• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт водопровідних та каналізаційних мереж по вул. Шевченка в м. Бердичеві» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Завершена

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2023 17:54 - 03.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 887851cccce74bb6aefe73d89f155f3c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-009854-a.a2
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Замовник уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Відповідно до п. 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.(далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За приписами п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Пунктами 35 та 36 Особливостей встановлено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Згідно з п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Розділ 5 Тендерної документації по процедурі відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт водопровідних та каналізаційних мереж по вул. Шевченка в м. Бердичеві» Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування, визначає оцінку тендерної пропозиції. Пунктом 1 Розділу 5 встановлено перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, згідно якого оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно з дотриманням вимог Закону та Особливостей. Найбільш економічно вигідною електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВ «ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА». При здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін, запропонованих учасниками, незалежно від того який режим оподаткування застосовується учасником. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. При цьому, незалежно від того чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, в звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ. Аналогічна правова позиція міститься в Постанові Верховного Суду у справі № 904/1143/19 від 28 квітня 2020 року. За приписами п. 38 Особливостей, замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Також слід зазначити, що ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель, серед яких, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняв правомірне рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 0f18b483017b48f1b7b903531bbadbfb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-009854-a.a1
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Не завантажив документи
Дата скасування: 15.05.2023 19:50