• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області

Торги не відбулися

2 087 974.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 439.87 UAH
Період оскарження: 28.04.2023 15:15 - 03.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Повторна вимога до Замовника, щодо внесення необхідних змін до тендерної документації

Номер: 346619734034409f8f03098e31946266
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.b6
Назва: Повторна вимога до Замовника, щодо внесення необхідних змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №3 до тендерної документації "Проєкт договору" в розділі 8 "Проведення розрахунків за надані послуги" в п.8.4 зазначено наступне - п.8.4. Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті визначається в порядку, визначеному згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281. Ваша відповідь на попередню нашу вимогу, взагалі не відповідає змісту питання. Це говорить про те, що або ви взагалі не читаєте зміст питання, або ви навмисно не відповідає на питання, адже не володієте нормами чинного законодавства України. Доводимо черговий раз до вас, як до Замовника процедури закупівлі, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281. Форма №1 - Локальний кошторис на будівельні роботи. Форма №3 - Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи. Форма №4 - Відомості ресурсів до Локального кошторису Форма №5 - Об'єктний кошторис Форма №6 - Відомості ресурсів до Об'єктного кошторису Форма №7 - Зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва Форма №11 - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва Форма №12 - Зведення витрат об'єкта будівництва Форма №20 - Договірна ціна Так які шановний Замовник повинен надати учасник розрахунки, відповідно до яких форм, які передбачені Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281. Конкретизуйте свою вимогу і не ставне учасників в нерівні вимоги, адже відсутність будь-якого документу в кошторисній документації дає вам повне право відхилити тендерну пропозицію учасника, не надаючи навіть 24 години на виправлення недоліків. Тому Шановний Замовнику не порушуйте Закон України "Про публічні закупівлі", не зловживайте своїм положенням та внесіть зміни, щодо чітких вимог, які документи повинен надати учасник при розрахунку кошторису (кошторисної вартості) наданих послуг, що підлягають оплаті визначається в порядку, визначеному згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Вкотре наголошуємо, що перелік документів по технічній частині, які Учасник закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції, для того, щоб його тендерна пропозиція не була відхилена, міститься у розділі «Документи, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації. У Додатку 3 до тендерної документації, на виконання вимог п.8 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», викладено договір, у формі проекту. Усі його умови, окрім істотних, перелік яких зазначено у п.1.3 проекту договору, відповідно до норм чинного законодавства, узгоджуються сторонами договору до його підписання. А отже, замовником ніяким чином не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та будь-які зловживання зі сторони замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Необхідність внесення змін до вимог тендерної документації

Номер: 6be0db0516754e74b467fba802f12157
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.c5
Назва: Необхідність внесення змін до вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №3 до тендерної документації "Проєкт договору" в розділі 8 "Проведення розрахунків за надані послуги" в п.8.4 зазначено наступне - п.8.4. Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті визначається в порядку, визначеному згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281. Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надання відповідних кошторисних розрахунків (кошторисної документації), згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281. Натомість вимога, щодо наявності відповідного фахівця, який передбачений чинним законодавством України у вас відсутня!!! Це виглядає якось дуже дивно та принаймні "незрозуміло". Доводимо до вашого відома, що відповідно до Зміни №8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, який затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №26 від 27.01.2014р. Таким фахівцем є відповідно до Спеціалізації - ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК З КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Завданнями та обов’язками якого є: Розробляє розділ проекту – кошторисна документація або окремі його частини при проектуванні об’єктів відповідно до отриманого завдання. Визначає в установленому законодавством порядку кошторисну вартість усіх видів робіт на всіх стадіях проектування об’єктів. Виконує необхідні розрахунки та обґрунтування для визначення вартості об’єкту будівництва. Забезпечує відповідність проектних рішень отриманого завдання проектним рішенням інших розділів або частин проекту. Здійснює розроблення, перегляд та уточнення ресурсних елементних кошторисних норм за елементами нормування (витрати праці, середній розряд робіт, час експлуатації будівельних машин і механізмів, витрати матеріальних ресурсів) з урахуванням досліджень у сфері технології та організації будівельного виробництва. Захищає проектні рішення при проходженні експертизи та вносить корективи на основі наданих висновків. Проводить моніторинг результатів використання нових норм, аналізує результати їх впровадження. Підписує кошторисну документацію та передає її відповідальній особі. Бере участь у розробленні завдань щодо проектних рішень в частині кошторисної документації. Бере участь у зборі необхідної інформації для розробки кошторисної документації. Використовує комп’ютерну техніку і зовнішні пристрої до неї, програмне забезпечення для створення, зберігання, обробки інформації. Застосовує в роботі інформаційно-комунікаційні технології, відповідні комп’ютерні програми і бази даних Необхідно виділити основне з тексту для вас, як для Замовника процедури закупівлі: "Виконує необхідні розрахунки та обґрунтування для визначення вартості об’єкту будівництва. Підписує кошторисну документацію та передає її відповідальній особі. Бере участь у зборі необхідної інформації для розробки кошторисної документації. Застосовує в роботі інформаційно-комунікаційні технології, відповідні комп’ютерні програми і бази даних". Тобто виконання відповідних розрахунків Договірної ціни та відповідно надання в своїх тендерних пропозиціях учасниками Кошторисної документації у вас вимагається, а наявність відповідного фахівця, який фахово, з дотриманням норм та розцінок вартості робіт, згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 у вас відсутній!!! Це виглядає дуже незрозуміло та дивно. Виходячи з вищезазначеної інформації, яка базується на нормах чинних нормативних документів та Наказів наполягаємо на внесенні "ЛОГІЧНИХ" змін до тендерної документації, щодо наявності відповідного фахівця для якісного та з дотриманням відповідних норм чинного законодавства України виконання розрахунків кошторисної документації, з метою якісного формування Договірної ціни учасниками процедури закупівлі. А саме, щодо Обов’язкової наявності в учасника відповідного сертифікованого та дипломованого фахівця: кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівель-не проектування у частині кошторисної документації). У випадку наявності в учасника кошторисника, для підтвердження трудових відносин надати копію трудової книжки або трудового договору або цивільно-правового договору, а також диплом про освіту. У випадку наявності в учасника інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документа-ції): А також Надати копії: чинного сертифіката інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), диплом про освіту, завірений печаткою (у разі наявності) та кваліфікації (сертифікат/свідоцтво/диплом про проходження навчання програмному комплексу АВК (або іншої спеціалі-зованої програми для розробки кошторисної документації) та документи, що підтверджують його працевлаштування (копія трудової книжки, або копія трудового договору, або копія цивільно – правового договору чи угоди), як того вимагає чинне законодавство України - Зміни №8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, який затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №26 від 27.01.2014р.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції попередної цінової пропозиції (договірної ціни) з усіма розрахунками, складеної у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281, яку він може розробити як із залученням власних ресурсів, так і шляхом укладення договору із кваліфікованим кошторисником, або ж сертифікованим інженером-проектувальником. Яким саме чином Ви, як потенційний учасник, виконаєте дану вимогу, Ви маєте визначити самостійно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Необхідність внесення змін, щодо вимог тендерної документації та дотримання вимог Закону України "Про Охорону праці"!!! А також вимоги, яка зазначена в Додатку №3 тендерної документації "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ"

Номер: 347e143fe4fc4ed8a237160b06afe005
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.a4
Назва: Необхідність внесення змін, щодо вимог тендерної документації та дотримання вимог Закону України "Про Охорону праці"!!! А також вимоги, яка зазначена в Додатку №3 тендерної документації "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ"
Вимога:
Формуючи вимоги тендерної документації Уповноважена особа замовника (надалі – Замовник) "ОБОВЯЗКОВО" повинна керуватися не тільки Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), а й усіма діючими нормативно – правовими актами чинного законодавства України. Відповідно до п.п.1.1, п.п.1.2 та п.п.1.3 Глави 1 «Загальні положення» Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за №231/10511 (далі – Типове положення), типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення), а також норм Статті 18. Навчання з питань охорони праці Закону України "Про Охорону праці" в якій чітко зазначено наступне: Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці!!! Окрім того, в Додатку №3 до тендерної документації "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" в розділі 9. Права і обов’язки сторін. вами, як ЗАМОВНИКОМ зазначене наступне: п.9.4. Виконавець зобов’язаний: 7) забезпечити виконання вимог охорони праці, проводити інструктажі для своїх працівників з охорони праці та протипожежної безпеки, виконувати правила техніки безпеки і протипожежної безпеки на місці надання послуг, проводити контроль за дотриманням працівниками безпечних умов праці, своєчасно забезпечувати своїх працівників засобами індивідуального та колективного захисту. Тоді відсутність відповідних вимог, які передбачені Додатком №3 до тендерної документації "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" та Законом України "Про Охорону праці" виглядає по крайній мірі "дивно"!!! А якщо серйозно, то це є порушення чинного законодавства України!!! Для нас, як для потенційного учасника, який сумлінно дотримується норм чинного законодавства України і норми Закону України "Про Охорону праці" не є для нас винятком є повною "загадкою", чому у вас, як у Замовника відсутні вимоги, щодо наявності в працівників учасника відповідних чинних витягів з протоколів та відповідних посвідчень, щодо проходження "обов'язкового" спеціального навчання відповідним НПАОП та навчання з "Загального курсу з Охорони праці" для керівника робіт та керівника (директора) підприємства. Виходячи з вищезазначеної інформації, яка базується на вашій ж тендерній документації (Додаток №3 "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ") та нормах чинного законодавства України наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог, які є "обов'язковими", щодо проходження керівника та працівниками учасника навчання з Охорони праці, а саме: на керівника (директора) підприємства: - загальний курс з охорони праці; на керівника робіт: - загальний курс з охорони праці; - навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року); - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13); - правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07); - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників, (відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12); - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В. на виконавців робіт: - навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року); - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13); - правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07); - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електробезпеки, не нижче ІІІ до 1000 В. навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року) є "ОБОВ'ЯЗКОВОЮ" виходячи з наступного: Відповідно до вимог Постанови №444 від 26.06.2013 року "ПОРЯДОК здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях" п.Підготовка працівників до дій у надзвичайних ситуаціях передбачає: за програмою пожежно-технічного мінімуму для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, - підвищення рівня загальних пожежно-технічних знань, вивчення правил пожежної безпеки з урахуванням особливостей виробництва, ознайомлення з протипожежними заходами та діями у разі виникнення пожежі, оволодіння навичками використання наявних засобів пожежогасіння; Роботи з підвищеною пожежною небезпекою, відповідно до ПЕРЕЛІКУ робіт з підвищеною небезпекою ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказ Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 року п.11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння. Предметом закупівлі є Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області, то чому ви не дотримуєтеся вимог ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказу Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 року, який передбачає "обовязкове" проходження щорічного навчання працівниками - за програмою пожежно-технічного мінімуму!!! Група допуску з електробезпеки, не нижче ІІІ до 1000 В. повинна бути "обовязково" наявна у працівників(виконавців робіт), адже Додатком №2 до тендерної документації "Технічна Специфікація" передбачається працівниками виконання робіт з "Монтажу" п.42 Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного пускового концентратора ПС; п.43 Блок базовий на 10 променів приймально-контрольного пускового концентратора ПС; п.56 Вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А. Дані роботи передбачають "обов'язкове підключення та виконання відповідних перемикань в електромережі напругою 220 Вольт", яка відноситься до електромережі низької напруги, згідно класифікації напругою до 1000 Вольт. Відповідно до діючого НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), в якому чітко зазначено наступне: п.1.1.1. Вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є "обов'язковими" для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва. п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо наявності в учасників працівників, які пройшли відповідне навчання, з надарнням відповідних чинних витягів з протоколів та посвідчень!!! Як того вимагає чинне законодавство України і ніхто його ще не відміняв!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч.ч.1-3 ст.13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. Відповідно до ч.2 ст.1 Закону України «Про охорону праці» роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю. Згідно зі ст.38 Закону України «Про охорону праці» державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення. Отже, питання здійснення контролю за дотриманням законодавства з охорони праці учасниками закупівлі, знаходиться поза межами компетенції замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Необхідність внесенні змін до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України!!!

Номер: 3fc564c9e3c242dcada4a70ed4590a05
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.a3
Назва: Необхідність внесенні змін до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №2 до тендерній документації, наявна наступна вимога до учасників процедури закупівлі: п.2. З метою встановлення відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Учасник, у складі своє пропозиції, повинен надати скан-копію сертифікату, виданого на ім'я Учасника, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» / ДСТУ EN ISO 9001:2018. Доводимо до вашого відома, що Відповідно до ст. 1 ч.1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності; Відповідно до положення «Про Національне агентство з акредитації України», яке затверджено Наказом №1318 від 13.07.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність. НААУ в своїй діяльності користується Конституцією та Законами України, указами Президента України та Постановами Верховної ради України прийнятими відповідно до конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України. Основними принципами діяльності НААУ, згідно Положення є: - забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін; - загальнодоступності та неупередженості проведення робіт з акредитації; - прозорості діяльності з акредитації; - професійної компетентності виконавців робіт; - добровільності акредитації; - забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на пари-тетній основі; - застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації; - дотримання суспільних інтересів; - конфіденційності інформації, отриманої в процесі акредитації. Основні принципи діяльності НААУ, повністю відповідають вимогам ст. 5 ч. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» і в жодному пункті не порушують його суть та зміст. Відповідно до ст.5 ч.2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Перелік назв і позначень таких актів та документів, тексти нормативно-правових актів з питань акредитації, а також тексти інших документів з питань акредитації, прийнятих національним органом України з акредитації, оприлюднюються на веб-сайті національного органу України з акредитації в Інтернеті. Пройти відповідну сертифікацію та отримати вищезазначений сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» / ДСТУ EN ISO 9001:2018, які повинні бути видані органом з оцінки відповідності (ООВ), акредитованим НААУ може безперешкодно будь-який Учасник процедури закупівлі, адже відповідно до офіційної інформації, яка зазначена на сайті НААУ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) кількість діючих атестатів про акредитацію Органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) становить 64 Органів з оцінки відповідності (ООВ). Окрім того, відповідно до діючого ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, розділу «Вступ» в якому зазначено наступне: Сертифікація систем управління, таких як система екологічного управління, система управління якістю або система управління охороною здоров’я та безпекою праці організації, є одним із засобів забезпечення впевненості, що організація запровадила систему управління відповідними аспектами своєї діяльності, продукцією та послугами відповідно до політики організації та вимог відповідного міжнародного стандарту системи управління. Цей стандарт установлює вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем управління. Це дає загальні вимоги таким органам, що здійснюють аудит та сертифікацію в сфері якості, екологічного управління та інших видів систем управління. Такі органи називають органами з сертифікації. Дотримання цих вимог покликане забезпечити впевненість, що органи з сертифікації здійснюють сертифікацію систем управління "компетентно", послідовно та неупереджено, таким чином, сприяючи визнанню таких органів та визнанню їх сертифікатів на національному й міжнародному рівнях. Цей стандарт слугує фундаментом для полегшення визнання сертифікації системи управління в інтересах міжнародної торгівлі. Сертифікація системи управління забезпечує незалежну демонстрацію того, що система управління організації: a) відповідає встановленим вимогам; b) здатна послідовно досягти її заявленої політики й цілей; c) результативно реалізується. Отже, оцінка відповідності, така як сертифікація системи управління, являє цінність для організації, її клієнтів та зацікавлених сторін. Відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів. Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч. 3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне: Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є "компетентним" для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається - "Атестат про акредитацію" та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії Атестата про акредитацію становить - 5 (п'ять) років. Опис та правила застосування національного знаку акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Тобто наявність в органу з оцінки відповідності атестата про акредитацію та право використовувати національний знак акредитації є вимогою чинного законодавства України, а також є доказом, щодо дотримання органом з оцінки відповідності, одного з Основних принципів діяльності з акредитації, а саме: - професійної компетентності виконавців робіт. Також відповідно до діючого ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту, якщо від "дати" видачі сертифікату відповідності ДСТУ ISO пройшло більше 1(одного) року він повинен пройти - Аудит(технічний нагляд), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності). Нам, як потенційному Учаснику взагалі не зрозуміло, чому ви, як Замовник не вимагаєте документи, що підтверджують продовження чинності - звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності), відповідно до норм чинного законодавства України??? Чи ви визнаєте Переможцем процедури закупівлі в якого сертифікат відповідності ДСТУ ISO є нечинним та виданий конторою "рога та копита" з допущення грубих порушень норм чинного Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який ніхто ще не відміняв!!! Ви як Замовник процедури закупівлі, який представляєте державну структуру, окрім того Вищий навчальний заклад і є розпорядником бюджетних коштів, "зобов'язані" дотримуватися норм чинного законодавства України і вимагати від учасників процедури закупівлі в своїх тендерних пропозиціях надавати Сертифікати відповідності серії ДСТУ ISO, шляхом надання Учасниками сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» / ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданих Органом(ами) з оцінки відповідності "компетентність" яких не підтверджена жодним документом та наявності технічного звіту (аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності). Виходячи з вищезаначеної нами інформації, як грунтується на нормах чинного законодавства України, наполягаємо на внесені змін до тендерної документації. Щодо надання учасниками процедури закупівлі скан-копії сертифікату відповідності, виданого на ім'я Учасника, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» / ДСТУ EN ISO 9001:2018, який повинен бути виданий органом з оцінки відповідності (ООВ), акредитованим НААУ для підтвердження вимогам чинного законодавства України - надати "Атестат про акредитацію", який виданий уповноваженим органом Національне агентство з акредитації України (НААУ). Окрім того дана вимога, яка повністю відповідає чинному законодавству України, ні в якому разі не дискримінує учасників процедури закупівлі, адже кількість діючих атестатів про акредитацію Органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) становить 64 (шістдесят чотири), які мають відповідні Органи з оцінки відповідності (ООВ) і сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» / ДСТУ EN ISO 9001:2018, який повинен бути виданий органом з оцінки відповідності (ООВ), акредитованим НААУ може безперешкодно отримати будь-який учасник процедури закупівлі!!! Для підтвердження зазначеної нами інформації додаємо, як Доказ - Перелік акредитованих ООВ від 06.10.2022 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції сертифікатів системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Разом з тим, повідомляємо, що чинним законодавством не обмежено коло органів оцінки відповідності. А отже, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання сертифікатів, виданих окремим органом оцінки відповідності, може бути розцінено, як дискримінація учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника процедури закупівлі, щодо необхідності внесення змін, шляхом конкретизації вимоги, щодо наявності в Учасника матеріально-технічної бази,

Номер: 9ce0dd22729f47c0bf7740328930d011
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.b2
Назва: Вимога до Замовника процедури закупівлі, щодо необхідності внесення змін, шляхом конкретизації вимоги, щодо наявності в Учасника матеріально-технічної бази,
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 до тендерної документації вами, як Замовником зазначена наступна вимога: Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) у випадку, якщо він укладений строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Доводимо до Вашого відома, що в Україні на теперішній час є затвердженою і діючою Постанова №852 від 23.11.2016 року ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" надання послуг (виконання робіт), яких беззаперечно відповідає предмету закупівлі - Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області. Відповідно до Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Тобто у вас, згідно (технічної специфікації) ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ є вимога виконати п.62 Налагоджування системи сигналізації, пожежогасіння. Програмування приладів, шлейфів, сповіщувачів. схема, 11. Натомість обов'язкової вимоги, щодо наявності в учасників матеріально-технічної бази, яка передбачена чинним законодавством України і якраз призначене для здійснення (виконання) відповідних вимірювань та випробувань у вас чомусь відсутнє!!! Звідси виникає логічне запитання, яким чином учасник в якого відсутнє зазначене обладнання, а саме - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); та пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); здійснить відповідні вимірювання та випробування, а відповідно виконає вимогу(умову) ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом "конкретизації" вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо наявності в них матеріально-технічної бази, яка передбачена та є "обов'язковою" згідно чинного законодавства України, а саме: п.16 розділом "Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази" чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року, яку ще ніхто не відміняв і не порушувати норми чинного законодавства України, в якому чітко зазначено: п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно з п.3 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензіат - суб’єкт господарювання, який має ліцензію. Відповідно до п.3 ч.2 ст.6 Закону контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов покладається на органи ліцензування. Отже, вимагаючи від замовника внесення до тендерної документації вимог щодо дотримання ліцензіатами ліцензійних вимог, особа, що подала вимогу, намагається покласти на замовника повноваження, що йому не притаманні. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання Учасником закупівлі довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. А отже, Учасник має підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази по переліку робіт, що визначені у технічних вимогах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Необхідність пояснень та внесення відповідних змін в Тендерну документацію, в зв'язку з неузгодженням вимог тендерної документації з Проєктом договору (Додаток №3)

Номер: 9e4f6e874bbe482e942c9335bf765d2c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.b1
Назва: Необхідність пояснень та внесення відповідних змін в Тендерну документацію, в зв'язку з неузгодженням вимог тендерної документації з Проєктом договору (Додаток №3)
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №3 до тендерної документації "Проєкт договору" в розділі 8 "Проведення розрахунків за надані послуги" в п.8.4 зазначено наступне - п.8.4. Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті визначається в порядку, визначеному згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281. Доводимо до вашого відома, що відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» розроблені та затверджені 41 форма документів на основі яких формується кошторисна документація (кошторисні розрахунки), внесіть відповідні зміни, що саме повинен надати учасник процедури закупівлі, які саме розрахунки та заповнені форми відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», адже їх 41 форма??? Конкретизуйте свою вимогу!!! Ненаданням чіткої(повної інформації), щодо тих форм та документів, які повинна містити кошторисна документація учасника ви: По-перше порушуєте ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" Щодо дотримання вимог основних Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто іншими словами, Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає від Замовника відкритості та прозорості вимог тендерної документації на всіх стадіях процедури закупівлі. Окрім того учасники в своїй тендерній пропозиції в складі кошторисної документації можуть надати різні документи, що в свою чергу призведе до нерівних умов при визначенні Переможця процедури закупівлі та можливості відхилення Замовником учасника, який надав в своїй тендерній пропозиції не всі документи для розрахунку Договірної ціни, що в свою чергу передбачає наявність кошторисних розрахунків!!! По-друге, в Додатку №3 в ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ вами, як Замовником зазначено наступне: п.15. Договірна документація 15.1. До договірної документації, крім договору можуть входити додаткові угоди до договору, договірна ціна, інші договірні документи. 15.2. Додатки до договору є його невід'ємною частиною. Які це інші Договірні документи, які Додатки до договору є його невід'ємною частиною виходячи з вашої тендерної документації є загадкою ми впевненні не тільки для нас, а і для інших учасників процедури закупівлі??? Що ставить учасників процедури закупівлі в нерівні умови!!! Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом зазначення(конкретизації), які саме форми документів (кошторисної документації) повинен надати учасник процедури закупівлі в своїй тендерній пропозиції!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Перелік документів, які Учасник закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції міститься у розділі «Документи, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації. Додаток 3 до тендерної документації, натомість, не визначає перелік документів, що мають бути подані у складі тендерної пропозиції Учасника. Крім того, відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі за текстом – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пункт 8 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює обов’язковість зазначення у тендерній документації проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до п.1.3 проекту договору, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, істотними умовами цього договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору - це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов. Отже, перелік додатків до договору не є істотною умовою договору та не може бути конкретизований у проекті договору, так як від формується, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення про відміну закупівлі

Номер: e8b464f6ac2f4e41be6be153dda47311
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-28-006687-a.a7
Назва: СКАРГА на рішення про відміну закупівлі
Скарга:
15.05.2023 року уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу "Малинський професійний ліцей" було прийнято рішення № 85 щодо відмінити процедури закупівлі - Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області. Причиною відміни даної закупівлі Замовник вказує неможливість усунення порушень, що виникли через порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель - замовником вказано неоднозначне формулювання вимог до технічного завдання та документів, які мають підтверджувати якісні характеристики предмету закупівлі, що унеможливлює визначення переможця із забезпеченням рівної оцінки тендерних пропозицій всіх учасників закупівлі. Скаржник, категорично не погоджується з таким рішенням Замовника про відміну відкритих торгів за зазначених Замовником підстав, вважаємо його безпідставним. Так, керуючись абзацом 4 пункту 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, (надалі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), скарга, що стосується прийнятого Замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 47 цих Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів,ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (надалі – Скаржник) реалізує своє право на подання скарги. обгрунтування викладені в документі, що додається. ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення щодо відміни процедури відкритих торгів з особливостями за № UA-2023-04-28-006687-a Всі інші необхідні документи наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Дата розгляду скарги: 30.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.05.2023 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.06.2023 19:30
Дата виконання рішення Замовником: 27.06.2023 18:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.05.2023 № 7677-р/пк-пз скасовано рішення від 15.05.2023 р. № 85, згідно з яким було відмінено закупівлю, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Автор: ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, Босий Микола Олексійович +380676261130 ohoronamasterservis@gmail.com