримінаційним до Учасників закупівлі та порушує прямі норми ЗУ «Про публічні закупвлі». У випадку негативної відповіді, ТОВ «Б-777» буде змушене звернутися до Уповноваженого органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2018 12:14
Вирішення:
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Відповідно до абз. 7 п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону діяльність автостанцій, ПОРТІВ, аеропортів, послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден відносить до окремих сфер господарювання. Отже, дія Закону не поширюється на порядок проведення даної закупівлі. Допорогові закупівлі проводяться на підставі «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженому Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до пп. 6.4. п. 6 Порядку: «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Тобто включення Замовником у «Документацію на проведення допорогових закупівель» можливості подання учасниками допорогових закупівель еквіваленту предмета закупівлі не є обов’язковою вимогою та не порушує принцип недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено