• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с.Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи)

закупівля проводиться на очікувану вартість, враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» та постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Торги не відбулися

2 433 927.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 339.28 UAH
Період оскарження: 28.04.2023 15:29 - 12.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 113212f841ba4ffcbc2ee6302a9e07d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-008219-a.a3
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Дата розгляду скарги: 05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2023 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2023 14:46
Дата виконання рішення Замовником: 09.06.2023 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до п.17 ст.1 Закону орган оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення від 05.06.2023 року № 7994-р/пк-пз, за результатами дослідження інформації, що надано Замовником та Учасником , зобов’язала Відділ освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПОРУДА 2017» за процедурою закупівлі - Капітальний ремонт аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-28-008219-a. У зв’язку з необхідністю виконання рішення від 05.06.2023 року № 7994-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник скасовує рішення Уповноваженої особи зазначеного а протоколі № 68 від 18.05.2023р. на закупівлю робіт з Капітального ремонту аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи) за ідентифікатором закупівлі UA-2023-04-28-008219-a
Автор: ТОВ "СПОРУДА 2017", Віктор Корж +380957646110 building2017@ukr.net
Вимога
Вирішена

Дискримінацийні вимоги

Номер: 41f4abe61e8a42a3a558e20625853263
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-008219-a.b2
Назва: Дискримінацийні вимоги
Вимога:
В ТД вимагається "Копія дозволу на провадження виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки." Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування Відповідно до п. 21 постанови Кабінету Міністрів України від 6 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки установлено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Вимагаємо внести зміни до ТД та викласти дану вимогу в наступній редакції: Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абз.2 п. 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник розглянув вимогу UA-2023-04-28-008219-a.b2, подану до електронної системи закупівель відповідно до Особливостей та вирішив внести зміни до тендерної документації виклавши пп.17 п.4 Додатку 1 тендерної документації в новій редакції, а саме: «17. Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога!

Номер: b4ecf7bceaed4cdfa2be2686c90d89d4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-008219-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога!
Вимога:
В тендерній документації (оголошені) у Додатку 2 "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ" п. 15 Замовник вимагає надати : "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд представника Учасника для огляду об’єкту. Огляд проводиться в присутності представника Замовника( представником замовника є директор Войнівського ліцею). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Учасник може Ознайомитися з проектною документацією звернувшись у Відділ освіти, молоді та спороту Приютівської селищною ради, що знаходиться за адресою орендованогоприміщення: м.Олександрія, вул. Першотравнева(Поштова), буд. 5, офіс 27, тел: 0507461953 Огляд об’єкту та складання акту огляду проводиться та складається виключно в періодуточнення даної закупівлі. В разі відсутності акту обстеження пропозиція учасника відхиляєтьсяЗамовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації". Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Наполягаємо прибрати вимогу із тендерної документації даних Відкритих торгів з особливостями, щодо надання у складі тендерної пропозиції Акта обстеження об'єкту за даною закупівлею. Якщо замовник залише дану вимогу, то для захисту своїх прав ми будемо змушені звернутися до суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абз.2 п. 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник розглянув вимогу UA-2023-04-28-008219-a.b1, подану до електронної системи закупівель відповідно до Особливостей та вирішив виключивши з Додатку 2 тендерної документації надання Акту попереднього огляду та внести відповідні зміни у Додаток 1 шляхом виключення пункту 14 ««Акт попереднього огляду обєкту, в якому планується здійснення надання послуг у довільній формі, засвідчений підписом та печаткою представника замовника» (представниками замовника є керівник закладу освіти, в якому планується здійснення надання послуг/виконання робіт відповідно до Додатку №2 Тендерної документації)».
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 5cb07967d5c64533973231f8284de5d6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-008219-a.b5
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Дата розгляду скарги: 24.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.07.2023 20:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.07.2023 11:29
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2023 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до п.17 ст.1 Закону орган оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення від 24.07.2023 року № 11232-р/пк-пз, за результатами дослідження інформації, що надано Замовником та Учасником , зобов’язала Відділ освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області скасувати рішення про відміну про відміну процедури закупівлі за процедурою закупівлі - Капітальний ремонт аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-28-008219-a. Згідно п.22 ст.18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання Замовником, особами, яких вони стосуються. У зв’язку з необхідністю виконання рішення від 24.07.2023 року № 11232-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник скасовує рішення Уповноваженої особи зазначеного а протоколі № 95 від 12.07.2023р. на закупівлю робіт з Капітального ремонту аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи) за ідентифікатором закупівлі UA-2023-04-28-008219-a
Автор: ТОВ "СПОРУДА 2017", Віктор Корж +380957646110 building2017@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 34e9be8ce4724e0e957c7c8d48b4300f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-008219-a.b4
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Дата розгляду скарги: 27.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2023 18:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.06.2023 15:47
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2023 10:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до п.17 ст.1 Закону орган оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення від 27.06.2023 року № 9435-р/пк-пз, за результатами дослідження інформації, що надано Замовником та Учасником , зобов’язала Відділ освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області скасувати рішення про відміну про відміну процедури закупівлі за процедурою закупівлі - Капітальний ремонт аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-28-008219-a. Згідно п.22 ст.18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання Замовником, особами, яких вони стосуються. У зв’язку з необхідністю виконання рішення від 27.06.2023 року № 9435-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник скасовує рішення Уповноваженої особи зазначеного а протоколі № 76 від 09.06.2023р. на закупівлю робіт з Капітального ремонту аварійної системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ліцею Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи) за ідентифікатором закупівлі UA-2023-04-28-008219-a
Автор: ТОВ "СПОРУДА 2017", Віктор Корж +380957646110 building2017@ukr.net